A relé oldalán megtalálható az áramkörbe történő beépítésének vázlata. Itt azt mutatja, hogy a váltóérintkezős relé nyugalmi érintkezőjén keresztül folyik az áram a végálláskapcsolóról a motor tekercsére, tehát nem vezérlési célból használták a végálláskapcsolót, hanem a motor üzemi áramát kapcsolta. Pontosan ezzel a váltóérintkezővel volt a problémám, mert nem érintkezett az elengedett állapotában rendesen, és a lapátok megálltak, illetve bizonytalanul mozogtak az üvegen intervallumüzemben.
Típusjelzés (ha valakinek mond valamit).
Ez meg csak úgy, mint összerakott állapotot bemutató kép, de lehetne akár szétszedés előtti is.
A kész áramkör "dobozolás" előtt.
Ugyanaz másik nézetből. Ezeken a képeken az R13 ellenállás még nem volt rajta, ezért nem tökéletesen egyezik meg a kép a végleges nyáktervvel.
Egy kép a nyák hátoldaláról. Vasalással készítettem a nyákot, a nyomtatófestéktől lett ilyen fekete. Nem sikerült leszedni rendesen a festéket acetonnal sem. Érdekes, hogy a bakelites nyákról szépen lejön a festék. Nem vagyok amúgy híve az üvegszálas nyáknak, de most csak ilyen volt itthon.
Értékeléshez bejelentkezés szükséges!