Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   120 / 195
(#) Hosszulabu válasza geyseer hozzászólására (») Okt 24, 2014 /
 
Örülök hogy működik,tulajdonképpen már a tanácstalanság vitt erre a lépésre, de a lényeg hogy bejött.
(#) centurion hozzászólása Nov 3, 2014 /
 
Üdv Mindenkinek.
Egy aprónak tűnő kérdésem lenne. OC2 1.9 pdtdi 2007. autómon a külső hőfokmérő 4 fokkal többet mutat, mint a valós érték. Ez a jelenség menet közben és főleg ha sütötte a nap az autót. Olyan mintha nem jó helyen lenne a jeladó. De fogalmam sincs, hogy hol kellene lennie. Ez nem tűnik nagy problémának, de engem zavar. Ebben szeretném segítségét kérni a nagyérdeműnek. Előre is köszönöm.
(#) Miske hozzászólása Nov 11, 2014 /
 
Hali!
2003-as 1.6i Octaviámmal beleszaladtam egy tartós rángatásba. Gyertyát és kábelt cseréltünk már, de nem múlt. Gyorsításnál, előzésnél jött elő a probléma, nem állandó, fél óra, 30-40 km megtétele után jön elő. Van amikor újraindítás után nem jelentkezik, van amikor nem múlik. Trafócserét fogunk próbálni. Van-e valami konkrétabb ötlet így látatlanul?
Köszi
(#) Miske hozzászólása Nov 11, 2014 /
 
Ez előzőhöz.....
A műszer 2-es, 3-as hengerkimaradást mutatott két szerelőnél is....
(#) geyseer válasza Miske hozzászólására (») Nov 11, 2014 /
 
Hasonló problémával találkoztunk,csak 1.4-es Fábiánál. A megoldást a befecskendezők cseréje jelentette.A trafó mindenhova adja a szikrát,ha rossz akkor nem adja(szerintem) Kéne szerezned valahonnan négy injektort,kölcsön.
(#) csibai hozzászólása Nov 12, 2014 /
 
Tisztelt itt fórumozó Társaim!

Szeretném megkérdezni, hogy az Octavi 1 vag-com kábel alkalmas lehet-e Opel Astra-hoz.
A helyzet az, hogy nekem egy 1998-as Octaviam van ahhoz vettem a kábelt ami a vag-com-mal működik is rendesen
A lánykáméknak van egy astrajuk, a csatlakozója olyan mint az octaviáé csak nem tudom a lábkiosztás is olyan-e.
Scanmaster programot "szereztem" ami az opelokhoz való de még nem mertem össze csatlakoztatni.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv: csibai
(#) Miske hozzászólása Nov 12, 2014 /
 
Köszi Geyseer a választ! Írásod előtt öt perccel cserélték ki a trafót, ami állítólag 1-4 és 2-3 hengerekhez ad szikrát, és nálam a 2-3 nem ment időnként. Köszi az ötletedet, ha nem jön be a trafó - ezt tesszük, köszi!
(#) radopeti87 hozzászólása Nov 12, 2014 /
 
Üdv mindenkinek!
szeretnék némi segítséget kérni tőletek. Skoda octavia 1.4 16v 2004- es évjáratú autómban nem működik a szivargyújtó és a középkonzolon lévő tekerőgombok világítása. Biztosítékokat átnéztem. Azok jónak tűnnek.
Ha valakinek van ötlete a probléma megoldására, azt szîvesen veszem.
(#) Amarton válasza csibai hozzászólására (») Nov 12, 2014 /
 
Azt hiszem, csak a motorvezérlőt lehet olvasni vele. 7-es lábon kommunikál az OBD2-vel.
Én az opelhez az OPCOM kábelt ajánlanám.
(#) csibai válasza Amarton hozzászólására (») Nov 12, 2014 /
 
Először is köszönöm a válaszod!
Pont egy új kábel vásárlását szeretném elkerülni, miután évente két-három alkalommal használom, na meg sajnos pénzem se nagyon van most rá.
Elég lenne nekem csak hibakód kiolvasása is, nem akarok én "tuningolni".
Pillangószelep beállítás esetleg.
Köszönettel: csibai
(#) net91 hozzászólása Nov 14, 2014 /
 
radopeti,

A tekerőgomb lehúzása után lehet hozzáférni az égőhöz (rizsszemnek is hívják), azt kell kicsrélni.
(#) zolika60 válasza net91 hozzászólására (») Nov 14, 2014 /
 
Ha nem használod a hozzászólás fejlécében lévő Válasz gombot, nem tudni kinek írsz.
(#) gergohejj hozzászólása Nov 16, 2014 /
 
Sziasztok!
Most vettem egy 1.6 benzines 2006-os Octavia Combit.
Egészen fura hibája van: 2. és 3. sebességben nem húz, nem pörög fel a motor az esetek 90%-ban.
1., 4. és 5. sebességben nincs vele gond.
A szívótorok ki lett takarítva, hibát nem ír ki.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm!
üdv: Gergő
(#) VIM válasza gergohejj hozzászólására (») Nov 16, 2014 /
 
Szia! Add meg a motorkódot, talán abból lehet kiindulási pontot keresni. Minden üzemállapotban csinálja (hideg-meleg)?
(#) gohergabor hozzászólása Nov 16, 2014 /
 
Sziasztok!
Van egy Skoda Octavia 1,6 benzines 2010-ben gyártott autóm, a héten többször "torpant" előzéskor, aztán ma megjelent a motor hiba piktogram a műszerfalon. A kocsi computer-éből kiolvasott hibaüzenet a mellékelt képen látható. Hozzá tud valaki szólni?
Üdv:
Gábor

Hibakód1.jpg
    
(#) zolika60 válasza gohergabor hozzászólására (») Nov 16, 2014 /
 
Lambdaszonda, vagy katalizátor hibára tippelnék elsősorban.
(#) gergohejj válasza VIM hozzászólására (») Nov 17, 2014 /
 
Szia!
Motorkód: BGU
Úgy tűnik hidegen jobban megy 2. - 3. -ban is, de nem sokáig, mert hamar bemelegszik a motor.

Köszönöm: Gergő
(#) VIM válasza gergohejj hozzászólására (») Nov 17, 2014 /
 
Szia! Nem ismerem a Simos vezérlőket de ez éppen szívócsőnyomáson alapuló, (többsége légtömeget mér) és mivel nem minden fokozatban jelentkezik a hiba, talán az EGR-t kellene megnézni, hogy leválasztott állapotban okoz-e hasonló tüneteket. A szelepet a motorvezérlő kapcsolja be az optimális körülmények között a káros anyag kibocsájtás csökkentése érdekében és vezet vissza a kipufogó gázokból a szívócsőbe a fojtószelep alatti részbe. Hidegen nincs működtetve a mágnesszelep. A szervószelepet működtető vékony vákuumcsövet kell leválasztani a szívó oldalról és a próba idejére elvakolni a csatlakozási pontot. Ajánlatos még átnézni az összes levegős csatlakozást, repedés és elöregedett gumi alkatrészeket keresve, mert a szívócső nyomása valahol nincs összhangban a fokozatok alatt kialakult értékekkel. Ha tudsz olyat eszközölni, hogy a fojtószelepen alapbeállítást végezz azt mindenképpen ajánlatos volna mindenek előtt.
(#) VIM válasza gohergabor hozzászólására (») Nov 17, 2014 /
 
Szia! Azt írja, hogy a katalizátor hatásfok küszöb érték alatt. Talán volna is lehetőséged a programod segítségével egy szonda jelsorozatot megnézni, nem-e zajos, mert akkor nincs mese.
(#) Amarton válasza gergohejj hozzászólására (») Nov 17, 2014 /
 
Nem lehet, hogy a váltóban szorul meg valami és meleg hatására jobban? Fura, hogy csak ezekben a fokozatokban. Kellene rárakni egy kiolvasót és nézni a motor terhelést a különböző fokozatokban.
(#) guttenberg1 hozzászólása Nov 18, 2014 /
 
Sziasztok! AEE-s 1.6-os benzines octavia. A tünet, alacsony és ingadozó alapjárat, le-le fulladó motor, de csak hidegen. Folytószelep házat cseréltünk, de ugyanaz a tünet.
(#) zolika60 válasza guttenberg1 hozzászólására (») Nov 19, 2014 /
 
Aztán miért pont azt? Mert az a legdrágább? Inkább a hőgombákat kéne mérni és nem cserélni csak ha kell, valamint fals levegő forrást keresni. Vákuum csövek, kartergáz cső, tömítések. Hibakód olvasás volt? Mi az eredménye?
(#) guttenberg1 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 19, 2014 /
 
Szia! Szia Őszintén megmondva, mert volt egy bontott kipróbáltuk, hátha...nem került pénzbe. Annyi infóm van, hogy a fojtószelep nem kommunikál és nem tudják állítani...
(#) zolika60 válasza guttenberg1 hozzászólására (») Nov 19, 2014 / 1
 
Vezetékek csatlakozók állapota? Nem hinném, hogy nem kommunikál, mert akkor nem is menne a gép szerintem és melegen sem volna jó.
(#) VIM válasza guttenberg1 hozzászólására (») Nov 19, 2014 1 /
 
Szia! Ezen az oldalon van a leírás a fojtószelepállás érzékelő (TB) alapra állításáról (a böngésző fordítója tökéletesen lefordítja). Ennek fontos jelentősége van a TB-re nézve, mert az idők folyamán azokat az értékeket veszi alapul amik a rendelkezésére állnak és a vége az lesz, hogy téves irányba tolódnak el az értékek amiket "feltanul" a vezérlő a szelep jóvoltából és így korrekcióra szorul egy idő után. A segédprogramban utána néztem ennek az "hideg alapjárat" ingadozásnak és ott a fojtószelepállás érzékelő szenzort (az ellenállás pályáját) hozza ki az egyik okolhatónak. Nálam pl. ezzel volt itt gond a levegős részen (majd elolvasod). ITT a leg utólsó kép jobbra lenn, tartalmazza az ellenállás értékeket. Az a szomorú, hogy ezt egyszerű multiméterrel nem lehet jól megvizsgálni, mert lehet "zajos" is lehet az ellenálláspálya ami tele van így hibával a motorvezérlő számára. A cserére visszatérve, pedig ha nem lett a hibatároló törölve és az "új" TB elfogadtatva a motorvezérlővel, úgyszólván semmit nem csináltál. Az új értékek 40 sikeres indítási és az azt követő hibamentes üzem után adaptálódnak (maguktól).
(#) VIM válasza gergohejj hozzászólására (») Nov 19, 2014 /
 
Szia! Megnéztem egy másik progiban is a szóba jöhető szelepet és elcsodálkoztam az összetételén, mert a motorvezérlő felé egy visszaigazoló "ellenálláspályát" tartalmaz. Az ETKA-ban a BGU motorkódhoz csak "sima" EGR szelepet mutat a robbantott rajz. Valószínű, hogy akkor belül van a szeleptestben kiképezve ez a dolog, mert így néz ki a szelep és 5 kivezetéses. A gyári számra ha rákeresel, találsz majd robbantott rajzot is a motor ezen részéről és szemügyre tudod venni, hogy mit hol találsz a motortérben.

Skoda BGU.JPG
    
(#) guttenberg1 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
Szia Zolika60! Vegigneztuk a csatikat..kontaktspray-vel befujtunk mindent. Alapjárati kalibrálásra semmit sem reagalta pillangoszelep. Csere másikra pròbábòl, ugyanaz az eredmény. Kábelkötegben és a gyujtásvezérlő csatlakozòjáig, multiméterrel végigmértük...nincs szakadás. Gyùjtásvezérlő hiba gondolom lehet, kérdésem annyi lenne, hogy ugye abban van immobiliser? Tehát bontòbòl nem a legjobb venni?
(#) csocsiba hozzászólása Nov 23, 2014 /
 
Sziasztok! Szeretném meg kérdezni, Octavia 1 tour 2008-as rádióantennához kell 12 voltot adni?
(#) csibai válasza csocsiba hozzászólására (») Nov 26, 2014 /
 
Ez engem is érdekelne, mert nekem is vacakol a rádióm.
Köszönöm.
(#) net91 hozzászólása Nov 26, 2014 /
 
Sziasztok!

Sajnos a kocsim problémái még mindig fennállnak.

Ha bekapcsolom a ventilátort vagy a klímát a fordulatszám megemelkedik, eddig rendben is van, azonban a kikapcsolásuk után a fordulatszám NEM esik vissza.
Ugyanez a helyzet bemelegedés után is az alapjárat 750 f/p helyett 1100 f/p.,
a fogyasztás pedig 1.5 - 2 literrel növekedett. Olyan mintha a szívató folyamatosan be lenne húzva.
Mire tippeltek, mi lehet a probléma?
Előre is ezer köszönet a válaszokért.
Következő: »»   120 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem