Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Nem nagyon tolonganak. Jofogason találtam egy cégeset...De nem gond, kivárom azt a pár hetet és több ezerből válogathatok...
Nemrég volt 2 db. 2 héten belüli (10-11 nap), több jött átlagos 2-3 hét alatt és van úton hónapon túli is... Ezeket 2 egymást követő napon vettem.
Mostanában rendeltem árut ebay-en keresztül Thessalonikiből. Ez ugye Görögország, EU tagállam, tehát vámmal ÁFa-val nem kell foglalkozni. Gondoltam pillanatok alatt itt lesz.
A valóság, hogy Mo.-ig elég gyorsan megérkezett, majd úgy 5 nap várakoztatás után ismét az jelent meg a tracking-en, hogy célországba elküldve. Gyanús lett, felhívtam a Posta ügyfélszolgálatát. Rendesek voltak, délután visszahívtak azzal, hogy címzési hiba miatt visszaküldték Ferihegyről. Ez érdekes, mert korábban már rendeltem ugyan ettől a szállítótól és az rendben megjött. Na, gyorsan írtam egy levelet az eladónak, hogy ez van, keresse meg és küldje el újból. Nagyon korrekt volt, nem várta meg a visszaküldött csomagot, újból feladta. Nézem a tracking-et, megint megérkezik és már 5 napja ott csücsül valamelyik reptéri raktár mélyén. Kissé ideges lettem, ismét felhívtam a Posta ügyfélszolgálatát, mondom nem szeretném, hogy ezt is visszaküldjék. Bediktáltam a címem, telefonszámom és hihetetlen módon másnap megjött a cucc. Azért gondoltam leírni ezt a történetet, mert ebből azért látszik, hogy a hosszú szállítási időért nem biztos, hogy a sokat emlegetett kínai vagy egyéb postaszolgálat felelős csupán. A magyar oldal tájékoztatása szerint a reptéren rengeteg a csomag és nem győzik a szortírozási munkát. Talán fel kellene nőni a feladathoz.
Sziasztok.DHl-el rendeltem csomagot Kínábol.Ma néztem a nyomkövetést,a csomag tegnap meg is érkezett Budapestre,viszont a vámolással történt valami.
Részletek: A küldemény vámkezelése ideiglenesen felfüggesztve, mivel az áruérték igazolása, megerõsítése szükséges. További Lépések: A DHL képviselõje felveszi a kapcsolatot az importõrrel az áruérték igazolásával kapcsolatban. Ez azt jelentheti hogy az eladó nem tüntette fel az áru értékét a csomagon? A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2018
Inkább azt, hogy küldd el a fizetési igzolást (internet bank, paypal) és a megrendelési igazolást (webáruház vásárlási tétel) nekik, aztán jön tovább a csomagod...
Láthatjátok a keletről rendelt csomagok szállítási ideje miért is több magyarországon belül,
mint külföldön...
Mindjárt sírva fakadok és megsajnálom őket.
Ha élelmesebbek azok a tabletta feladók, akkor küldhették volna rezgőkvarc tokozásban is. Kicsit feláras, de szerintem beleférne a haszonkulcsba.
Sziasztok,
Írtam az eladónak, válaszolt. Csatoltam a képet, ami fogad, hogyha írok az eladónak. Kimenő levelezésemben nyoma sincs, hogy írtam volna. Most mi történik? Köszi.
Sziasztok!
Több alkalommal tapasztaltam, hogy a PayPal levonja tőlem a fizetendő összeget, a tranzakció státusza Completed, de az eladó nem kapja meg. Több hét után is kifizetetlen a számla. Csak akkor teljesül, ha a PayPal-nál nyitok jegyet, hogy vizsgálják meg az esetet. Lehetséges, hogy az eladónak tartozása van a PayPal felé és én fizetem meg?
Szia!
Akkor kapja meg a vételárat, ha te visszaigazolod, hogy megkaptad az árut vagy ha lejár a visszaigazolási határidő.
Nem tudom visszaigazolni, mert az eladónál csak kifizetetlen számla van. (Éves bérleti díj)
Akkor kapom meg a szolgáltatást, ha kifizetem. Ez régen is így volt minden esetben. Hiába küldöm el a tranzakció azonosítót, képet is mellékelve, azt a választ kapom, hogy rendezzem a tartozást. Előfordult, hogy két hétig leveleztem a szolgáltatóval, végül megunták és letiltottak, mert a PayPal-al behajtattam rajtuk, amit befizettem. Ők viszont nem kapták meg, ezért pöccentek be.
Ezek szerint ez nem internetes bolton keresztül vett tárgyi áruról van szó. Ha ilyen problémás a fizetés, akkor nem közvetítőn keresztül érdemes fizetni, hanem valamilyen direkt formában.
Nem lehet, hogy a szolgáltatónál van hiba? Ugyan nem írtad pontosan, hogy, miről van szó de én is igénybe veszek két szolgáltatást PayPal-lal fizetve (az egyik éves, a másik havi díjazású), hasonló gonddal még nem találkoztam.
Megoldás lehet a(z internetes) bankkártya, direkt fizetéssel?
kadaris, Bakman fórumtársak: köszönöm az észrevételeket!
Nem tárgyak vásárlásáról van szó, hanem bérletről, de fizetés szempontjából ez nem lehet fontos. Az érték sem volt eltérő a szokásos vásárlásaimhoz képest. Kizárólag a PayPal-on lehetett kifizetni ezeket a számlákat, a szolgálatókkal többszörösen egyeztettem, egyetlen esetben sem kapták meg a pénzt, csak ha a PayPal-nál nyitottam jegyet. Számomra teljesen egyértelmű a dolog. Ezt külön is próbáltam egyeztetni a PayPal-al és kértem, hogy kártalanítsák azt a szolgáltatót, aki pénzt nem kapott, mégis nekem fizetett, de érdemi válasz helyett elküldték nekem a help-ben leírtakat. Talán érdekes lehet, hogy minden esetben beállítottak egy automatikus fizetést az adott szolgáltató részére, de ezt sosem kapták meg az érintettek. Ezt sem megakadályozni nem tudtam, sem letörölni. Hiába állítottam át aktívról az adott tételt, legközelebb visszaállították. Ezen az egészen nagyon csodálkozom.
Én a múlt héten fizettem Paypal-lel egy szolgáltatásért, mint ahogy tavaly is és korábban is megtettem, de semmilyen probléma nem történt. A PP levette a számlámról a pénzt (a bankkártyámon keresztül), és a szolgáltatótól kb. azonnal jött is a levél hogy köszönik a pénzt és sok örömet kívánnak a szolgáltatás használatához. Semmiben nem különbözött attól, mintha Ebay-ről vettem volna egy párdolláros akármit.
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2018
Régen nálam is így volt.
Nem kizárt a szolgáltató trehánysága, de az érintettekkel való többszöri egyeztetés után is mindig az volt az eredmény, hogy én fizettem, de a pénzt nem kapták meg. Egy hónapon belül három, egymástól kontinensnyi távolságra lévő cégnél tapasztalt ugyanolyan eset miatt elgondolkodtam. Talán valamilyen vírus okozhat ilyesmit? Ez azt jelentené, hogy a PP-t meg lehet hekkelni. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2018
"Meghekkelni" mindent meg lehet, a kérdés csak az, hogy ez mennyibe kerül - valamint hogy mit is értünk hekkelés előtt.
Ha felmerül a pc/telefon/router fertőzésének a gyanúja, akkor célszerű más, tisztának tűnő környezetből próbálkozni. Én első lépésként letöltenék egy linux live CD-t (knoppix, ubuntu desktop, stb.), és arról boot-olnék (pendrive vagy optika). Netet telefonról osztanék meg neki, majd így lépnék be a PP fiókba és nézném meg a history-t. Ha a te rendszered korrumpálódott valahol, akkor annak ott nyoma kell, hogy legyen. Mert nem lehetetlen, hogy a PP-t "feltörték", de ez sok nagyságrenddel nehezebb feladat, mint egy r=1 user gépét/100 éve nem frissített hálózati eszközét felnyomni. Persze "keresni" is sokkal többet lehet vele, de messze nem triviális ezt megcsinálni.
Pár hét múlva lesz esedékes egy barátomnál ugyanilyen számla az én egyik szolgáltatómnál.
Ott talán ki fog derülni, ha nálam van gond. De ha vírus lenne, a PP már szólt volna.
Sziasztok!
Belefutottam egy olyanba hogy megvásároltam egy terméket és utána láttam hogy nem szállít Magyarba, de még nem fizettem, kb már 5x írtam az eladónak, kértem hogy törölje, de nem reagál, próbáltam az eBay-nak is írni, de mindig oda lyukadok ki hogy üzenjek az eladónak, hol lehet az ügyfél-szolgálatot elérni hogy tudjam jelezni nekik az eladó nem reagál már lassan egy hónapja? Köszönöm.
Rendben, akkor nem foglalkozok vele.
Köszi.
Szeretnék rendelni aliexperssről mj15022-23 tranzisztort, tudnátok egy megbízható eladót ajánlani aki nem hamis tranyót árul? Sajnos legutóbb sikerült kamu 2sc5242 vennem és kiszállt hamar belőlük a füst.
Néhány hónapja rendeltem egy mikroszkópot (itt teszek is róla említést). Akkor ez még csak szűk 8000 Ft volt, de a lényeg, hogy nem jött meg az ígért határidőre. Jeleztem ezt nekik, és 2 nap múlva kaptam az EBAY-től egy határozatot, hogy az eladó nem reagált az észrevételemre, ezért a PayPal visszautalja nekem a teljes befizetett összeget. Néhány napot ígértek, és valóban meg is érkezett az összeg.
Eddig sem volt semmi problémám a külföldi vásárlásokkal, de ez az eset is megerősíti bennem, hogy itt tényleg igyekeznek rendet tartani, és tényleg igyekeznek kiszolgálni a vevőket, méghozzá mindezt egy magas szintű pénzügyi biztonság mellett. Határozottan tetszik nekem ez a mentalitás. (Az viszont érdekes, hogy egy termék 7-8000 Ft között kapható volt 4-5 helyen is 2 hónapja, most pedig mindenhol 20.000 körül mozog az ára. Ennyiért viszont már a HEStore is eladja nekem. Mintha összebeszéltek volna a forgalmazók.)
Valószínű, hogy akkor nem véletlen, hogy ugyan az a termék most 20 ezer.
Nagyon sok ilyen csaló van a ebayon, frissen regisztrált, nulla értékeléssel és feltűnően olcsó árakkal.
Inkább a fő baj az, hogy ezek egyszerű kereskedők, lövésük sincs, hogy mit is árulnak.
Neki tökmindegy, hogy led vagy alsónadrág. Ezért az ordító hibát sem veszik észre a leírásban. A te esetedben - gondolom - volt egy előrendelési lehetőségük, amire páran lecsaptak, de aztán mégsem jött be, így ők sem tudtak szállítani. Szerintem nem készültek eleve csalásra.
Hello.
Nekem most a postával van bajom... A csomagok 50-60%-a jön csak meg, a követési számon szerepel, hogy elérte a célállomást... Nem tudok semmit tenni, csak 2-3 hónappal később sok "veszekedés árán" a pénzem visszakapni. Kicsit unalmas, hogy valamit 2x kell megrendelnem, és 2-3 hónappal később érkezik meg, mint ahogy megszületik a fejemben a gondolat, hogy kell... Hogy ki lopja el, vagy ki nem végzi a munkáját, azt nem lehet kideríteni, pedig megérdemelné a büntetést. Nem várok el különösebb szolgáltatást, de ha nincs kedve kihozni a kis csomagot, akkor hagyjon cetlit, de el ne lopjon semmit... Van még mit dolgozni a rendszeren. A hozzászólás módosítva: Okt 4, 2018
Én egyszer próbaként megrendeltem a két legolcsóbb AN8008-at Ebay-ről, mindkettő irreálisan olcsó volt, már nem emlékszem a konkrét árakra, de a "normális" árak olyan 40-50%-a körül lehettek. Azt gondoltam hogy vesztenivalóm nincs, vagy lesz egy-két olcsó multim, vagy full refund lesz a vége.
Az egyik eladó pár hét múlva magától refund-olt és írt valami magyarázatot hogy ezért és azért nem tud szállítani, a másik szimplán nem válaszolt az üzenetemre. Jeleztem az ebay-nek, másnap a számlámon volt a pénzem.
A nyáron bukott le egy diákmunkában foglalkoztatott "postás" kisegítő.Rendszeresen dézsmálta a csomagokat egy zalai kisvárosban.Nagyon kíváncsi lennék,hogy minek tanul?(Lehet,hogy bankban szeretne dolgozni.)De a tapasztalatom csak pozitív több száz vásárlás után is.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |