Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Nem akarok ancsát építeni.Képzeld az andor törzsén nincs EWD!!Ha ezt gyulának elmondom.Muszály lessz betenni egy keretet a szárny alá,amivel beállitom az 1.5 fokot.Ma már nem csinálom meg,majd ha tuléli a holnapi napot.
nem is neked kell.de szeretnék én épiteni egy ijet.amugy elég jó ha nincs evd.ja a súj pontod,igy jó helyen van .Nem kell állitani raja .tényleg most mekkora a súlya.
te mivel modellezell.és mit épitettél.Ja te lennél az operátor
Vasúttal, és régebben origamiztam sokat
![]()
És az jól ment.
Végre egy szakértő!!!! Tehát ha mondjuk az EVD 0 fok akkor hátrább lehet a sujpont??
Ateljes súj 880 gr.(dó nélkül ![]()
A főtartót ha meg fogod a géped ,Előre billen.ha igen akkor jó a súlypontod az evd meg trimmelésel álithatód
Most néztem egy oldalt" rc modelltervek" ott van négymotoros avro lancaster.
itt is találsz modell terveket
szia.emlekszel mondtam hogy a repcsimnel az iranyitas elektro magnessel van megoldva. most rajottem hogy a szakik is mert nem hasznalnak ilyent a nagyobb gepeknel. azert mert a nagyobb sulyokat nem tud egyensulyba tartani
Nekem is olyan érzésem volt ,hogy mivel egy kis elektromágnessel billentenek ki állandót (kialakul egy folyamatos gerjesztőáram)nem lehet valami nagy erőket kifelyteni. és ha csak egy kis akadás is van már nem oda áll be ahova kéne.Nálatok milyen idő van, tudtál repülni?? Nálunk északkeleten borzasztó pocsék ,ködös idő van. Ma nemlessz berepülés.Amint már irtam a 9 gr os szervó darabszámtól függöen 1100-1300 ft körül van.
ha a reggel esett az eso es eleg sza... ido van. de lehet hogy kesobb kimegyek es megprobalaom hatha lehet repulni. ha a szervok azok nem dragak. hany is kell? 3. a jovo heten ha megyek a varosba meg akarom nezni hogy nem-e lehet rendelni motrokat.(van egy nagyobacska elektronikai uzlet)
Nézd meg milyen motort kapsz, de ha rám halgatsz ne vegyél keféset. Azokat csak áttétellel lehet használni, és azokhoz is kell szabályzó.Az sem olcsó.Hatásfokban ,erőben jobb a brashless.A képen ralyta van egy 350 es kefés áttétel nélkül (az ilyeneket már elajándékoztam)És két kefenélküli +szabályzó.Ha nemvagy profi pilóta a yak 52 -est sem ajánlom.Ne válassz élethű modellt,mert azokhoz gyakorlott pilóta kell. A legmegfelelőbb KB 1 méter fesztáv, felsőszárnyas 6--800 gr. Ami lassu, stabil.
hat nem meg nem vagyok azert profi pilota. megis meik modelt ajanlanad kezdetnek.kulomben voltam repulni de nem vagyok megelegedve az eredmennyel.ket zuhanas es ket tores
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
A szmájlik használatát korlátozni kellene lassan...
Rossz géppel nehéz repülni.A "Tecsos"túllihegett --300 méter hatótáv, 8 éves kortól stb.--játékokra vétek pénzt kiadni. Inkább gyülyteni egykis pénzt és venni egy normálisabb adót-vevőt.Házilag legyártani lépésálló habból, és néhány 3*3 as lécből egy doboztestű egyszerű repcsit .A barátomnak még megvan az a rep. amilyet én is csináltam, amivel tanultam a repülést.Bicikliküllő tartotta a szárnyat amin szivószál volt élbe,lefényképezem a kis csunyaságot majd és felrakom.Tényleg kevesebb fejbeverőt rakjál be ,mert megint megfenyitenek. Anélkül is átérezzük a csalódásod.
Most ,hogy turkáltam a doksik között megtaláltam az eredeti "dokumentációt"Ez egy szabvány A 4 es lap, a szárny az az iv alak azt kell kivágni habból..Ha lessz fénykép érthetőbb lessz.
Szerintem az EasyStar mindenképp egy jó választás! Én azon a gépen tanultam meg repülni, és nagyon nyugodt kis gép. Úgy van kialakítva a szárnyprofilja is, hogy ha megdöntöd és utána nem nyúlsz hozzá, magától egyenesbe jön. Lezuhanni sem nagyon lehet vele, régebben próbálgattam, hogy felmegyek vele jó magasra, utána pedig valami nyakatekert pózban zuhanásnak indítom, és nem nyúlok a kormányszervekhez. Mindig kijött belőle magától
![]() Szóval tényleg csak ajánlani tudom, tökéletes kezdő gép szerintem.
erre a modelra gondoltal?
hellósztok
Arra lennék kiváncsi hogy valaki vett-e már ilyen távirányítós kocsit vagy látott-e már? hogy ennek télleg kipörgethető a kerekei?(magyarül le lehetne égetni róla a gumit ![]() Bővebben: Link
őőő..
szerintem akkor égeted le a gumit erről ha meggyújtod (autóstul) ![]() finoman fogalmazva soha ![]() bocs de nekem is volt ilyesmi járgányom de még ki sem lehetett pörgetni+ nem gumi kereke van ezeknek hanem műanyag ami nem kopik egyhamar ![]()
Igen ez az a repülő. Tényleg jó gép, és szettben nem is olyan vészesen drága. Szerintem fontold meg, ha el akarsz kezdeni rendesen modellezni. Sokat lehet tőle tanulni
![]()
a drifttre képes Rc kocsik tényleg PVC kerekűek és az tudtommal nem "füstölhető" le azok meg ott kezdődnek hogy tamiya
![]()
Gumit, egyébként csak úgy lehetne leégetni róla, mint a nagyokról. Hátsókerékhajtás esetén, fékezed az elejét és közben gázt neki. Ez nem túl megvalósítható, mivel a gáz-és-fék egy szervón van.
Ráadásul elektromossal? ![]() ![]() Rakok fel képet az én "kicsikéimről" mostmár... ![]()
Nem szivesen ugatok bele a "tapaszalt" rókák beszélgetésébe, de:
-megboldogult villany wrc-m kedvenc üzemmódja volt a drift ![]() -most eladósorba került villanyos buggy-m is szivesen közlekedik kilinccsel előre ![]() -sőt olcsó (fiamnak vettem) kis vacak buggy is vidáman "mad-max köröz" gumiégetés az nem igazán megy, de asztalláb segítségével lazán nyomot hagynak a műpadlón :yes: ![]() ![]()
Igen ez tényleg jó gép. Repültem a barátoméval, nyugodt, jól vezethető masina.DE mivel ő már tapasztalt pilóta csinált vele olyan mürepcsis figurákat ,hogy csak néztem.( mondjuk nem kést repült mert nincs csürő)De le a kalappal.Nagyon jó tanulni ,és késöbb is élvezetes lessz.Ez olyan lehet mint nekem az E-starter. Akármennyi repülőt viszek ki a reptérre mindig vele repülök először, és vele felyezem be a napot.Bemelegités, és babona.
Ezzel már tényleg élvezet, öröm a repülés,nem félelem mikor zúg le.
És még valami :olyan jó a siklószáma, hogy leszállásnál mindig túlfutott. Erre olmot ragasztottak az aljára ugy siklatták. Ha emlékeim nem csalnak elmetek vagy 300 gr ig ,még mindig repképes volt,és leszállásnál szépen ki lehetett lebegtetni
.nézd meg a privit. |
Bejelentkezés
Hirdetés |