Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió beszerelése
 
Témaindító: DEXA, idő: Aug 17, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 24
(#) akos70 válasza Szonti hozzászólására (») Okt 17, 2009 /
 
A Renault-ban elméletileg ISO-s rádioelökészités van, és a mai rádiokon is ilyen csatlakozo van. Valamelyik le lett vágva?
(#) Szonti válasza kazi hozzászólására (») Okt 17, 2009 /
 
Szia!

Valóban ISO csak be kellett dugni, én bonyolítottam túl.
Működik szépen. Köszönöm a segítséget!
(#) patexati hozzászólása Nov 18, 2009 /
 
Sziasztok! Olyan emberke válaszát várnám ki jártas a Suzuki Swift 2008-as szériákban lévő extraként beépített saját cd,rádiók terén! Szeretnék egy beépíteni egy 300W-os subot a csomagtartóba mely egy 25A-os tápot igényel és hát a remote control és a meghajtás része érdekelne,hogy van e ezeken a gyári cuccokon A pozitívot közvetlen vinném a főbizti után de a remote meg a meghajtás nem megoldott RCA az nincs rajt,hogy belekukkantottam a faránál valószínű marad a sima elenállásos meghajtaás de azt sem tudom,hogy ezek a cuccok közös GND vagy esetleg közös hidegpontosak mert hár ez sem igen mindegy Szóval kinek van tapasztalat írjon pár sort legyenszíves!
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Nincs egy képed a farárol? Nem a mini-ISO csati van rajta?
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Szia! Egy csati van rajt a kormány vezérlés is róla megy meg minden egy csatiban van de hát annyi sok van belőle és az a baj sok ugyanolyan csak mégsem az a kiosztás TAPASZALAT Gondolom mini iso de nem tudom mit tud csak benéztem mögé kiszedni egy batár meló jön ki az egész box meg cucc! Nem az enyém csak a haver nem bír magával és nemet meg nem mondhatok neki
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Hm?

b49_1_big.jpg
    
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Kitölti a csati az egész foglalatot ez nem megy be mellé szerintem
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Ez a dolog ugy müködik, hogy több ilyen kis csatibol áll össze az egész. De ha látnánk valamit, könnyebb lenne. Rádiotipust tudunk?
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Na ez az semmi nincs kívül megnézni csak ha kibelezném Remote csak van rajt nem?Szerintem nincs enyi vakgugó rajt ahogy láttam lehet,hogy be vannak kötve valahová Kösz,hogy segítesz Valószínű az összes Suzuki ezzel a kiosztással szériával megy a Swift közül.De lehet,hogy nem nem lepődök meg semmin manapság
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Pff, hát ez nem ISO-s.Bővebben: Link
(#) pista1234 hozzászólása Nov 19, 2009 /
 
http://bolthely.hu/digicenter/id/02848_Sony_CDX-GT23_CD_tuner azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ez a rádió elfelejti a beprogramozott adókat ha nem kap áramot?
(#) akos70 válasza pista1234 hozzászólására (») Nov 19, 2009 /
 
Igen, egy pillanat alatt. Ha a két "+" tápot felcserélik, akkor is.
(#) nemi91 hozzászólása Dec 13, 2009 /
 
hali
ezt a rádiót vettem. Beszereltük meg minden de a hangszórók nem valami jól szólnak v azok régiek v rádion kell valamit állítani recseg ha a vol 50 fölé tekerem. talán még gyári hagszórók lehetnek benn 12 év körüliek nemtudom attól lehet ez a sercegés ? meg egy olyan kérdésem lenne h ehez milyen hangfalat vegyek ?
(#) MPedro válasza nemi91 hozzászólására (») Dec 13, 2009 /
 
Hali !

Ez a javaslatom.

Nézd meg, hogy a gyári helyre mi fér be, aszerint kell méretet választani. Ne felejtsd el : minél nagyobb membránfelület = annál több mély

P.
(#) nemi91 hozzászólása Dec 14, 2009 /
 
Hali
Egy 13 cm es fér be. És az h most 2utas v 3rom v sima az mindegy? Meg van még egy kérdésem ha a rádión be állítom h csak a hátsó hangszórók szoljanak nem sercegnek de he megosztom h elsők is szoljanak meg hátsók is akkor recsegnek ez mitől lehet ?
(#) nemi91 hozzászólása Dec 14, 2009 /
 
Köszi a választ
(#) swiftboy hozzászólása Dec 16, 2009 /
 
Sziasztok!
Most vettem egy JVC KD-R301-es típusú autórádiót. Egy 93-as swiftbe szeretném bekötni, de valahogy nem sikerül és nem tudom mi lehet a baj. A swiftben Iso csatlakozó nincs, így hát követtem az autórádió papírján a bekötési utasítást. Levágtam az iso csatlakozót, volt 5 drótom. Abból 2 kilőve, mert az egyik elektromos antenna, a másik meg telefonnémítás vagy mi a szösz. Maradt 3 drótom. Egyik a test, másik a +, a harmadikra pedig azt írta a papír, hogy a biztosítéktáblán lévő tartalék biztosítékba kössem. Ezt már eleve nem értettem... Ez előtt a kocsiban egy nagyon régi sony rádió volt. abból 2 drót jött ki, egy +, meg egy -, jah meg a 2 hangszóróé. Ezt is szétvagdostam A feketét rákötöttem a feketére, a sárgát pedig a pirosra (kizárásos alapon) de még maradt egy vörös vagy bordó nem is tudom milyen színű. Amit a tartalék biztosítóra kellene kötni... Ezzel sajnos nem tudtam mit kezdeni... de gondoltam kipróbálom így. Be is kapcsolt, de nem tdok vele csinálni semmit sem. Az óra megjelenik, a cd-ki-be veszi, ezen kívül semmi... Mi lehet a baj? Mit hova kössek? Vigyem el inkább valami hozzá értő emberhez?
Elöre is köszi a válaszokat!
(#) korbye válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Szia!
Szerintem azért nem működik mert a bordó szálnak is(+) táp kell!
Elméletileg ha jól emlékszem ISO csatlakozónál fekete a(-) piros a táp(+) sárga a memória(+) tehát sárga és piros a(+)-ra úgy, hogy sárga állandó(+) tápon legyen, piros pedig gyujtáson kapjon (+)-t! Biztositékot mindenképp tegyél, ha a készülékben nincs beépitett, mert a legtöbb g.kocsi tűz a szakszerűtlen szerelésből adódóan keletkezik!
Ja és semmiképp ne használj szigetelő szalagot,mert meleg helyen van hanem zsugorcsövet!!!
Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább kérj meg valakit aki jobban ért hozzá!
Sok sikert!
(#) swiftboy válasza korbye hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Óhh köszi szépen... Viszont lehet hogy tényleg nem kísérletezek vele, mert így is úgy van, hogy csak akkor van rá garancia, ha szakszervíz üzemeli be
Amúgy meg nem nagyon értem ezt a +meg - dolgot:S Az iso csatiból jön egy vastag fekete, meg egy vastag sárga... én ezekre gondoltam, hogy akkor ez a +meg a - ...a többi az vékonyabb... a piros szál meg kettéágazik... Ráadásul a suzuban nem is találtam nagyon más drótot... csak ami az előző rádióból jött ki... egy piros, egy fekete, meg egy kék, ami sehova sem volt kötve...
Amúgy nem tudod, hogy mennyiért kötik be szakszervizben? Vagy valami maszek villamosos?
(#) swiftboy hozzászólása Dec 16, 2009 /
 
Jah és van benne 15A-os biztosíték alapból... Tehát hogyha valamit rosszul kötök, akkor nem tudom elkúrni a magnót, mert akkor csak a bizti megy ki?
(#) korbye válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Nem tudsz egy képet feltenni a készülékről esetleg?
Nagy segitség lenne...
Szervizbe nemtudom menyiért kötik.
A 15A-es biztositék sem véd mindentől!
Ráadásul az az autód vezetékeit védi a túlterheléstől és nem a fejegységet, tehát ha pl. a hangszórókimenetre kötöd a (+)-t akkor nagy füst lesz!
Tehát igen eltudod rontani a dolgot!!!
(#) swiftboy hozzászólása Dec 16, 2009 /
 
Pillanat, csinálok gyorsba pár képet
(#) swiftboy válasza korbye hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
http://data.hu/get/1981866/jvc.rar.html

Na itt volnának... azért voltam ilyen lassú, mert a fényképezőgép lemerült, a telefonom lemerült, és bátyám telóját kellett elkérnem
(#) korbye válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Munkahelyemen vagyok és nem tudom letölteni onnan a képeket!
Töltsd fel ide!
Köszi...
(#) korbye válasza korbye hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Na mégis sikerült megoldjam.
Szóval, ha jól látom akkor 3 db vastag vezetéked van a fejegységen: piros, fekete, sárga
Úgy kötsd be hogy piros és sárga a (+)-ra,
fekete a test(-)-re
elvileg igy mennie kellene...
irj h. mi történik
(#) Inhouse válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Mint már többen írták, a fekete a test, a sárga és a piros pedig +12V és ACC (gyújtás, vagy egy kattal előtte). Ha piros és a sárga is +12V, akkor ha leveszed a gyújtást nem kapcsol ki, neked kell, de így biztos jó. A sárga és a piros szokott felcserélődni, ezért a legtöbb fejegységnél ezt át lehet dugni oda-vissza...

off:
Nagyon utálom, ha levágnak egy csatlakozót...lehet kapni pár száz Ft-ért szerelhető ISO dugókat és már csak össze kell nyomni. Ha legközelebb kell cserélni, csak át kell dugni...
Ja, és a garancia is ugorhatott, ha szigorúan veszik...
/off

Üdv
Inhouse
(#) swiftboy válasza korbye hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Na úgy látszik, hogy működik már csak a hangszórók beszerelése maradt de az menni fog nagyon szépen köszönöm a segítségedet Jah és még annyi, hogy így nem lesz semmi baj? nem fog semmi sem leégni Jah és a + az a gyújtáskapcsoló + (a gyújtáskapcsoló "ACC" állásában kapcsol be a rádió, így még a gyújtást sem kell rátennem, de nem is baj, mert így legalább nem fog bekapcsolva maradni a rádió és nem szívja le az akksit)
Nah köszi szépen mégegyszer!
(#) swiftboy válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Inhouse, igazad van, már rájöttem én is, hogy felesleges volt levágni De amúgy amit kaptam a fejegységhez papírt, abban úgy kezdte, hogy "ISO csatlakozás nélküli bekötés: vágja le az iso csatlakozót" szóval erre hivatkozhatok a garanciánál...
Szóval az a lényeg, hogy akkor az úgy jó mindenképpen, hogy az Acc-n van mindkét drótom?
Köszi
(#) korbye válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Nem, úgy nem lesz jó mert ha kiveszed a kulcsot elveszti a memóriát a rádió, és nem működik az óra sem (ha van benne) A sárgának mindenképp olyan szálat keress az autóba amin mindig van (+)12V és csak a pirosat kötsd a gy. kapcsolóra! Próbalámpa és gyujtáskulcs forgatás...
(#) korbye válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Nagyon utálom, ha levágnak egy csatlakozót...

Én is utálom, ráadásul az 1 éves autómba is levágták!

Így a komplett első kábelköteget cserélnem kéne, hogy az előző tulaj meggondolatlan lépését jóvátegyem...
Következő: »»   5 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem