Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hegesztő trafó

Témaindító: hili13éves, idő: Máj 5, 2007
Lapozás: OK   59 / 74
(#) Kolti0 válasza granpa hozzászólására (») Júl 12, 2015 /

90-110A-re?
Én most vettem egy trafót használtan: einhell euromaster cen 151 2
Ha jól tudom max 80A.t tud, de maxra feltekert állapotban van jelezve a 2,5elektróda.
(#) granpa válasza Kolti0 hozzászólására (») Júl 12, 2015 /

És mennyi a Bi?
(#) Kolti0 válasza granpa hozzászólására (») Júl 12, 2015 /

Mi az a bi?
Én nagyon kezdő vagyok.
ILyen
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2015
(#) granpa válasza Kolti0 hozzászólására (») Júl 13, 2015 /

'Bi'; egységnyi hegesztő időhöz tartozó pihenőidő. Pl. 1 szál 2.5-es elhegeszt (~15"), utána 1' pihenő (mert túlmelegszik).
Az adattábláról nekem nem derült ki. Majd kitapasztalod.
(#) Kolti0 válasza granpa hozzászólására (») Júl 13, 2015 /

Majd kiderül, holnap fogom használni először, de nem folyamatosan kapu zsanérokhoz.
Használtan vettem. Itt informálódtam róla kicsivel feljebb, a hirdetésbe Einhell cen 150.es szerepelt. Valójában Einhell 151/2es ami gyengébb, de tettek bele ventilátort.
Majd meglátom.
(#) abacs hozzászólása Júl 17, 2015 /

Sziasztok!
Van egy trafóm és megszeretnem tudni hogy elég nagy-e ahoz hogy hegesztőt lehessen belőle eszkábálni. 3,25mm vastag elektródával kellene hegesztsen. A vasmag belső része 11,5cm x7,5cm
Előre is köszönöm

1.JPG

2.JPG

(#) ha9pi.feri válasza abacs hozzászólására (») Júl 17, 2015 /

Szia! Gyenge lesz a 3,2-es elektródához.
(#) Gafly válasza ha9pi.feri hozzászólására (») Júl 17, 2015 /

Köbzolnál vár egy vasam (napszámban hegeszthetsz 3.15-el, ha megtekered), ingyen a tiéd, csak el kell hoznod (30 kiló...).
(#) granpa válasza Gafly hozzászólására (») Júl 17, 2015 /

Ez 'abacs'nak is messze van.
(#) erbe válasza abacs hozzászólására (») Júl 17, 2015 /