Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   279 / 3584
(#) Frankye válasza Action2K hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
No, csak vigyázzatok rájuk! Mihamarabbi jobbulást!
(#) Ricsi89 hozzászólása Dec 15, 2008 /
 
Látom nagyon benne van mindenki a betegségben. Én is egész hétvégén beteg voltam, ma voltam dokinál. Ki is írt egész hétre. Közben miután hazajöttem a dokitől még lázam is lett, most is az ágyban fekszem és innen írok. Remélem pár nap fekvés kitisztít.
(#) _ampervadasz_ válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Akkor csak jobbulást tudok kivánni!

Nállam is nem ugyan ez volt a helyzet, csak nekem közben dolgoznom is kellett!

Amit nemértek hogy, kb. szeptember közepétől megvagyok fázva, és aztóta 4 torokfájásom volt, amiböl három, erős torokgyulladás volt. Most már csak köhögök, és valamikor a napokban veszek köptetőt, mert amikor felköhögöm a váladékot, akkor az vissza "bándzsizik" a torkomba!
(#) Ricsi89 válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Kösz.
nekem is mennem kellene suliba, de hát lázasan nem mehetek, mert még rosszabbul leszek. A doki is mondta, hogy feküdjem ki, mert még lehet rosszabb is.
(#) _ampervadasz_ válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Nekem is mindjárt kell mennem iskolába, auTós iskolába! nem anuyci fizeti, és szeretek odajárni...
(#) Norberto válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Csak nem "esti" vezetés?

Nekem pont esti vezetés alkalmával történt az, hogy az autón, amit vezettem, egyszercsak egy főút kellős közepén, 70-80-as sebességgel "száguldva" megdeglett az összes létező lámpa az autón. Kellemes volt. Pláne, hogy azelőtt 80-nal nemigazán mentem sehol... jó érzés volt arra eszmélni, hogy ekkora sebességnél egyszercsak megmurdél minden fény... :hawaii:
(#) Ricsi89 válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Az jó! Én is szerettem oda járni. Tök rendes volt az oktató, csak az nem tetszett, amikor reggel mentem éhesen, ő meg ott ette mellettem a finomabbnál finomabb kajákat. Nekem meg csorgott a nyálam.
Egyszer volt, hogy mentünk egy körforgalomban a műszerfalon meg volt egy narancs és szépen begurult a pedálok közé. Utána félrehúzódtam és kiszedtük.
(#) szabi83 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Ez esetleg? :hide: kék vagy piros netán fekete :hide:
(#) Ricsi89 válasza Norberto hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Nekem olyan volt kb egy fél éve, hogy egyszerre égett ki mindkét tompított fényszóró. Ez nem is lett volna baj, ha nem lett volna szembeforgalom, mert akkor simán haza tudtam volna jönni távfénnyel. Legalább engem láttak, ha már én nem láttam semmit.
(#) Sergei válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
nagyon helyes.remélem idén is lesz némi ho mert várnak a nagy parkolok
(#) Frankye válasza szabi83 hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
A három utóbbit támogatom! FIAT-ok előre!
(#) DuMatyi hozzászólása Dec 15, 2008 /
 
Ha már a vezetési élményeknél tartunk: Éjjel kettőkor jöttünk haza a bátyám esküvőjéről. Rajtam kívül mindenki ivott... Polgárdi és Füle között egyszer csak 2 piros útjelző bója. mondom lassítok... Rossz sejtésem volt.

Kivilágítás nélkül toltak haza (a macskaszem néha látszott) egy rokkantat tolókocsiban, ketten! Éjjel kettőkor! Nomármost, ha nem lassítok, ottmaradunk mind a hatan! (Szüleim, nővérem, én a kocsiban. Két ember aki tolta, és akit toltak!)
Borzasztó felelőtlen emberek vannak!

Matthew voltam
(#) Frankye válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Akkor én is hadd mesélek két, világításos-közlekedős sztorit.
Első:
Anno, boldogult legénykoromban motorozgattam, elég sokat. Pesten (Zuglóban) laktam, és a párom (aki akkor még csak a barátnőm volt) Budakalászon. Na, ez nekem, ifjú titánnak nem okozott gondot, csakhogy egy "berhelt" Simsonnal jártam, aminek nem volt fesz-szabályzása, illetve csak annyi, hogy az első és a hátsó lámpa izzói mehettek egyszerre, mert ha egyik kiégett, vitte a másikat. Önmagában ez nem lett volna olyan nagy gond, már ha az ember fia visz magával tartalék izzó készletet, meg egy csavarhúzót, legalább, nade amikor a párom finom töltött káposztával várt, minden apró helyet ki kellett használni, hogy az elemózsiát haza tudjam vinni. Naná, hogy se pótizzó, se szerszám, de még egy nyüves zseblámpa se volt nálam. Az már szinte adja magát, hogy jól eldumáltuk az időt, és öreg este lett, mire hazaindultam. Szentendrei út, épp kikanyarodok, mikoris hopp, egy villanás, és elment az első lámpa. Mire megálltam, a hátsó is. Vakon, sötétben, kivilágítatlanul át a Szentendrein, Budáról Pestre az Árpád hídon, majd el Zuglóig... Csak kicsit volt halálfélelmem, amikor 90-nel húztak el mellettem az autók, és dudáltak (persze, jogosan!), hogy miért nem vagyok kivilágítva. Na de a zabszem-effektus megvolt azért is, mert ha egy rendőr megállít... (Akkoriban, a '80-as években még ilyenért simán bevitt a rendőr az őrsre, és megismertetett a Kádár-kolbásszal. (Ifjabbak kedvéért: "Kádár-kolbász", avagy "sűrített marxizmus" = gumibot.) Szóval mázlim volt, hogy elkerültem az összes kéklámpást...)
A második:
Már autót vezettem, egy FIAT Uno-t, amikor Esztergomba kirándultunk, családilag. Szegény autónak sok baja volt már, pl. a töltés visszajelző izzó sem működött a műszerfalon, de ezt akkor még nem tudtam. Mentünk-mendegéltünk, mikor is hopp, leállt az autó. Indítózok: semmi. Újra: semmi. Állunk az út szélén, arra jön két fiatal srác egy Tipoval. Megállnak: Segítsenek? Mondom, mi a gond. Sebaj, Esztergomba mennek, behúznak, ott meg majd csak lelek szerelőt. OK, mondom, de nincs vontatókötelem se. Annyi baj legyen, üljek be, elmegyünk egy benzinkúthoz, veszünk, és visszajövünk. Úgy is lett, kötélre vettek a srácok. Mondom nekik, hogy lassan húzzanak, mert ha nem jár a motor, nincs fékrásegítés, nehogy összetörjük egymást. Persze, persze, nem fognak száguldozni, ne féljek. Ha, nem is mentek gyorsan, alig 90-110 között. Kanyarban. Egyenesben csak kicsit gyorsabban... Nekem égnek állt a hajam. No, a Bazilika előtti parkolóban megállunk, srácok el, én nem győzők hálálkodni Nekik. Jön a parkolóőr bácsi: Mi a gond. Elmondom. Nyissam fel a motorháztetőt. OK, megteszem. Bácsi benyúl, és egy laza mozdulattal, két ujjal kiemeli az ékszíjat. Már ami maradt belőle...
Irány ékszíjat felhajtani. Hát, az összes autós bolt zárva, benzinkutaknál csak kisebb, vagy nagyobb akad. Gondolkodom: A kisebbet soha fel nem bányászom, legyen a nagyobb. De az meg a maximumig kiengedett generátor mellett is laza. Mentő ötlet: Egy villáskulccsal támasszuk ki a generátort, akkor kifeszül az ékszíj! Több se kellett, ékszíj kifeszít, de közben este lett. Na, irány haza. (Esztergom-Maglód, Bp.-en keresztül...) Míg Szentendrére nem értünk, csak egyszer-kétszer súrlódott a generátor-ház, de aztán Pesten! Imádkoztam, hogy le ne szakadjon a generátor... Mire hazaértünk (végig sötétben, világítással!) rendesen leizzadtam, de az autócska jól viselkedett... Másnap mentem rendes méretű ékszíjért. Mindjárt kettőért, nehogy ilyen baleset megint előforduljon. Azóta kötelező tartozékok a vontatókötél, a pótékszíj, a zseblámpa, no és az elmaradhatatlan jókora villáskulcs, a megfelelő, méretes csavarokkal!
(#) googa hozzászólása Dec 15, 2008 /
 
Nagyon aggasztó, hogy emberek nem tudnak elmenni dolgozni; a félévente százezreket befizető diákok nem tudnak eljutni a vizsgákra, mert a kedves MÁV dolgozók sztrájkolnak.
Vissza kellene vágnunk azzal, hogy egy hónapig senki sem megy vasútállomás közelébe sem.
(#) válasza googa hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Annó a BKV-sztrájk idején én is gondoltam rá, hogy ezentúl 'cserébe' majd én sem fogok bérletet venni, és ha kérdezik, hát majd megmondom, hogy tegnap ti, ma én sztrájkolok. Na de rá kellett jönnöm, hogy ez így nem igazán megy...pl a Határ úton az M3 újpest felé menő bejáratánál a kb 5m széles bejáratot alkalmasint 4-5 életerős férfiember állja el - ezekkel meg inkább nem kötözködök...
Múltkor is megvert(!) két ellenőr egy embert valamelyik éjszakai járaton...
Közlekedni meg kell, így hát aztán mégis csak az lesz a vége, hogy megkapják a fizuemelést, aztán másnap meg ugyanúgy használjuk tovább a járműveiket.

Ezáltal nem megvalósítható az sem, hogy bojkottáljuk a BKV-t (vagy a MÁV-ot, ha már szóba hoztad), mivel az emberek nagy többségének igenis szüksége van rájuk. És ezt ők is tudják.
(#) Frankye válasza googa hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Nem ez a szomorú, hanem hogy egy maroknyi idióta képes egy országot sakkban tartani, mert néhány nagyravágyó tahó behülyítette őket egy olyan idiómával, amiről mindenki tudja, hogy teljesíthetetlen! Na ez a szomorú!
(Merthogy a vasutasságnak csak elenyészően kis része vett részt a sztrájkban.)
(#) MPi-c válasza googa hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Pontosítsunk! A VDSZSZ dolgozói sztrájkolnak... ez nem minden MÁV dolgozót jelent, de ezt Frankye ki tudná fejteni...

Ui: Úgy látom közben ki is fejtette
(#) Norberto válasza hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Idézet:
„Ezáltal nem megvalósítható az sem, hogy bojkottáljuk a BKV-t (vagy a MÁV-ot, ha már szóba hoztad), mivel az emberek nagy többségének igenis szüksége van rájuk. És ezt ők is tudják.”


Azért, mert ezt nem egyénenként kellene "intézni", úgy valóban mindenki gyenge, hanem ugyanúgy összefogni egy jóóóóóóó nagy társaságot (embertömeget), és kollektíven megmozdulni a 2-havonta sztrájkolók ellen...
(#) Frankye válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Idézet:
„ezt Frankye ki tudná fejteni... Ui: Úgy látom közben ki is fejtette”

Sőt! Még csak nem is minden VDSZSZ tag dolgozó sztrájkol...
(#) MPi-c válasza Frankye hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Te mivel mentél reggel dolgozni?
(#) kobold válasza googa hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Nekem szerencsére nem kell vonatoznom, de (talán Frankye mester nem haragszik meg) egy kicsit túlzásnak érzem már azt, amit a VDSZSZ művel. Nem akarom vitatni, mennyire jogos vagy jogtalan, amit kérnek, mert nem tudok róla semmit, a sztrájk mint módszer elismert és alkalmazott dolog a munkaadó kényszerítésére, de nagyon sok helyen most a munkahely megőrzése is kétséges, a fizetésükre ritkán büszkék az emberek, felelősség is van, nincs pulykapénz, nyereségből való részesedés, és még sorolhatnám - mégsem állnak le, pláne nem mások rovására.
Ahogy beszélgetni szoktam naponta vonatozó kollégáimmal, néha van olyan balsejtelmem, hogy az egyik hasonló alkalom után hirtelen felindulásból végigverik a kezük ügyébe kerülő vasutasokat. És akkor sajnos az is kapni fog, aki egyébként dolgozna, csak pár jól szituált (uszító) hangadó miatt nem tud...
(#) Norberto válasza kobold hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Idézet:
„Ahogy beszélgetni szoktam naponta vonatozó kollégáimmal, néha van olyan balsejtelmem, hogy az egyik hasonló alkalom után hirtelen felindulásból végigverik a kezük ügyébe kerülő vasutasokat. És akkor sajnos az is kapni fog, aki egyébként dolgozna, csak pár jól szituált (uszító) hangadó miatt nem tud...”


Akármilyen rossz is, nekem is sajnos ilyen sejtéseim vannak.
(#) Action2K válasza Frankye hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Jó estét!
A lurkók jobban vannak, de a nagyobbiknak jobboldali tüdőgyulladása van, nagyon köhög szegényke. A kisebbiknek meg torokgyulladása. Lázuk mindkettőnek kicsit lejjebb ment.

Kicsit off-abb aktivitással leszek itt köztetek, mert rámolom a szobám, költözök be a szekrényembe. Pszt, csak nektek árulom el, a szekrény mögött tényleg ott van Narnia!
(#) googa hozzászólása Dec 15, 2008 /
 
Most vettem észre, ha a renintensek háromszögére viszem az egér mutatóját, akkor kiírja a figyelmeztetés okát és annak lejártát...
(#) Action2K válasza googa hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Gratula! Több mint egy éves regisztrációd alatt sikerült!
Vagy nem olyan régóta van ez
(#) Gafly válasza Frankye hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Na az azert durva volt hogy kisetaltunk a Westbahnhof-ra, elore megvett kifizetett jegyunkkel (helyfoglalassal meg minden).
Megvettuk az uti enni/innivalot a csaladnak. Felsetalunk (tele mindenkinek minden keze) es nezzuk hogy akkor melyik vaganyrol indul a vonat es kiderul hogy sehonnan

Meg az a jo hogy gyors helyzetfelismeressel sikerul buszra helyet szerezni (inditottak plusz jaratot, plusz busszal, igaz a varos masik vegebol). Ok azert jol jartak mert ahogy szamoltam egy oda/vissza kanyarral meglehetosen jo boven megerte nekik...

Mellesleg mondom, hogy kint a Westbahhof-on is azert adtuk a formankat. Aki valamennyit makogott nemetul, angolul az tudott tajekozodni az informacional. De meg veletlenul se mondta el amit megtudott a tobbieknek....
Odament mindenki a pulthoz egyenkent es makogott hogy akkor most mi van. (Mar aki kepes volt ra)...

A buszra szallas elott is a manager(nek kinezo) srac meg a parja ott nyomogatja az okostelefont. Mondom ti nem jottok??, megneztem, harom felkialtojellel ki van irva hogy a 17:00 budapesti jaratra 16:15-kor van a checkin. Nem, ok nem jonnek mert a jarat 17:00-kor megy es ok azzal mennek, megkerdeztek...
Nos ket busz jott, az elso elindult akkor amikor megtellt a kozvetlen budapesti utasokkal es csak Hegyeshalomnal allt meg matricat venni (5 perc sem volt).


Azert csak ugy miheztartas vegett: Anyam masfelhavi nyugdijanak megfelelo oszegbe kerult hogy hazajussunk harman (ket felnott, egy gyerek). Akkor mar inkabb neki adtam volna inkabb....

En nagyon szegyelltem/szegyelem magam...

Csak jelezném, fölösleges az ablak széleinél Enter-t nyomni, mert akkor a szöveg kitölti az egész helyet, és nem olyan, mintha versnek indult volna.
Újratördeltem.
-- kobold
(#) mex hozzászólása Dec 15, 2008 /
 
Idézet:
„Újratördeltem.

Gafly-nál ez megszokott.
(#) _ampervadasz_ válasza Norberto hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Megjöttem az oktatásról!

gr89
sergei

Neeem még csak a kressznél tartok, de mostanában viszgázom. Most intézem, hogy az oktatóm, végre elküldjön vizsgázni. A többiek miatt nem ment még az egész osztály, de szerencsére úgynéz ki a dolog, hogy mehetek, most, és nem kell januárig vármnom mint a többieknek!

Nagyon örülnék, ha már odakerülne a dolog hogy vezessek!
(#) _ampervadasz_ válasza Frankye hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Na ez nemsemmi! Nekem a jeges úttal volt közeli csúszós kapcsolatom. Tavaly télen, közlekedtem éppen, sehol nem volt jég, hó, és nem is volt annyira hideg az út stb. Egyszer csak kanyarodok be, 20km/h -val (lakó pihenő övezet), és azonnal vastag jégtakaróra, értem. Mivel még nemtudtam hogy viselkedik az autó a jégen, beleálltam a fékbe, ami nagy hiba volt, mert a maradék tapadásomat is elveszítettem, de szerencsére az első kerekek még kormányozhatókak voltak, úgyhogy a villanyoszlopot sikerült elkerülni, meg a következőt is, és az utána lévő, kábel - nyomvonal jelző betoncölöpöt kifordítottam a földből (kb 30 -40cm hosszú). Meg is rekedt rendesen, csak hárman tudtuk visszatolni az útra. Szerencsére a váznak semmi baja nem lett, de ott ahol a cölöp talákozott a küszöbbel, és az ajtóval, ott egy szép kis horpadás lett. Ezen kívül semmi gond nem volt vele, ja és nyárigumival vezettemm!
(#) hapro válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Dec 15, 2008 /
 
Nálam is nyári gumi van a kocsin, és most lesz életem első tele amikor vezetek....
Majd óvatosan megyek, még csak 8000km van mögöttem.
Következő: »»   279 / 3584
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem