Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Feszültség szabályozó

Témaindító: zoz11, idő: Okt 29, 2006
Lapozás: OK   6 / 13
(#) Directors válasza lapose hozzászólására (») Júl 11, 2009 /

köszi szépen.
(#) lapose válasza Directors hozzászólására (») Júl 11, 2009 /

Szia!

Szívesen!
(#) Krisz015 hozzászólása Aug 12, 2009 /

Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyen kérdeme-e (előre is bocsánat, ha nem), de mivel kezdő vagyok, így fel merem tenni a kérdést! Van egy 7812 Feszültségszabályzó IC, 12V/1A - ezt hogyan kell bekötni?
(#) Frankye válasza Krisz015 hozzászólására (») Aug 12, 2009 /

Kukkants bele az adatlapba, azon belül a 4. sz. ábrába (4. oldal teteje), ott láthatod, hogy milyen áramköri elemek kellenek még mellé. A tok bekötése pedig a 3. ábrán látható, tokozásonént (3. oldal tetején).
Ha nem erre van szükséged, akkor fogalmazd meg egyértelműbben a kérdésedet.
(#) Krisz015 válasza Frankye hozzászólására (») Aug 12, 2009 /

Tulajdonképpen egy 4.8 V-os áramforrásból akarok 12 V-ot csinálni. Egy másik topicban azt írták, hogy ez kell hozzá....Az a baj, hogy nem értek hozzá...
(#) proli007 válasza Krisz015 hozzászólására (») Aug 12, 2009 /

Hello!
- Ezzel a stabival, csak nagyobb feszültségből lehet kisebbet készíteni. (Minimum 15V)
- A megoldás teljesítménytől is függ, de a StepUp konverter kell hozzá pld. MC34063. Nézd meg az adatlapját.
üdv! proli007
(#) Krisz015 válasza proli007 hozzászólására (») Aug 12, 2009 /

4 db sorba kötött 1.2 V-os, 600mAh-s akkumulátorok az energiaforrás....

Hello!
Igazából nem az aksi kapacitása a lényeg (csak akkor ha tudni akarod meddig fog róla menni), hanem hogy a 12V-ot hány mA-el akarod terhelni. Mert a kapcsolást, az szerint érdemes megválasztani.
üdv! proli007
(#) Krisz015 válasza proli007 hozzászólására (») Aug 12, 2009 /

Egy 30 LED-es 200mA-es 2.4W teljesítményű LED szalagot akarok üzemeltetni... Itt található meg az a LED sor (5084UW-30-12V)....

Hello!