Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ak-22 tip. Köszörű kapcsoló bekötés segítség
Témaindító: Bakszi10, idő: Márc 5, 2022
Témakörök:
Üdv van egy régi 1985 év. köszörű motorom.
Sajnos szétszedésnél szét ugrott a kapcsoló, így nem tudom újra bekötni. Neten semmi leírást nem találok hozzá. Segítségeteket kérem, hátha valaki ezt pillanatok alatt megfejti. A kapcsolót illetve a szétugrott kábeleket mellékletben csatolom. A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
Egy fázisról táplált aszinkron motornak látom.
Legalább 3 vezetéke kell legyen a motornak. Nem látok üzemi vagy indító kondenzátort (sem ellenállást) - kérdéses tehát az indítás. Talán a kapcsoló O - 1 - indítás (ami visszaugrott 1-re)?
Így van 1 fázisú aszinkrm.
A kapcsolóba nem tudom mit hova dugjak, semmi leírás nincs rajta :/
Olyan képet is mutathatnál, amelyiken látni, hogy a motorhoz melyik drótok vannak bekötve!
Azután mérd meg a drótok közti ellenállásokat... A kapcsoló egyszerű KI-BE (0-1) kapcsoló... bár még azt sem írtad le, hogy 2 állású, vagy "körbeforgós" (0-1-0-1)
Így van bekötve, a kapcsoló pedig körbeforgós
"Válasz" gomb...nem megy még mindig!?
Ez a kép használhatatlan! Ha a nap felé fordítanád a belsejét...vagy belevilágítanál... De le is írhatod, hány vezeték megy a motorba 2...3...4 ? Kondenzátor nincs? Ohm -ok? a világ legegyszerűbb bekötése lesz, két motorvezetéket rá kell kötni a 230V-ra (ha forog a motor...meg kell szakítani a 0-át és fázist egy kapcsolóval) Javaslom szerezz be egy másik kapcsolót és azt szereld be!
Közben előszedtem az általam (tizenéve) szétszedett hasonló kapcsoló roncsait. Talán segít a működésének a megértéséhez...vagy nem?
Sziasztok!
Nekem is van egy ilyen rettenetem Életre lehet kelteni? Érdemes vele foglalkozni? A tekercseket még nem mértem meg, a legutolsó infóm, hogy a motor hibátlan. Üdv! Fecó |
Bejelentkezés
Hirdetés |