Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia! Ha nincs benne megfelelő gáznyomás akkor nem fog meghúzni a kuplungmágnes. Keress a tűzfalhoz közel egy, a klíma csövén lévő két szál vezetékkel csatlakozó nyomáskapcsolót aminek zárnia kellene a nyomás meglétekor.
Szia.A klíma csövén csak ezt a 3 vezetékes kapcsolót találtam.
2 vezetékest a kompresszor mellett találtam.
Az első kettő kép lesz az és hát sajnos ez a típus nem egyszerű kontakt kapcsoló és az értékeket sem tudom megmondani, hogy mit is kellene mutatnia egy műszeres vizsgálatnak. Az F8 biztosítékról kap pozitívat, fekete-kék és a barna-fekete a negatívon van.
Szia! Sajnos belefutottam a sűrűbe. A biztosítéktáblán F8 biztosíték nálam nincs bekötve.
Járó motorral,/ klíma bekapcsolva / rövidre zártam 1-es 3-as vezetéket. A kontaktusnál egy kicsit szikrázott, de a klímamágnes nem húzott meg. A gond utána jött ! Indításnál elkezdett sárgán villogni az olajnyomás lámpa / az olajszint jó !! / 5 ször utána abbahagyja. Mellé kigyulladt az EPC motorvezérlés ami folyamatosan világit. Megnéztem a bizt.táblán 43-as motorelektronika biztit jó. Áramtalanítottam, nem használt.
Sziasztok!
Tudom, hogy nem Skoda, de majdnem.... Következő kérdéssel fordulok hozzátok: van egy 1999-es B5 Passat-om, melynek olyan "elektronikai" gondja van, hogy a műszerfal háttér világítása, közép konzoltól jobbra egyáltalán nem működik. A műszerfal, és a többi bal oldalon lévő háttér világítás pedig tökéletes. Mi lehet a gond? Izzók? Esetleg biztosíték? Kérem segítségeteket. Köszönet.
Műszerfal hiba!
Ha a lámpát felkapcsolod, akkor a kék színű műszerfal csatlakozóba 1 lábon akkumulátor feszültség lesz. A műszerfal ezt érzékeli és bekapcsolja a háttér világítását. Szóval valamelyik tápfeszültség ment el, vagy vezetősáv szakad meg, esetleg furatgalván hiba.
Nagyon köszönöm, bááár, mintha kínaiul szóltál volna hozzám . Szóval...nem vagyok szakember. Még csak-csak az első dolog érthető, de a többi!!!
Mindenesetre köszönöm.
Nagyon köszönöm, bááár, mintha kínaiul szóltál volna hozzám . Szóval...nem vagyok szakember. Még csak-csak az első dolog érthető, de a többi!!!
Mindenesetre köszönöm.
Sziasztok
Most, hogy a vezetőoldali ajtóban kutakodtam, (a központizár ,ablakemelő , stb, nem működött) feltűnt, hogy a tükörből enyhe zúgást hallok,mindkettőből, ez normális jelenség, vagy valami hiba ? Köszi a választ !
Azért nem teszünk több helyen fel egy kérdést, mert ha az egyiken válaszolnak, a másikon válasz nélkül marad. Ráadásul szabály ellenes is.
A hozzászólás módosítva: Okt 5, 2014
Szerintem alapesetben csendnek kéne lennie.
Szerintem is, azért kérdeztem , hátha van valakinek tapasztalata.
Sziasztok. 1999-es octavia hal jeladó hibát írt.Csere meg volt. Működik akkor ha hideg motorral indítok és míg le nem állítóm jó, de ha meleg motornál újra indítok akkor nincs benne erő nem forog csak 5200 ig és zabál. Mi lehet a baj? Előre is kösz.
Lambda szonda de csak tipp.
Sziasztok,
2005/BFQ O1, meleg motornál lassú haladás után, megálláskor azt tapasztalom, hogy a fordulatszám 750-ről 1100-ra emelkedik. Ekkor, ha a fordulatszámot 2000 fölé emelem egy pillanatra, akkor visszaáll 750-re. Ezt követően azonban a következő piros lámpánál, amikor megállok, már megint 1100-on van a fordulatszám. Az alapjárati fogyasztás pedig 0.6-ról 1.1-re emelkedik ekkor. Mi lehet a probléma? Üdv.: net91
Szia!
Ezt írtam: "Szia. Bekapcsolom a klímát, a nyomógomb világít, fordulatszám megemelkedik de a klímakompresszoron a tárcsa állva marad. Lehúztam a mágnes csatlakozóját és nincs benne feszültség. Az akumlátor tetején lévő biztosítékokat megnéztem , jók. " F5-re volt bekötve minden. Valószinüleg kontakt hiba lehetett a nyomáskapcsolónál, mert a biztosítékcsere / amit én nyomtam ki! / után meghúz a mágnes és megy a klíma. Köszönöm a segítséget!!
Sziasztok.2001' 1.6 b 8 szelep AEE.próbálnám beállítani a fojtószelep pozíciót,km óra alatti nullázó be gyujtás rá,de a zúgás nem áll le.mi lehet szerintetek.köszi.
Szia! Ne haragudj de elnéztem a dolgot, ugyanis én a rajzon lévő biztosíték számot adtam meg a biztosítéktáblán található helyett. ITT már egyszer felraktam ezt a kiosztást, mert mindegyik skodához ezt adja meg a progi és ott valóban az F5-n van a kondi.
Szia! Kattints IDE és a megnyíló oldalt a fordítóval fordíttasd le és mindent meg fogsz érteni. Ha "chrome" böngésződ van akkor egyszerű a dolog fordítással.
Szia! Valószínű, hogy a levegős résznél valahol falsot szív a rendszer és ezért vannak problémák az üzemállapottól függően a beszívott levegő tömegével, ugyanis a simos vezérlős megoldás beszívott levegő tömeget mér, nem szívócső nyomást. Minden egyes levegős csatlakozást ami a V60-ra megy, át kell nézni tüzetesen a csövek megnyomkodásával, főleg az ívekben és azok belső oldalán lehetséges a hibás rész.
Sajnos nem vált be amit írtak azon az oldalon amit küldtél, de igazándiból esély sem volt rá, mert a fojtószelep elektronika ment tönkre. Vettem egy használt fojtószelepet és csere után rögtön megjavult. Illetve egy kicsi hiba megmaradt, de az már eltörpül az eddigiekhez képest: hidegindításkor kb fél percig 2000 körül tartja az alapjáratot, akkor is ha odakinn 25 fok meleg van. Utána minden átmenet nélkül egyszer csak leejti 1000 alá és onnantól tökéletesen normálisan működik.
Vettem egy olcsó VAG KKL diagnosztika kábelt a Vaterán. Feltelepítettem a drivert hozzá + a VCDS Lite programot. Minden működik, felismeri a vezérlőt, olvassa az adatokat egészen addig míg el nem indítom a motort. Amint elindítom, a program megfagy, majd kb 20 másodperc után kiírja hogy "can't synch baud rate". A neten javasolják hogy a VCDS-Lite programban állítsam be a baud rate-et 2400-ra vagy 1200-ra vagy 600-ra, de nekem egyikkel sem működik. Valaki ismeri ezt a problémát? (bocsánat ha volt már, nem olvastam vissza a fórumot ezirányban). Van erre megoldás?
Ocatvia I, 1,6 benzin 2000, AEE motorkód, Marelli vezérlő.
Valójában ezen az oldalon van a kocsitípusokra leírva az adaptáció. Én még nem tartok ott, hogy ezt értsem és tudjam is de ha nem a programmal van elfogadtatva a motorvezérlőhöz rendelt érték, akkor a motorvezérlő fogja azokat az értékeket alapul venni amit talál a bemenetén. Ezért van az, hogy nem lesz visszaigazolás az alkatrész felől és az értékeket időarányosan veszi fel a hidegindítási folyamat alatt, figyelmen kívül hagyva a motorhőfokot. A kábelt nekem is be kellene szereznem a progival együtt és beleásni magamat ebbe a témába de a rendelkezésemre álló idő nem teszi lehetővé. Milyen árban sikerült hozzájutnod a kábelhoz és hogy sikerült a szoftvert beszerezni hozzá? Ezt olvastad?
A hozzászólás módosítva: Okt 18, 2014
Légtömegmérő meghibásodás nem okozhatja? Azt cserélték tavasszal bontottra és nem sokkal azután jelentkezett a vázolt probléma. Továbbá a kartergázcsövet is cserélték, de azt már a meghbásodás után.
Mi az a V60-as?
Szia! Az hogyan lett megállapítva, hogy légtömegmérő problémája van és hogyan lett kicserélve? Ha nem lett kitörölve a hibatároló, akkor nem sokat ér az egész művelet, ugyanis 40 hibamentes indítási folyamat után fogja csak alapul venni azt az új értéket amit beraktak, addig csak viszonyítási alapnak veszi az értékét. A V60 az a fojtószelepállás érzékelő volna.
Köszönöm a válaszodat. Végső elkeseredésemben írtam ide be, mivel már három szerelőnél is voltam, eredménytelenül és örülök, hogy végre valaki megpróbál segíteni.
A történet a következő: Tavasszal indítási problémák voltak a kocsival. Elvittem egy Bosch szervízbe, ahol megállapították, hibakód alapján, hogy a főtengely jeladó és a légtömegmérő hibásodot meg. Az előzőből újjat, az utóbbiból bontottak szereltek be (ők szerezték be). Pontosan nem tudom mikor, de ezt követően jelentkezett a meleg motornál, alapvetően lassú haladás során a fent leírt fordulatszám ingadozás. Ezt követően visszavittem a kocsit hozzájuk, átvizsgálták és kapott egy alapbeállítást. A hiba továbbra is fenn állt. Ezt követően elvittem egy szakszervízként üzemelő szervízbe a kocsit, ahol kicsrélték a kartergáz csövet és ismét kapott egy alapbeállítást. A hiba továbbra is fenn állt. Elvittem egy harmadik szerelőhöz is , aki nem talált rendellenességet. Mind később kiderült e két utóbbi szerelő, annak ellenére, hogy jeleztem, hogy a hiba meleg motornál jelentkezik, hideg motornál hajtotta végre az ellenőrzést, ezért nem jeletkezett a fordulatszám ingadozás. A hibakód kiolvasás minden esetben megtörtént. Most itt tartok, hogy mások segítségével próbálom behatárolni a hibát. Vagy légtömegmérő hiba, vagy lamdaszonda, vagy fojtószelep, vagy fals levegő? Valahogy jó lenne behatárolni, hogy ne kellejen mindent kicserélni, esetleg azt is ami jó. Ja, és a hőgomba is kicserélésre kelült, de nem az volt a rossz. Minden javaslatot megköszönök. Üdv.: net91
sziasztok!Az a kérdésem lenne hogy 1.9TDI 66KW,1998-as évjáratu Skoda Octaviaba bele lehet szerelni az újfajta műszerfalkijelzőt?
Szia. Fizikailag passzol, csak máshogyan működik. Egyrészt az IMMO3-as, másrészt nagyon sok visszajelző lámpa égve maradna, harmadrészt máshogy működik a fordulatszám érzékelése is.
Üdv!
nekem is hasonló problémám volt,mint "Hosszulabu" forumtársnak. Csak én annyival voltam szerencsésebb helyzetben,hogy nekem bezárt,felhúzott mindent,csak nem reteszelt,vagyis nem zárta rá az ajtókat kétszer,és a led az ajtóban nem villogott.Én is mindent kipróbáltam,átnéztem a kábeleket,mindent.Általában 2,3 zárás nyitás után működött,reteszelt. Olvastam itt hogy mit csinált Hosszulabu,kipróbáltam.úgy néz ki bejött,én is leszedtem a vezető oldali ajtónál a dobozt a motorról,(Igaz az ablakemelő szerkezetet ki kell hozzá venni)tulajdonképp a csatlakozó ebbe a dobozba megy bele.Elég érdekes lemez tartja össze ezt a "dobozt"de szét lehet pattintani.Tele van mindenféle elektronikai cuccal. én is telefújtam kontaktspével,összeraktam és most tuti. |
Bejelentkezés
Hirdetés |