Fórum témák
» Több friss téma |
A Renault-ban elméletileg ISO-s rádioelökészités van, és a mai rádiokon is ilyen csatlakozo van. Valamelyik le lett vágva?
Szia!
Valóban ISO csak be kellett dugni, én bonyolítottam túl. Működik szépen. Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Olyan emberke válaszát várnám ki jártas a Suzuki Swift 2008-as szériákban lévő extraként beépített saját cd,rádiók terén! Szeretnék egy beépíteni egy 300W-os subot a csomagtartóba mely egy 25A-os tápot igényel és hát a remote control és a meghajtás része érdekelne,hogy van e ezeken a gyári cuccokon A pozitívot közvetlen vinném a főbizti után de a remote meg a meghajtás nem megoldott RCA az nincs rajt,hogy belekukkantottam a faránál valószínű marad a sima elenállásos meghajtaás de azt sem tudom,hogy ezek a cuccok közös GND vagy esetleg közös hidegpontosak mert hár ez sem igen mindegy Szóval kinek van tapasztalat írjon pár sort legyenszíves!
Nincs egy képed a farárol? Nem a mini-ISO csati van rajta?
Szia! Egy csati van rajt a kormány vezérlés is róla megy meg minden egy csatiban van de hát annyi sok van belőle és az a baj sok ugyanolyan csak mégsem az a kiosztás TAPASZALAT Gondolom mini iso de nem tudom mit tud csak benéztem mögé kiszedni egy batár meló jön ki az egész box meg cucc! Nem az enyém csak a haver nem bír magával és nemet meg nem mondhatok neki
Kitölti a csati az egész foglalatot ez nem megy be mellé szerintem
Ez a dolog ugy müködik, hogy több ilyen kis csatibol áll össze az egész. De ha látnánk valamit, könnyebb lenne. Rádiotipust tudunk?
Na ez az semmi nincs kívül megnézni csak ha kibelezném Remote csak van rajt nem?Szerintem nincs enyi vakgugó rajt ahogy láttam lehet,hogy be vannak kötve valahová Kösz,hogy segítesz Valószínű az összes Suzuki ezzel a kiosztással szériával megy a Swift közül.De lehet,hogy nem nem lepődök meg semmin manapság
Pff, hát ez nem ISO-s.Bővebben: Link
http://bolthely.hu/digicenter/id/02848_Sony_CDX-GT23_CD_tuner azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ez a rádió elfelejti a beprogramozott adókat ha nem kap áramot?
Igen, egy pillanat alatt. Ha a két "+" tápot felcserélik, akkor is.
hali
ezt a rádiót vettem. Beszereltük meg minden de a hangszórók nem valami jól szólnak v azok régiek v rádion kell valamit állítani recseg ha a vol 50 fölé tekerem. talán még gyári hagszórók lehetnek benn 12 év körüliek nemtudom attól lehet ez a sercegés ? meg egy olyan kérdésem lenne h ehez milyen hangfalat vegyek ?
Hali !
Ez a javaslatom. Nézd meg, hogy a gyári helyre mi fér be, aszerint kell méretet választani. Ne felejtsd el : minél nagyobb membránfelület = annál több mély P.
Hali
Egy 13 cm es fér be. És az h most 2utas v 3rom v sima az mindegy? Meg van még egy kérdésem ha a rádión be állítom h csak a hátsó hangszórók szoljanak nem sercegnek de he megosztom h elsők is szoljanak meg hátsók is akkor recsegnek ez mitől lehet ?
Sziasztok!
Most vettem egy JVC KD-R301-es típusú autórádiót. Egy 93-as swiftbe szeretném bekötni, de valahogy nem sikerül és nem tudom mi lehet a baj. A swiftben Iso csatlakozó nincs, így hát követtem az autórádió papírján a bekötési utasítást. Levágtam az iso csatlakozót, volt 5 drótom. Abból 2 kilőve, mert az egyik elektromos antenna, a másik meg telefonnémítás vagy mi a szösz. Maradt 3 drótom. Egyik a test, másik a +, a harmadikra pedig azt írta a papír, hogy a biztosítéktáblán lévő tartalék biztosítékba kössem. Ezt már eleve nem értettem... Ez előtt a kocsiban egy nagyon régi sony rádió volt. abból 2 drót jött ki, egy +, meg egy -, jah meg a 2 hangszóróé. Ezt is szétvagdostam A feketét rákötöttem a feketére, a sárgát pedig a pirosra (kizárásos alapon) de még maradt egy vörös vagy bordó nem is tudom milyen színű. Amit a tartalék biztosítóra kellene kötni... Ezzel sajnos nem tudtam mit kezdeni... de gondoltam kipróbálom így. Be is kapcsolt, de nem tdok vele csinálni semmit sem. Az óra megjelenik, a cd-ki-be veszi, ezen kívül semmi... Mi lehet a baj? Mit hova kössek? Vigyem el inkább valami hozzá értő emberhez? Elöre is köszi a válaszokat!
Szia!
Szerintem azért nem működik mert a bordó szálnak is(+) táp kell! Elméletileg ha jól emlékszem ISO csatlakozónál fekete a(-) piros a táp(+) sárga a memória(+) tehát sárga és piros a(+)-ra úgy, hogy sárga állandó(+) tápon legyen, piros pedig gyujtáson kapjon (+)-t! Biztositékot mindenképp tegyél, ha a készülékben nincs beépitett, mert a legtöbb g.kocsi tűz a szakszerűtlen szerelésből adódóan keletkezik! Ja és semmiképp ne használj szigetelő szalagot,mert meleg helyen van hanem zsugorcsövet!!! Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább kérj meg valakit aki jobban ért hozzá! Sok sikert!
Óhh köszi szépen... Viszont lehet hogy tényleg nem kísérletezek vele, mert így is úgy van, hogy csak akkor van rá garancia, ha szakszervíz üzemeli be
Amúgy meg nem nagyon értem ezt a +meg - dolgot:S Az iso csatiból jön egy vastag fekete, meg egy vastag sárga... én ezekre gondoltam, hogy akkor ez a +meg a - ...a többi az vékonyabb... a piros szál meg kettéágazik... Ráadásul a suzuban nem is találtam nagyon más drótot... csak ami az előző rádióból jött ki... egy piros, egy fekete, meg egy kék, ami sehova sem volt kötve... Amúgy nem tudod, hogy mennyiért kötik be szakszervizben? Vagy valami maszek villamosos?
Jah és van benne 15A-os biztosíték alapból... Tehát hogyha valamit rosszul kötök, akkor nem tudom elkúrni a magnót, mert akkor csak a bizti megy ki?
Nem tudsz egy képet feltenni a készülékről esetleg?
Nagy segitség lenne... Szervizbe nemtudom menyiért kötik. A 15A-es biztositék sem véd mindentől! Ráadásul az az autód vezetékeit védi a túlterheléstől és nem a fejegységet, tehát ha pl. a hangszórókimenetre kötöd a (+)-t akkor nagy füst lesz! Tehát igen eltudod rontani a dolgot!!!
http://data.hu/get/1981866/jvc.rar.html
Na itt volnának... azért voltam ilyen lassú, mert a fényképezőgép lemerült, a telefonom lemerült, és bátyám telóját kellett elkérnem
Munkahelyemen vagyok és nem tudom letölteni onnan a képeket!
Töltsd fel ide! Köszi...
Na mégis sikerült megoldjam.
Szóval, ha jól látom akkor 3 db vastag vezetéked van a fejegységen: piros, fekete, sárga Úgy kötsd be hogy piros és sárga a (+)-ra, fekete a test(-)-re elvileg igy mennie kellene... irj h. mi történik
Mint már többen írták, a fekete a test, a sárga és a piros pedig +12V és ACC (gyújtás, vagy egy kattal előtte). Ha piros és a sárga is +12V, akkor ha leveszed a gyújtást nem kapcsol ki, neked kell, de így biztos jó. A sárga és a piros szokott felcserélődni, ezért a legtöbb fejegységnél ezt át lehet dugni oda-vissza...
off: Nagyon utálom, ha levágnak egy csatlakozót...lehet kapni pár száz Ft-ért szerelhető ISO dugókat és már csak össze kell nyomni. Ha legközelebb kell cserélni, csak át kell dugni... Ja, és a garancia is ugorhatott, ha szigorúan veszik... /off Üdv Inhouse
Na úgy látszik, hogy működik már csak a hangszórók beszerelése maradt de az menni fog nagyon szépen köszönöm a segítségedet Jah és még annyi, hogy így nem lesz semmi baj? nem fog semmi sem leégni Jah és a + az a gyújtáskapcsoló + (a gyújtáskapcsoló "ACC" állásában kapcsol be a rádió, így még a gyújtást sem kell rátennem, de nem is baj, mert így legalább nem fog bekapcsolva maradni a rádió és nem szívja le az akksit)
Nah köszi szépen mégegyszer!
Inhouse, igazad van, már rájöttem én is, hogy felesleges volt levágni De amúgy amit kaptam a fejegységhez papírt, abban úgy kezdte, hogy "ISO csatlakozás nélküli bekötés: vágja le az iso csatlakozót" szóval erre hivatkozhatok a garanciánál...
Szóval az a lényeg, hogy akkor az úgy jó mindenképpen, hogy az Acc-n van mindkét drótom? Köszi
Nem, úgy nem lesz jó mert ha kiveszed a kulcsot elveszti a memóriát a rádió, és nem működik az óra sem (ha van benne) A sárgának mindenképp olyan szálat keress az autóba amin mindig van (+)12V és csak a pirosat kötsd a gy. kapcsolóra! Próbalámpa és gyujtáskulcs forgatás...
Nagyon utálom, ha levágnak egy csatlakozót...
Én is utálom, ráadásul az 1 éves autómba is levágták! Így a komplett első kábelköteget cserélnem kéne, hogy az előző tulaj meggondolatlan lépését jóvátegyem... |
Bejelentkezés
Hirdetés |