Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » HESTORE.hu
HESTORE elektronikai alkatrész kis- és nagykereskedelem - Elérhetőségek
Ez a fórum a HESTORE.hu alkatrész áruház műszaki, webes és beszerzési kérdéseire jött létre, nem hivatalos kapcsolatfelvételi lehetőségként kötetlen formában. HESTORE-os ügyintézők fel-fel néznek ide szabadidejükben is, de hivatalos ügyfélszolgálati és rendelésekkel kapcsolatos kérdésekkel továbbra is ügyfélszolgálat keresendő. Ügyfélszolgálat: info@hestore.hu (+36 1 783 3436)
Köszönöm válaszod. A terhelés ohmikus volt, szóval én azt mondom ebből a szempontból semmi extra. Utólag visszaszámolva kb. 3A lett volna a terhelés, ezzel szerintem meg kellett volna birkóznia az IC védelmének, akár rövidzárnak veszi, akár termikus túlterhelésnek. Mindegy, természetesen tudom, hogy ezzel a kérdéssel, vagy témával a Hestore nem tud mit kezdeni, csak érdeklődtem, mert kicsit rossz a szájíz és a bizalom a termék iránt.
A 3A áramigényű terhelést semmiképpen sem egy katalógus adat szerint is maximum 2A-es táppal kell üzemeltetni, vélhetően itt bújik meg a kisördög.
Ettől függetlenül, ha szeretnéd bevizsgáltatni / vagy ha van rá lehetőség akkor cseréltetni, stb. keresd meg nyugodtan az ügyfélszolgálatot, fognak tudni segíteni, vagy nyiss egy RMA-t a termékkel kapcsolatban, és megmondják milyen lehetőségeid vannak. A 3A-es áramigényű fogyasztóhoz mindenesetre 2A-nél jóval nagyobb terhelhetőségű tápegység választása javasolt, rövidzár védelem ide vagy oda, mert a 2A-es tápnak a 3A nem rövidzár állapot, viszont túlzott disszipáció simán felléphet.
Félreérthetően fogalmaztam, kb. 3A lehetett volna az áramfelvétel, de ezt a bemenetre kötött tápegység nem tudja (1.2A).
Köszönöm, megpróbálom az ügyfélszolgálatot.
Sziasztok Fiatalok!
Eloszor is egesz desing-os lett az a web bolt oldala. De amiert kerdesre nyitottam szamat, hogy mennyi a rendelesek atlagos atfutasi ideje, mig a megrendelesbol atveheto csomagot generaltok? Mind az 58 termek pozitiv darabszamu keszlettel rendelkezik a megrendeles pillanataban. Köszönettel: Ghoost A hozzászólás módosítva: Dec 15, 2016
Írj az ügyfélszolgálatra, vagy telefonálj (ma pont 6-ig nyitva vannak, lásd fent a sárga boxból elérhető linken) mert ez a topik, ahogy korábban már többször is megírták nem a hivatalos elérhetőségük, emiatt nem is fognak olyan gyorsan reagálni, mint ha a fenti helyeken keresed őket. Általánosságban időre vonatkozólag nem sokat jelent az ott látható mennyiség, de a konkrét esetre konkrét választ tudnak adni.
Köszi, megprobalom ott is / onnan is valaszhoz juttni.
A megirt kerdesemre az UF mar meg is irta kielegito valaszat.
Tenyleg gyorssan ment, koszonom nekik ITT is!
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a bónusz pontokat miként lehet megkapni? Én úgy olvastam" ha jól értelmezem", hogy 100 forintonként jár 1 pont? Köszi a válaszokat!
Szia!
Rendelsz tőlük és megkapod e-mailra kapsz egy értesítést mikor jóvá írásra kerülnek a pontok. Idézet: „A bónusz pontokat minden ügyfél vásárlásai során a HESOTRE webshop hűségprogramja keretén belül automatikusan gyűjti. Minden, webáruházunkban elköltött 100 forint után 1 pontot írunk jóvá ügyfelünk bónuszpont egyenlegén. A bónusz pontok állásáról a felhasználói fiókba történő belépést követően a „Profilom” menüpontra kattintva tájékozódhatunk. A bónusz pontok az adott felhasználói fiókhoz tartoznak, másra át nem ruházhatóak. A későbbiekben 1 pont beváltási értéke 1 forint, illetve ettől eltérő esetben (pl. egyedi akció, promóció, stb. ahol 1 pont beváltási értéke 2 Ft) az ügyfelet a beváltást megelőzően tájékoztatjuk, a HESTORE webshop fenntartja a jogot, hogy promóció keretén belül a bónusz pontok értékét további paraméterek mentén határozza meg, pl. adott árucsoportra, termékkategóriára biztosítson kedvezményt a vásárlók részére. A bónusz pontok forintban meghatározott értéke bruttó érték.” A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2016
Üdv! Ma kék panelmérőt kaptam piros helyett. Nem gond, ez is jó lesz, csak írtam, hogy ilyen is előfordul. A többi cucc oké. Üdv! Tomi
A HESTORE-ban szokták bővíteni az árukészletet? Vagy nem nagyon?
A hozzászólás módosítva: Dec 20, 2016
Szokták. Főleg akkor, ha van valakinek igénye valamire. De ahhoz kellene tudni, hogy pontosabban mit is szeretnél.
Kedves Tomi111,
Köszönjük, hogy jelezte felénk észrevételét. Ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a H27V-R 3.5V-30V DC feszültség mérő modul kapcsán. Üdvözlettel, HE Enci
Sajnálatos módon az ügy nem zárult pozitív végkifejlettel. Mivel a modul, már elnézést "dzsunka" szerelési minőségű volt gyárilag, "utólagos beleforrasztás" lett rá mondva. Mivel tudom, hogy ilyen nem történt meg, részemről ez elég negatív fényt vet a boltra. Ennél még a kínai eladók is korrektebbek.
Köszönöm az eddigi segítségnyújtásodat az ügyben. Kellemes Ünnepeket.
Sajnálom az ügyet. Mivel én javasoltam, hogy keresd fel az ügyfélszolgálatot, figyelemmel kísértem az ügymenetedet, kikértem az infókat a HESTORE-os kollégáktól is.
Sajnos láttam a panelt. Mivel korábban nyilvánosan diskuráltunk az ügyről, illetve én javasoltam, hogy keresd meg a HESTORE-t a gondoddal, válaszodat is itt írtad meg, így bátorkodom a jelen felvetésedre is itt reagálni. A sorkapocs sarka szét van olvasztva pákával, a forrasztási pontok illetve az alkatrészek számos ponton ólmos forraszanyagot tartalmaznak (nem is keveset), viszont a modulok gyárilag ólommentes forraszanyaggal vannak forrasztva. A kijelző lábai környékén pedig gyanta található, ez végképp furcsa, az alkalmazott gyári forraszanyag ismeretében. Az a baj igazából általánosságban (HESTORE-tól függetlenül), hogy ha az elállási időn túl van a termék, és garanciával nem érintett összeg alatti (nem tartós fogyasztási cikk), akkor is már nagyon kevés lehetőség áll mind két fél rendelkezésére standard ügymenetként. Nem kívánok magánemberként belefolyni, illetve cáfolni illetve megerősíteni sem akarom a HESTORE-os szaki megállapítását. Jelzésed, miszerint nem forrasztottad át a panelt meg végképp nem akarom kérdőre vonni, csak tényleg nagyon furcsa az eset. Annak az ügyfélszolgálati munkatársnak aki írt Neked az RMA-val kapcsolatban, jelezd esetleg, hogy nem értesz egyet, akkor meg tudják nézni, hogy ez esetben milyen lehetőségeid vannak.
Vitatkozni nem kívánok, azonban bizton állítom, hogy a modulon bármiféle utólagos forrasztás nem történt, a modul gyári állapotú. Az, hogy ez a termék ilyen állapotban kerül kereskedelmi forgalomba nem kívánom véleményezni, sem a beszerzési forrásokat firtatni, de ez szerintem a szokásos "dzsunka" szerelési kivitelezés. Illetve, én azt valószinüsítem, hogy a MEO-n nem ment át, és így tették "müködőképessé".
Nem hiszem, hogy egy 1900 Ft-os modult működésképtelenség esetén nekiáll bárki házilagosan javítani, amikor RMA formában megoldható az ügy. Annyira, már elnézést, hülye sem vagyok, hogy miután ennyire barbár módon beleforrasztok, állítom, hogy nem forrasztottam bele és megreklamálom. Másrészről, ahogy a HE szaki is állít valamit, én is állíthatnám azt, hogy nem akarnak foglalkozni érdemben a problémával, inkább fogták a pákát. De nem állítom, mert tudom, hogy ez így nézett ki gyárilag. Mindenesetre köszönöm az üggyel való foglalkozást. Számomra ez a dolog több szóra nem érdemes, tanulópénz volt.
A HESTORE-ban külön részleg foglalkozik az RMA-k feldolgozásával, amik lehetnek az egyszerű "bocsi, rosszat rendeltem, nem ilyet akartam" és lehet bármilyen más, garanciális, jótállási, termék cserés, elállásos, bármi. Ezek miatt a "nem akarok foglalkozni vele" forgatókönyv szerencsére teljességgel kizárható, nem véletlen van egy RMA-nak nyilvántartási számától kezdve ezernyi folyománya.
Hát minden esetre sajnálom az ügyet, illetve, hogy esetedben nem tudtam segíteni. Azért ha mégis tudok segíteni, jelezd
Hello! Itt a szigetelési ellenállás inkább Mohm mint milliohm..
Sziasztok !
Érdeklődnék hogy a három féle folyasztószer eltávolító spray között mi a különbség ? Bővebben: Link-1 Bővebben: Link-2 Bővebben: Link-3 Ezúton kívánok Boldog Karácsonyt és Új évet a HEStore csapatának ! Köszönöm ! A hozzászólás módosítva: Dec 24, 2016
A Link 1-el kapcsolatban kíváncsi lennék mitől "no clean" az a folyatószer, amit még is csak el kell távolítani?
No-clean arra utal minden folyasztoszernél (és forraszanyagnál), hogy a panelen hagyva, azon károsodást nem okoz (hosszú távon sem). Nem oxidál, nem old, nem mar. Ettől függetlenül, mind elektronikai - vezetési, mind esztétika érdekében egyes esetekbn mégis el kell távolítani.
Lásd: JPCA, IEC, IPC szabványok Müszi: A HESTORE-os válaszhoz még egy pici türelem kell, december 27-én lesznek újra.
Szia Topi,
Nem probléma, még ráérek rendelni.
Sziasztok!
Gyári Stk443-070 végfok ic-t bebírtok szerezni? Csak gyári érdekelne,állítólag sok a hamísítvány. Üdv:Attila
Sziasztok!
Bírtok beszerezni mikrosütőhöz való csillám lemezt a közel jövőben? Előre is köszönöm a választ!
Szép estét!
December 19-én késő este leadtam egy rendelést.A cuccok közöt volt egy LED teszter ami elkerülte a figyelmemet hogy nincs raktáron.Így mikorra várhatom a csomagomat?
Rossz helyen érdeklődsz. A Hestore-nak van saját honlapja, azon fel van tüntetve az elérhetősége is, ott kérdezz csak rá és rád tartozó dolgokat. Itt az oldal tetején, a sárga boxban is le van ez írva.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |