Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Forrasztópákák - melyik miért jó
Lapozás: OK   66 / 193
(#) nzozz válasza Mewryck hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Érzékeny eszközöket, alkatrészeket 24V -os pákával célszerű forrasztani, ez a páka pedig fázishasításos (vagy hasonló) "szabályzással", hálózati feszültségről működik.
(#) Mewryck válasza Gabó hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Hali!

Első körben 10.000 Huf
Nem értek ezekhez a dolgokhoz,totál laikus vagyok,így rátok hagyatkozom.

Üdv!
(#) Gabó válasza Mewryck hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Nem szeretem ezt se, de legalább valamivel jobb mint amit linkeltél. Bővebben: Link
De én a helyedbe keresnék egy "kattogós" wellert. 10eFtból elég jókat ki lehet már fogni.
(#) nzozz válasza Mewryck hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Esetleg van most az apróhirdetések közt is egy Stannol állomás, kis alkatrészekhez elegendő és jó minőségű.
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2014
(#) vzoole válasza Mewryck hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Idézet:
„-számítógép alaplapon kondi csere
-vga kondicsere”

Ezek a legnehezebb dolgok, amik messze nem férnek bele ebbe az árkategóriába.
(#) nzozz válasza vzoole hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Amennyiben hagyományos pákával megoldható - nem kell forrólevegős állomás - különösebb gondot nem kellene okoznia.
(#) Mewryck hozzászólása Júl 22, 2014 /
 
Köszönöm a válaszokat,átgondoljuk a dolgot.
(#) Csupasz hozzászólása Júl 29, 2014 /
 
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni HAKKO 907 (kínai) páka bekötéséhez.A belsejét nem tudom megbontani, mert nincs szigetelőcsövem, és azt le kellene vágni.
Tehát ha szemből nézem a csatit, közép a test.Balra kék, zöld vezeték, közte 5 ohm. Jobbra piros,fekete, közte 43 ohm. Mindez 26 fok külső hőmérsékletnél.
Azt hiszem, a 43 ohm a hőérzékelő. Jól gondolom?
Köszönöm a segítséget!
(#) sector99 válasza Csupasz hozzászólására (») Júl 29, 2014 /
 
Szia !