Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektromos kerékpár akkumulátorának helyettesítése
Témaindító: dizi, idő: Márc 16, 2010
Témakörök:
Nem Volt eddig tapasztalatom ilyenben.
Magas hőtől megrogynak, oké. Az új aksi 1-2x töltés után megrogyott, ez mitől lehetett? Amikor én töltöttem pár órát, oké híg, meleg volt, minden aksi melegszik ha feltöltöd. De ennyitől?
Azt nem írtad, hogy a tulaj töltögette az új akkus (3 régi+1 új) szettet (vagy tagadta?)...
A megrogyott akkukból már elpárologhatott a víz egy része (nekem is van 1 db ilyenem, de nem sikerült "újraéleszteni"). Meg arra sem válaszoltál, hogy mennyire más típus az új akku, alkalmas-e e-bike használatra !?
Már nem emlékszem, lehet hogy töltötte, de én eleve mikor cseréltem az 1 újat, rárettem tölteni a saját 48V töltőjével. Töltötte is elég sokáig, meleg is volt az akku.
Most nem tudom konkrétan hogy az eredeti milyen benne, de én ilyet tettem bele.
Ilyen a nálam lévő... A te akkud nem tűnik elektromos kerékpárhoz alkalmasnak.
Ezek zárt zselés akkuk, amik nem tölthetők gyorsabban csak kb. a névleges terhelőáram tizedével, illetve nem is terhelhetők nagyon, mert akkor gázfejlődés miatt megpúposodnak.
Az elektromos bicóba való akku kissé más, "munkaakku" néven van mifelénk, ez is zárt zselés csak valamivel gyorsabban tölthető, és jobban terhelhető, de ennek is van határa amit túllépve károsodhatnak.
Miből gondolod hogy nem tűnik megfelelőnek?
Leírásban az szerepel, hogy használható olyan helyeken, ahol magas terhelésnek van kitéve. Az hogy a cserélt akku mitől rogyott meg, még mindig nem tudom. (1-2x töltéstől?)
Attól, hogy mellette sorban nem azonos típusú, kapacitású és állapotú akkuk voltak.
Ez töltés közben és kisütés közben is eszi az egy szem új akkut. Természetesen az elektronikáról vezérlőről töltőről egy szó sem esett eddig. A hozzászólás módosítva: Máj 15, 2024
Nem látom sehol a leírásában, hogy "napájanie motora (elektro skútre, elektro kolobežky, elektro trojkolky)", mint azt a 6-DZM-12 tesójánál ... Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Máj 16, 2024
Trakcny akkumulátor a neve, abból kiindulva rendeltem. (trakciós motoroknál használatos, vagy hogy van helyesen magyarul). A leírásban is olyan tulajdonságokat ír, mint pl a nagy terhelés, mint pl a robogónál is lenne.
Mindegy, lényegtelen, vettem új más felé aksit, amire már konkrétan rá van írva hogy elektromos járművekben használatos. Bővebben: Link Beleszereltem, működik jól, le akarom meríteni, majd teljesen feltölteni, hogy fog viselkedni. A töltő 55V ad. Hogy tudom lemérni, hogy jól e tölt, nem e lesz vele baj? Félek az újra púposodástól, nehogy tönkre menjen megint, pl egy hibás töltő miatt. A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2024
Az új akku adatlapjában max. 2,4A a töltőáram... A töltőt te látod,meg, hogy mi van ráírva!
A töltő dugójának a pozítív vezetékét megszakítva, egy ampermérő megmutatja a valóságot. A robogó motorteljesítményét sem ismerjük...a max. terhelési áramát bírja-e az új akku? Emelkedőn (ha van) a nagyobb terhelést...
A töltő mérete amilyen nagy, olyan könnyű... Nem tűnik valami minőségnek. Meg is lepődtem.
Azon is, hogy a hátulján magyarul ír. Azon se csodalkoznák ha 1.8A se bírna. Ez esetben akkor szerintem nem is szükséges megmérni az áramot töltés közben.. Ez egy lofty tdr355z robogó. |
Bejelentkezés
Hirdetés |