Fórum témák
» Több friss téma |
Szinte biztos, hogy test problémád van. Tipikus eset az, amit leírtál.
Oke.Csak nalunk ilyet nehezen kapni
Ahogy kocsgab002 is mondta, testhiba. Tipikus karácsonyfa effektus, szedd ki a lámpát és nézd végig a testelését. Ha a lámpatesten jónak tűnik, akkor a vezetékköteget kell egy kicsit visszafejtened, míg megtalálod hol van a zárlat, de meg lesz az és javítás után ismét jól fog működni
Annak örülök viszont, hogy legalább te észrevetted! Nagyon sok ilyen karácsonyfa közlekedik úgy az úton, hogy szerintem nem is tudnak róla
Köszönöm a segítséget nektek.
Eddig ezt a 2 módszert próbáltam az ablakok tanítására:
Modellfrissítés előtti autóknál az ajtózárba helyezett kulcsot zárási irányba elfordítva tartod amíg fel nem húzza az ablakokat. Ezután elengeded, kulcs ki, majd ajtóba be és 3 mp-ig ismét zárási irányba elforgatva tartod. Modellfrissítés utáni autóknál ajtónként külön-külön kell tanítani az alábbiak szerint: - gyújtás be - megfelelő ajtóban lévő ablakemelő gombot addig húzod felfelé, amíg bezárja az ablakot - elengeded a gombot - ismét húzod felfelé 3 mp-ig Kulccsal lehet nyitni és zárni is az ablakokat, de az automata ablak le-fel nem működik. Tanítás után a vezető oldali egyszer lemegy rövid nyomásra, de vissza már folyamatosan húzni kell a kapcsolót. Többször nem lehet megismételni az automata lehúzást, csak ha megint megtanítom a kulcsforgatásos módszerrel. Erre valami ötlet??
Szia! Biztos, hogy Goilf IV-hez találtad ezt a leírást!? Nekem soha nem kellett ablakot tanítani, pedig volt vele nyűg rendesen(emelőszerkezet minden darabja már szétment mindkét oldalon komplett csere). Volt nekem is olyan, hogy nem mentek fel az ablakok automatikusan, a használati útmutatóban azt írja, hogy ha valamibe ütközik/szorul felhúzáskor valahol akkor nem megy fel automatikusan. Nekem már a felhúzás pillanatában megszorult, ezért nem volt automata. Miután cserélve lett a szerkezet azóta semmi gondom nincs. Bár nekem 2002-es évjárat. Érdemes lenne mechanikusan ellenőrizni a dolgot.
Sziasztok!
Bár nem Golf4.,de mivel nagyon rokon autó ,talán tud valaki segiteni., amit előre is köszönök. Audi A3. 2.0 Pdti.,2004, kormányszervó egyik pillanatrról a màsikra megszünt mükődni.,diagnosztikànál vezèrlő nem válaszol üzenet!!! Mi lehet a oka? Üdv.
„Sziasztok,nos en ulleseket csereltem a 4-es golfomba.csak annyi a bibi hogy teljesen meg eggyezik minden mert ugye egy masik golfbol valo azok az ullesek.csak a legzsak csatlakozoja nem ugyanaz.nemtudom lehet-e olyat csinalni hogy az ujj ulleseimen kicseelem a csatlakozot.igazabol eredetileg az enyeben is 3 kabel van meg amiben vettem.csak az enyemben kabelek szinei:barna,kek,feher amit meg vettem:barna,kek,fekete.nos nemtudom hogy csak a szinek kulomboznek vagy a funkcioi is.koszonom elore is a valaszoktat.”
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy tudja esetleg valaki, hogyan lehet az ablakmosó szint visszajelzőt bekötni? Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
A mellékelt képen lévő hibákat olvastam ki kábellel. Az immobilizer azért jelzett mert koszos volt a kulcs,az oké tisztítás után. EGR nincs bekötve. Lambda szonda csere szükséges? Ha csere akkor mind a kettőt kell ilyenkor?
Elfelejtettem csatolni
Nem egyértelmű, hogy a lambda szonda rossz, lehet vezeték, vagy csatlakozó hiba is. Mérni kéne. Egyébként elég azt a szondát cserélni amelyik rossz.
B1 S2 ez a katalizátor előtti lehet vajon? Magán a szondán milyen értékeket kell mérni, vagy szakadást kell keresni?
Mivel a fűtéskör szakadását írja, elég ellenállást mérni a szondán. Sajnos nem tudom melyik szondát jelöli.
1es hengersor, 2es szonda. A 2es szonda a katalizátor után van.
Sziasztok! Nincs jobb hátsó ködlámpám! Az izzó jó , a foglalat is kicseréltem a ballal és ott működött!Most a bal lámpától a jobba menő vezetéket akarom átnézni, ott kell legyen a hiba vagy hol lehet még?
Folyamatosan villog az izzításom! Féklámpa kapcsolóm jó, lehetséges, hogy az izzitó relét kellene kicserélnem, ha igen akkor hol találom melyik az?
Valami test problémád lehet. A féklámpa kapcsolónak semmi köze az izzításhoz.
Ok megnézem! Ha rossz a féklámpa kapcsoló akkor az izzítás szokott villogni, jártunk már így A3mal
Golf4 1.4 16V AHW 1999 rejtélyes motor leállás...
Gázelvétel-levételnél leáll mintha elvágták volna.., hibakód nincs.,check lámpa nem gyullad ki sohasem.,viszont leállás utána rögtön indul..,alapjárat normális.,és menetközben is szintén minden Ok.,saruk .,biztositékok, egyébb kontaktok ellenörizve., merre kellene elindulni a siker reményében? Köszi és üdv
Golf4 1.4 16V AHW 1999 rejtélyes motor leállás...
Gázelvétel-levételnél kuplungkinyomás -fékezéskor alapjárat körnnyékén leáll mintha elvágták volna.., hibakód nincs.,check lámpa nem gyullad ki sohasem.,viszont leállás utána rögtön indul..,alapjárat normális.,és menetközben is szintén minden Ok.,saruk .,biztositékok, egyébb kontaktok ellenörizve., merre kellene elindulni a siker reményében? Alapbeállitás lett csinálva vcds-el..., bár a 8db "0"-nál feltétel meglétenél az első karakter '1"-es.., ez milyen hiányosságot takar??? Van még ez a rejtélyes 65535 hibakód is..., Köszi és üdv
Szia! Ez volna a rejtélyes hiba ha ki lett olvasva a tároló. A Golfnál nem ismerem a légzsák rendszert, hogy az okozhat e ilyen leállást. Más hibakód olvasó is ugyanezt a hibát olvassa ki, mert azt fontos volna tudni, hogy van e még valami más bejegyzés is ehhez a tünethez.
Szia!
Vártalak Kedves Vim...,a légzsák hiba jelen esetben egy utasoldali övfeszitő..., van egy csomó ABS hiba is egyébbként..,nem probáltam még törölni egyet sem..,egyelőre a tápellátási oldalt ellenörizgettem..,állitólag cseréltek már használt fojtoszelepházat.., ma egy tisztitást még kap egyébbként mert nálunk nem volt idáig..,az ablaktörlő "vályuban" ahol az ECU van..,jobb sarokban van egy csatlakozó doboz (sajnos lekell kapni az ablaktörlőszerkezetet a fedél levevéséhez)., bár nem nyügös.,abban csak elosztó csatik lehetnek esetleg valami más is? Levsszük ..,ezen ne muljon..egyébbként az a optimális 8db Nulla a fojtoszeleptanitásnál Ok.., kivéve hogy az első nem nulla hanem "1"-es..,azt a rejtélyes hibát érdekes módón a vcds (ferdeszemü variációs nem hozza.., csak az autocom...,
Sziasztok! Olyan problémába ütköztün, hogy...
Kezdem az elején, Golf IV 1.6 SR motor AKL motorkód, nem volt ereje az autónak, fogyasztotta az üzemanyagot meg az olajat, 1. szerelő kicserélte az összes elektrónikát újra Bosch ra! Ez kb 200000 -Ft be került, gratuláltam is neki az árért, amikor elhoztam csodálatosan ment! másnap reggel be sem gyúlt! vissza vittem , azt mondta egyebet már nem lehet kicserélni rajta... tehát nincsen amiért otthagyjam! Köszöntem a rámszánt időt! 2 hónapig úgy jártam szerencsétlen autóval, közben még vizsgára is kellett vigyem, "átment"! A 2. dik szerelő, szét kapta a motrot, hengerfejet csiszoltatott, újra gyűrüzte a motrot, mivel rá voltak sülve a gyűrük! Majd Alapjárati motor tisztítás és vezérmű szíjj feszítők és vízpumpa na ez is 170000 ft! Tehát lassan az autóára(SŐT)! Az autó nagyon jól megy! Az alapjárat viszont ingadozik, MIndig újratánításután az alapjáratimotor jó, és egy időután mintha elfelejtené! és nem megy 600 km nél többet egy tankkal! Mit szóltok?
Szia! Talán a légátkapcsoló szelepet is meg kellene nézni Bővebben: Link és az ezt kapcsolgató N156.
Én szakavatatlan mit kellene nézzek rajta?
Kivettem az ablaktörlő szerkezetet.., a fedél levétele miatt.., összevissza kettő db mezei csati van benne a motortérből jövö köteg van itt"szakaszolva"..,de tökéletes állapotban van minden ..,Autodata szerinti testcsomopontokat és plusz tápellátásokat is leellenőriztam ..,jónak találva mindet, de azért kontaktisztitás és mérés is volt..., semmi változás..., akkor most esetleg motorvezérlő baja lehet a "65535" re hivatkozva????
Annyi "változás" történt hogy behalt a clone vcds-em mára..,tegnap még volt fojtoszelep alapbeállitás.,stb funkció ,mára csak hibaüzenet...,akkor most nagy ivben elhajitani???? nem volt net bekapcsolva .., Gyakorlatilag ezt a kupplungkinyomás - alacsonyabb ford körül körüli leállást leszámitva.., tökéletes minden, alapjárat is stb..,
Nem találok semmi ilyet! Esetleg valami konkrétum?
Sziasztok,
nemrég vettem egy golfot amiben nem működött az üzemanyag szintjelző, mint kiderült a műszerfal kábelezésében van valami kontakt hiba, ugyanis párás időben tökéletesen működött. Kiszedtem az óracsoportot, befújtam kontakt spray-el és tökéletesen működött a próbakörön. Visszacsavaroztam mindent, újra elmentem egy körre, és azt vettem észre, hogy a sebességmutató nem működik. Szétszedtem, újra összeraktam, szintjelző sem megy, újra szét, újra össze, szintjelző ok, sebesség nem ok. Ebből arra következtetek, hogy elszakítottam a sebességmérőt és tovább rontottam az üzemanyag szintjelző kábelén. Szeretném kicserélni egy elektronikához értő barátommal a kérdéses kábeleket, se sajnos nem találok sehol rajzot a vezetékezésről hogy merre mennek (a 32pines csatlakozók kiosztását megtaláltam). Kérlek ebben segítsetek nekem, leginkább arra lennék kíváncsi honnan lenne a legegyszerűbb kicserélni a kábeleket. (valószínű a műanyag belső mögött szakadt el a kábel, mert ott feszegettem kiszereléskor) Köszönöm előre is, Tomek |
Bejelentkezés
Hirdetés |