Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Tapskapcsoló
 
Témaindító: deniel, idő: Jan 22, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 30
(#) PCB válasza m.joco hozzászólására (») Ápr 28, 2007 /
 
Szia !

LM324 jó, a lábai nem passzolnak bekötésre arra figyelj.

Üdv!
(#) m.joco hozzászólása Ápr 28, 2007 /
 
Lehet hogy hülye lesz a kérdés, de még csak amatőr vagyok. Megnéztem az LM3900 adatlapját. Ott a 2-es láb a nem invertáló bemenet, 3-as pedig az invertáló. A kapcsolási rajzon a 2-es láb az invertáló, 3-as pedig a nem invertáló. Ez miért van? Most akkor én hogy kössem be az LM324?
(#) PCB válasza m.joco hozzászólására (») Ápr 28, 2007 /
 
Szia !

Nem vettem észre ezt a malőrt

Schematikus rajz jó, csak a + - jelzés van felcsrélve
lábak bekötése helyes !

Lm3900 2 -es lába = LM324 3-as lába

Üdv!
(#) m.joco hozzászólása Ápr 30, 2007 /
 
Nézegettem relét, de nem értem, hogy is van ez pontosan:
Relé 12V - 8A/250V~ 40.52
Itt mi mit jelent? Egy 12voltos 500mA-es falba szúrható trafó elég lenne a relének és kapcsolásnak is?
ndavid87 által belinkelt kapcsrajzban stabilizált 12v kell vagy elég simán lüktető? És akkor úgy műxik, hogy 1 taps-bekapcsol, 1 taps-kikapcsol? És mehet ez több órán keresztül is? És meg lehetne úgy csinálni, hogy ha 2-t tapsolok, akkor mást kapcsolna be?
(#) PCB válasza m.joco hozzászólására (») Ápr 30, 2007 /
 
Szia !

Idézet:
„Relé 12V - 8A/250V~ 40.52”


12V feszültségről működő relé aminek az érintkezői
250V -on 8A-t tud átereszteni.
Nem megszakítani !

A többi kérdésed egyáltalán nem értem

Üdv!
(#) m.joco hozzászólása Máj 1, 2007 /
 
Szóval a kapcsolásra egy 12V-os, max 500mA-es falfa szúrható trafó megfelelne(olyasféle mint amilyen a mobiloké)? Mekkora áramot kell tudnia adni a trafónak minimum, ha nem tudnák szerezni ilyen trafót (vagyis mennyi áramot eszik maximum bekapcsoplt állapotban)? A kapcsolásnak stabilizált 12 Volt kell?
(#) PCB válasza m.joco hozzászólására (») Máj 1, 2007 /
 
Szia !

Idézet:
„falfa szúrható”