Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem ha pillét is cseréltek akkor a Viktorsound féle pillét rakták bele, ami hifihez és autó hangszórókhoz is alkalmatlan, PA-hoz is csak korlátozottan használható. Valamennyit fog lágyulni a hangja, de csodát ne várj tőle. Ha polaritáshelyesen kötöd be, és így sincs mélyhangja, akkor biztosan a kemény pille okozza a változást.
Mi a baj a Viktorsoundos pillékkel?Mielőtt rendelnék onnan...
Sok benne a gyanta, és ettől nagyon kemény lesz. Viszont szerintem a sütési körülmények sem megfelelőek, mert vannak pillék amik gyorsan kilágyulnak, vannak amik törnek. De találkoztam olyannal is aminek az egyik oldala merev volt, a másik oldala lágyabb.
Az nem jó hír akkor keresek más forrást pillékre.
Már írtam párszor : Korant.
Amire kitalálták nem jó, de erre igen.
Konkrétan nem tudom a típusát a pillének, amivel fel lettek újítva a hangszórók, de a cél az volt, hogy lágyítsunk a hangszóró felfüggesztésén. és ez érezhetően jól is sikerült. Valójában javítás előtt olyanok voltak a gyári gumiperemek, hogy ahova nyomtam a hangszóró tölcsérét, miután elengedtem, kicsit ott is maradt. Majd megnézem a polaritást, aztán meglátjuk.
A rozsda átalakító Korant-ra gondolsz ebben a hozzászólásodban?
Ez esetben, feltevődik a kérdés, hogy az vajon probléma-e? Több évvel ezelőtt kezeltem le a kocsim bölcsőjét vizes homokszórás után. Többszöri réteg felvitele után, ment rá a Hemerite. Azóta vettem már le újra az autóról a bölcsőt. Olyan, mint amikor feltettem festés után. Egy pöttynyi helyen nem látszik, hogy a rozsda visszajött volna. Én azt mondom, mindennek megvan a helye. Nyilván, fényezés előtt, nem kenem be vastagon a felületeket, mert hogy nem lesz szép, az biztos. DE alvázhoz szerintem nem rossz az.
Idézet: „ment rá a Hemerite.” Az nem Hammerite akar lenni?? Én nem hiszek ezekben a kenceficékben! A ismerősi körben használtunk, kipróbáltunk pár félét, gyakorlatilag megbukott mind! Legalábbis autóipari felhasználásra, az ottmaradt fekete folt újra elindult. Ami használt az a homokszórás! Én még szórakoztam azzal, hogy teljesen leáztattam a rozsdát, de azt nem minden anyag szerette, mert fogyott a vas is! A kalapácslakk pedig a vakrozsdán szeret megkötni, akkor keményre szárad!
DE azt akartam írni, de úgy gondoltam, nincs jelentősége.
Figyu! Homokfújni simán levegővel, hónapokig keresgéltem, vártam is egy ígéretre, de egyszerűen nem sikerült megoldanom. Utána vettem egy vizes homokszórót és azzal csináltam meg. Fémtiszta felületre tettem és azt kell hogy mondjam, szükség is volt rá. Mire leszáradt a tűző napon, addigra meg is sárgult. Annyira gyorsan berozsdásodik homokolás után. Viszont itt jött nálam képbe a rozsda passzíválás. Szerintem ezt a rozsdát megfogja. A vastagot nyilván nem. DE arra mehetünk akármivel, mert nem fogja megoldani a problémát. Ha jól belegondolunk, egy alulról rozsdás autó karosszériáról eltávolítani a rozsdát akár tökéletersen fémtiszta állapotig, függetlenül attól, hogy jól sikerül, vagy rosszul, mindenképp csak tűzoltás. A lemeznek van másik oldala is, amit nem csak pucolni nem tudunk, de nem is látjuk hogy néz ki. Szerintem egyet találgathatunk. Azzal mi történik vajon? Semmi. Rohad tovább. Bármilyen rozsdás felület bármilyen szintű kijavítása és kezelése, csakis egyet tud jelenteni. Kis időt nyerünk a teljes enyészet dátumának bekövetkeztéig. Semmi több. |
Bejelentkezés
Hirdetés |