Fórum témák
» Több friss téma |
Nem találtam kontakthibát Van az aksi alatt az a kis dobozka a vezérlő egység vagy mi abból az egyik relé a ventit kapcsolja a másik mit kapcsol?? Ahogy hozzá erintettem nem kapcsolt semmit...
Ugy probaltam eddig is
Sziasztok, a tank szellőztető szelepet , ideiglenesen, hogyan lehet kiiktatni? Simán lezárva nem igazán szereti , mert ügye kap levegőt ott is
Szia! Nekem mikor tönkrement az elmenő csövet a szelepről ledugóztam a tanktól jövö csövet pedig rajthagytam a szelepen. Kb. 1 hétig ment így, ugye a hibás szelep miatt EPC világított emission workshopot kiabálva. Gépen csak a szelephibát írta, hogy szakadt. Lényegi változást nem vettem észre ezen kívül a menetteljesítmény nem változott. 1.6 16V BCB
Köszönöm!
Sziasztok.
Van van egy 1.9 PDTDI kombim, és most másodszor fordult elő, hogy hogy a fűtőventilátor 1-2-3 fokozatban meg sem nyekken, 4-es fokozatban működik, csak ilyenkor a klíma kikapcsol.. Egyszer már megjavult magától, de most megint nem jó. Találkozott valaki már ezzel a hibával? merre induljak el? Köszi, Gábor
Az előtét ellenállást vizsgáld meg.
Köszönöm szépen, szinte biztos hogy az lesz, most, hogy kicsit jobban utána olvastam, plusz egy pár youtube video után. Holnap szétszedem, bízom benne, hogy csak a hőbiztosíték ment benne tönkre, és akkor pár száz forintból megoldom. Még az utánagyártott alkatrész is sok ezer forint..
Holnap beszámolok.
Golf IV.1.4 16V .1999.AHW .Fojtoszelep állitás nem müködik!
Manuálisan többször-több módszerrel probálva sem lehet hallani és látni a csapanyú müködését. Vcds-el nem lehet állitani "Error" üzenet van.., a hibátlan 8db nulla feltétel ugyanis nem teljesül.., legjobb esetben a 7db Záró.., az első karakter mindig "1" marad.., sajnos nem tudom ezt mit jelent!!! Alapjáraton a fojtoszelep csatit lehuzva vészüzemmódós alapjáratemelés müködik. Gyakorlatilag normál menetteljesitmények vannak. Természetesen agyonvan tisztitva. köszi és üdv Lezli
Tegyél rá egy akksitöltőt, akku feszültség alacsony a címke szerint azt jelenti. Vag com fórumban van egy link ahol megtalálod a címkét is.
Kösz.., még annyi kérdés.., egy hasonló koru Golf 3-s nál, ugyanez a vcds,kb ugyanez a "fojtoszelepház" figura., és az ominozus nyolc zéro mindegyikhez volt cimkefail..,ez most mitől függ????
üdv Lezli
A címke csak leírja hogy mit vár el a vezérlő a beállítás feltételeinek, ha nincs címke attól még működnie kell, nem a címke teszi a beállítást, hanem vezérlő. A vcds elég jó diagnosztika, de koránt sincs jól dokumentálva, föleg a 200 környéki és előtti autók esetében. A címke fájlban például hivatkozik a 98as csatornára alapbeállításhoz. Van hogy nem lehet hibakód a vezérlőben, előszór törölni kell, és van hogy a 000, vagy 001es csoportból hajlandó csak alapbeállítani, vcds verzió függő is a dolog szóval próba szerencse.
Köszi..,sajnos az a tipus vagyok akinek minnél szájbarágossabban magyaráznak el valamit..,annál jobban összekevereredik..,
A cimkefájl egy nagyon hasznos infó-mankó, a diagnosztizálni merészelőnek.,már ha egyáltalán jelen van ..,Hiánya csak a hibabehatárolásnál jelentkezik.., Tehát a gyakorlatban ., minden beállitás végrehajtható.,már amennyiben ennek a müszaki feltételei rendelkezésre állnak. Jól gondolom??? A Golf4 esetében TB Basic setting még ideiglenesen sem volt törölhető..,olvastam hogy valakinek törléshez bejött hogy egy éjjelre levette a akksi sarút..,vagy kellett volna egy tanult érték törlést csinálnom elötte? Gyakorlatban egy manuális TB-beállitást sem tudtam sehogysem csinálni..,lehet hogy mivel elötte nem tudtam törölni a hibakodot , és volt egy "1" sünk alacsony feszre utalóan.,. Az alapbellitás előfeltételeként emlegett ominozus 8db "0" együttállása ugyebár ezért nem volt megvalósulva, Ez biztos nem volt megalósulva., mert autocom is ilyesmit jelezgetett..,Ezért nem tudhattam mauálisan sem beállitani.?? Nem találtam meg a labelfail gyüjteményt az emlitett helyen..,ha "látnék" egy nagyobb terjedelmű labelfail gyüjteményt mint , ami nekem fönnt vann, akkor azzal simán felülirhatnám a kissebbik enyémet? Hol is láthatnék ilyent???? Akár PM-ben is.... Köszi és üdv Lezli
Akkor ide teszem, magyar osszes kell neked bemasolod a vcds(vagcom) labels mappaba, ha itt van esetleg olyan mappa amit user-nek hivnak akkor inkabb abba, ha hgj, akkoris a userbe, ha nincs akkor siman a labels-ba. Nem tudom milyen verziot hasznalsz, az a biztos ha csak a regebbi cimkeket irod felul.
Az egesz estes saru levetelt akartam emliteni lattam en is hogy megoldotta a dolgot egy esetben. Bocs az ekezetek miatt. cimke+ezaz
Csak a fájlokat a labels könyvtárból, a mappát nem kell megkettőzni!
Kedve Xanax!
Csak most jutott időm megköszönni Válaszod..,mert ilyen sokáig kerestem milyen lehetőség van egy 5 csillagos like-al revansirozni mailod...., üdv Lezli
Nincs mit.Nagyon szívesen, ha kérdés van keress nyugodtan megpróbálok segíteni ha tudok.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy vettem egy új autót amiben a tetőablak, nem nyílt ki teljesen! Minden mást úgy csinált ahogy neki kellet! Bele raktam az én régi motoromat, csak vétettem egy hibát mert abban az állásba raktam bele ahol az ablak ki volt nyitva olyan 3/4 részig a motor viszont az alap állásban állt az-az becsukva!Majd mikor rájöttem a hibámra beraktam a régi tetőablakomat a hozzá tartozó motorral úgy, hogy be volt csukva az ablak és a motor is azon az álláson volt, de nem működik rendesen, mikor be akarom zárni akkor bukóra felnyílik! Ez a motor 100%, hogy jó mert pár hete még használtam szinte napi rendszerességgel! Most levettem az aku sarut egy fél órára, hátha elfelejt mindent és jó lesz!? Valakinek volt már hasonló???
Sziasztok !!
Szeretnék kérni egy kis segítséget . Az lenne a problémám hogy a volkswagen golf lV 1.6 SR em olyan meg hibásodás jelentkezett hogy menetközben le estek az óra csoport mutatói a benzin mutatótól a fordulatszám méröig mind . Ezután a gáz adásra még reagált megáltam elindultam nem volt probléma de miután leállitottam . Következő inditásnál mikor rá adtam a gyújtást nem villant fel egy vissza jelző lámpa se a mutatók se mozdultak teljesen sötét , az index villágitas működik meg a többi elektromos rész . Be indul aztán le is áll mintha leállitanám . Előre is köszönöm a válaszaitokat . A hozzászólás módosítva: Júl 22, 2017
Valami test problémára gondolnék. Méregess feszültséget.
Köszönöm !
Annyi kérdésem lehet még hogy ha azt kell cserélni akkor az árban mit jelent körülbelül ?
Azt cserélni biztos nem kell, csak javítani. Az áráról nem tudok nyilatkozni, mert azon múlik a mester mennyi idő alatt találja meg. Azt gyanítom nem te szereled.
Hát nem sajna egyáltalán nem értek az autokhoz köszönöm a válaszaidat .
Gyanúm, hogy CAN buszos az autód.. Gondolom lehalt a kommunikáció. Szerencsés esetben tényleg kontakt hiba, egyébként szerintem nem lesz olcsó.
Nem tudom hogy az van e benne egy 98 as model . Hat ez nem egy jo hir .
Pedig egyszerű a javítása:
- behajtasz vele egy márkaszervízbe - lecsapsz az asztalra tíz Deákot és azt mondod: holnapra legyen kész ! - másnap értemész.. (ha nincs kész visszakéred a visszajárót) A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2017
Sziasztok.Nekem olyan problemam lenne a golf 4-es autonkal hogy az akkumulator feletti biztositek szekreny megolvadt.A fekete kabel ami az alternatorra es a klima pumpara megy az melegedett fel nagyon es rendesen megolvasztotta a biztositek szekrenyt.Elozmeny annyi hogy hasznaltuk a nyari melegben a klimat.Alternator vagy esetleg klima pumpa okozhatta?Valakinek volt mar ilyen?
Szia! A laza kötések átmeneti ellenállást okoznak, ami melegedéshez vezet, aminek a nálad előforduló eset lesz a következménye. Ha kicseréled a műanyag biztosíték tartót (például ilyet) és a betéteket a kötéseknél kifogástalan kontaktussal meghúzod, máskor nem fog ilyesmi előfordulni.
Üdv mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy van egy 2000-es Golf 4-em, és a bal hátsó lámpa produkál érdekes dolgokat. Balra indexelés közben ( nem minden esetben, de egyre gyakrabban) a helyzetjelző lámpa villog, de a műszerfalon az index jel kattog,villog. Elakadás jelzővel szintén csak a bal hátsó szar. Fékezéskor, a műszerfalon kivillan a ködlámpa jele, de a bal hátsó féklámpa csak éppen hogy pulzál. Szinte minden eseten egyszerre vannak ezek a jelenségek. Benéztem tegnap a hátsó lámpa mögé, hát van ott kötözgetve minden, szikszalaggal egyebek, a jobb hátsó az rendezett, gyári szerintem. Nálam van 1 éve az autó, eddig nem csinálta, és eddig olyan négyszer, és félreálltam rácsaptam a lámpaburkolatra és többnyire megjavult egy időre mindig, viszont az előző 2 nap egymás után is csinálta. Nem túl biztonságos így közlekedni. Mi lehet a gond? Érintkezés gondolom vagy ilyesmi. Szervizbe mit tudnak kezdeni vele vajon? Köszi! |
Bejelentkezés
Hirdetés |