Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   46 / 338
(#) akos70 válasza karika200 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Van még egy csatlakozó a biztitábla mögött, szintén olyan vékony érintkezőkkel. Ha jól emlékszem, hármas, a tompított vezetéke sárga színű.
Nézd meg, ez milyen állapotban van, van-e benne áram. Esetleg még a fényváltókapcsolód is lehet hibás, ott is meg kéne nézni, van-e áram a sárga vezetékben.
(#) akos70 válasza 2580 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Szép képek, csak ezekkel nem megyünk semmire. Bekötési rajz nincs?
(#) 2580 hozzászólása Máj 1, 2010 /
 
az a baj hogy nincs és hogy nem e tud valaki hozzá szerezni vagy hogy egyáltalán ismeri e valaki
(#) ampervadasz_82 válasza karika200 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Azért van két relé, mert az egyik a tompítottat, a másik a távolsági fényt kapcsolja. Amikor felkapcsolod a világításkapcsolót, akkor csak az egyiknek kell behúzni, az úgy jó. Mikor a fényváltó kapcsolót átkapcsolgatod a tompított és a fényszóró között, úgy kapcsolnak a relék is fölváltva, az egyik behúz a másik elenged. Mikor összekötötted a két relé 86-osát, valószínű egyszerre világított a tompított és a távfényszóró, mert egyszerre voltak vezérelve, de így a fényváltó kapcsolót átkapcsolva nem világít egyik sem. Mindenesetre így kiderült, hogy a relé vezérlőárama veszik el, így én a helyedben a fényváltó kapcsolónál kezdeném a keresgélést, hogy az kiadja-e az áramot, utána érdemes tovább haladni.
(#) akos70 válasza 2580 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Ez esetben add át szívélyes üdvözletemet az eladónak.
(#) 2580 válasza akos70 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
sajnos én is azt hitem hogy ad hozzá valamit de tévedtem
(#) 2580 hozzászólása Máj 1, 2010 /
 
segitséget kérném ebben is szeretném ha megmondanátok hogy milyen alkatrészeket vegyek ehhez a kapcs rajzhoz

http://zsiguli.hu/files/cikk351_olajnyomasmero.png

kösz
(#) gyumil válasza 2580 hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Hát igazából minden oda van írva ami kell. Bár a jeladó az egy érdekes dolog...
Ahogy kiveszem, az olajnyomáskapcsolót akarja beépíteni a körbe, ami hülyeség
Ha skálásan akarod mérni a nyomást, ahhoz érzékelő kell, és nem kapcsoló, ami lehet: Hall, potméteres, vagy piezo elven működő.
A Lada alapban csak egy testet tud kapcsolni, ha leesik az olajnyomás.
Vegyél egy olyan érzékelőt, ami jó a blokkba, és aztán össze kell hozni az áramkőrrel.
(#) karika200 válasza ampervadasz_82 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Hmm, hát a kapcsolón a fekete/sárga kábelen ott a 12 volt, úgy tudom ez a tompított kábele. Reléknél pedig.. nem is figyeltem nagyon, hogy reflektor vagy tompított világított mikor átkötöttem, csak örültem magamnak, hogy van valami fénye végre... Megfogtam az egyik relét, meghúztam a reflektor karját, és télleg kattant az egyik. A tompítottnál is kattogott a relé délután úgy emlékszem. Szóval akkor mégsem a vezérlőárammal lesz gond, hanem a relé utáni szakasszal szerintem. Esetleg próbáljam meg biztos ami biztos, hogyy lehúzom a 87 és 87b lábakől a kábelt és letestelem? És ha akkor sem világít(szerintem nemfog, mert úgytűnik a relék jók), akkor utána merre? Utána a reléről merre mennek a kábelek, miken(biztosíték gondolom itt esik majd útba) megy még át az áram, mire előre érnek a fényszóróhoz?

Köszönöm a segítséget!

karika200
(#) barany165 válasza 2580 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Szia! Egyszerű a dolog a bontóba fillérekért lehet 1500-as ladához olajnyomás jeladót, ahhoz közdarabot, áteresztőcsavart kapni. Ez a tipus mutatós mérővel és kontroll lámpával is el volt látva. A nagyobb gombakinézetű az a müszer jeladója- memrános változó ellenállsú- a másik csavarszerű a jelzőlámpa kapcsolója.Üdv!
(#) 2580 válasza barany165 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
csak azt irták arra hogy nem az igazi mert nem pontos meg szeretném megcsinálni ledessen a dizájn kedvéért
csak az a bajom hogy az alkatrészeket nem tudom pontosan pl:kell 10uf ellenálás de abbol is van vagy 10 fajta és nem tudom melyik kell pontosan és igy vagyok a többivel is
(#) akos70 válasza karika200 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Mivel ez a relézés utólagos átalakítás, senki nem fogja megmondani, hogy az elkövető honnan merre húzta a vezetékeket. Neked kell kikeresned.
(#) akos70 válasza 2580 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Furán néznek majd rád a gazdaboltban, ha 10uf-os ellenállásból kérsz vagy 10 darabot.

Nem lenne jobb mégis a bontós műszer? Segítünk bekötni.
(#) 2580 válasza akos70 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
jo az nekem ha abban segitetek ha az eredeti lada olaj jelzöt hogyan kell bekötni
kösz

miért néznének furán? amugy mindent innen rendelek http://www.hestore.hu
(#) karika200 válasza akos70 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
No, megoldódott a probléma... Kibogoztam vagy 50 méter kábelt, mire az egyik végén találtam egy fityegő biztosítékot.. ez ment ki... Kicseréltem, most ok minden.. Köszönöm a sok segítséget
(#) Djatis hozzászólása Máj 5, 2010 /
 
Sziasztok!

Keresek suzuki swift GLX 94-es gyártmányhoz szervíz interfész kaopcsolásirajzot kábel bekötést.
Egyik ismerősöm valamonnan az internetről szedte le a szoftwert is meg mindent és megépítette kb 4 E ből.
Nem tudom hol találhatnék.
általános diagnosztikai progit sikerült letölteni de kábellel és interfésszelé kapcsolatos rajzot nem találtam.
elsősorban hibakódok kiolvasására lenne meg tesztelésre is ha lehetséges.
Előre is köszönöm.
(#) gyumil válasza Djatis hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Helló! Nekem van rajzom, többféle is ,és meg is építettem magamnak, de tudnom kéne, milyen progit használsz.
Soros, vagy USB-kéne? Tedd fel a progidat, én megnézem, hogy kompatibilis-e az én interface-emmel, és ha jó felteszem ide neked a rajzát.

DSC02972.JPG
    
(#) barany165 válasza 2580 hozzászólására (») Máj 6, 2010 /
 
Szia! A lada olajnyomásmérője megfelel a gépjárművekben alkalmazott pontossági követelményeknek. Mint Írták segítenek bekötni is!
Ledes ill "digitális" kijelző lehet, hogy desinges, de a szem kiugrik, ha valaki azt menetközben nézi! Azért mert állandóan változik az értéke ezért egy numerikus pontos műszer sohasem "áll" egy értéken! Csak példa:
olajnyomás jelző 0,5-0,6 bar-on kapcsolja a jelzőlámpát, meleg motor alapjáraton: 0.8-1.2bar fordulaton 2.0-3.0 bar. Hidegmotor: indítás után 3.0-4.0 bar, fordulaton 5.0-6.0bar , akkor nyit az olajszivattyúba épített gyomásszabályzó szelep. /gyüszűszelep/. Az értékek erősen olajminőség fűggőek! TCO-s olajnál melegen jó ha 2500ford/min -nál elalszik a jelzőlámpa! Ezért azt nem ajánlom! Üdv!
(#) 2580 válasza barany165 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
köszönöm a válaszodat
(#) mrmoho hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
hello kellene nekem Bosch szin számrendszer. sehol sem találom. beleestem egy 155 alfába nincs ac nincs szikra nincs az ecu nál áram. előre is köszönöm.
(#) akos70 válasza mrmoho hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Hát, az Alfának nem sok köze van a Bosch színekhez.
Adj egy motorkódot, hátha találok hozzá valami rajzot.
(#) mrmoho válasza akos70 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
ok alfa155. 1,8 ts AR a motorkód. nincs a vezérlőnél áram nem találom a motor biztositék táblát sem . A data nem irja. előre is köszi
(#) akos70 válasza mrmoho hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Ezekkel már el lehet kezdeni a hibakeresést.
Mondjuk én először megnézném az inerciakapcsolót.
(#) mrmoho válasza akos70 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Nincs kapcsoló, viszon nézd meg hol vannak a biztositék táblák főleg a motor
(#) akos70 válasza mrmoho hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Van kapcsoló, még a helye is ott a rajzon, viszont te engem nem utasítgatsz.
(#) mrmoho válasza akos70 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
nincs ott . megnéztem . nem utasitás volt te vetted annak. elnézést.
(#) huba hozzászólása Máj 11, 2010 /
 
Sziasztok egy barátomnak van egy golf III-sa, benzines. Már a második gyujtótekercset köpi ki. Amikor elöször megállt az autó, vettek rá egy másik gyújtótrafót(telsíménymodullal együtt) és újra müködött az autó. Nem sok használat után az autó megint megállt. Szintén gyujtás. Átszereltek egy trafót és hazament vele. A rossz gyújtótrafón a teljesítménymodul hibásodott meg. Átütött és folyamatos 12V-ot ad a trafóra.

Azt szeretném kérdezni ezt mi okozza? Az ECU tévedne és azért halnának meg a telesítménymodulok, vagy valami más miatt mennek zárlatba?
(#) gyumil válasza huba hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Ha sűrűn kihagy a gyújtás, és ezzel így járatják sokáig, akkor tönkremehet, főleg egy gyengébb minőségűnél.
Ha a szekunder oldal nincs leterhelve, akkor a primeren előfordulhat 5-600 Volt is, és ezt lehet a tranyó már nem szereti. Rendes üzemben egyébként megszakításkor 2-300 Volt a normális. Ezt legjobban oszcilloszkópon lehet kimutatni.
(#) huba válasza gyumil hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Szóval gyujtáselosztónál kell keresni a problémát?
Következő: »»   46 / 338
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem