Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Építsünk mi is elektromos autót!
Lapozás: OK   10 / 100
(#) hezso válasza Bence60 hozzászólására (») Ápr 23, 2008 /
 
én meg élőben
tény h nem arra a szűk pályára készült, de igy is elég meggyőző volt.
szal gratulálok, szép autó lett!
(#) EcoPityu hozzászólása Ápr 26, 2008 /
 
Tegnap a Sógorgyerekkel beültünk a trabiba, és töltetlen akksikkal ment 60km/h-val!!
Vasárnap jönnek a trabis haverjaim, és megmutatom nekik is. Akkor máe elvileg lesz video is.
(#) huhuu válasza EcoPityu hozzászólására (») Ápr 26, 2008 /
 
Már kiváncsi vagyok, hogy töltött aksikkal hogymegy

Egyenként nem tudod töltögetni őket? igaz, úgy nagyon sok idő
(#) EcoPityu válasza huhuu hozzászólására (») Ápr 26, 2008 /
 
Nyugi! ma kész lesz a töltö hozzá, 6v-100v-ig változtatható 15A-es töltike. Csak tegnap szenvedtem az ampermérőjével, mert egy régi bazinagy kivezmérőből akartam átkalibrálni, ki is nyomtattam paint után az új amperes osztású hátteret, erre széttört a tekercskivezetés, dobhatom a kukába...
De nembaj, csak így egy régi klasszikus kerek Ampermérőt teszek bele, a feszkót meg egy szétszedett DMM fogja mutatni. 35A-es hűtött graetz, ventillátorral.
12v-onként tölthetném 10A-el, csak az egy élet,mert az idő telik, és ha minden 12-es pakkot egy-egy órára felteszem, holnap lesz..., meg oda is kell figyelni rá.
(#) EcoPityu válasza EcoPityu hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Tegnap körútra mentem az asszonnyal, bekészítve az árammérőt.: sajnos, le is lombozott!
Gyorsulásnál volt , hogy kiakadt a multiméter, tehát csúcsban túllépte a 200A-t./nem rossz egy 6500w-os motortól, a közel 15kw/!!
De üzem közben, amikor már csak tartania kellett a sebességet szerény 70A-folyt/k.b. 5kw/! Mire hazaértem vele, akkor jöttem rá hogy jó merült volt, most hétvégén töltöm mint a megveszekedett, aztán újra mérem, remélem stabilabb 72v-ról már nem fog annyit venni. Vagy esetleg gyorsabban is megy...
Arról már remélem filmet is tudok prezentálni...
(#) Bence60 válasza EcoPityu hozzászólására (») Máj 26, 2008 /
 
Szia!
Bizony ezekból a motorokból könnyen kivehető akár 3*-os teljesítmény is. Sajnos ilyenkor a hatásfok 80% alá romlik és az akkumulátorok is elég megszenvedik.
Az ePorsche bemutatásra került az Autómániában:
http://www.rtlklub.hu/videotar/?vkatid=18
(#) EcoPityu hozzászólása Jún 17, 2008 /
 
Na skacok , ím egy kisfilm...
Végre bedigiztem!


trabi
(#) EcoPityu válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 17, 2008 /
 
24-én törlik, tessék sietni a letöltéssel!
(#) EcoPityu hozzászólása Jún 18, 2008 /
 
Nagy ész voltam!
Freemailos óriás levelet akartam megosztani több emberrel... Mostmár tudom, hogy ilyet nem lehet!

Tehát feltettem a youtube-ra.:

trabi
(#) Frankye válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 18, 2008 /
 
Nem tudom, nekem gond nélkül lejött, meg is néztem. (Igaz, most csak hang nélkül tudtam, mert melóhelyi gépen nincs hangszóró), de nagyon tetszett a Trabi!

A hanggal-magyarázattal biztos jobb volna, de így se rossz! Sőt! (Azért a design-elemekben egy apró változtatást tennék: A kék csíkot zöldre cserélném... Ha már egyszer benzin-mentes a trabi! )

Vigyázz, nehogy rendőrkézre kerüljön a film, mert ha jól láttam, igencsak 60 fölött mentél a korlátozott sebességű zónában!
(#) Inhouse válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 18, 2008 /
 
Pityukám a DV avit nem kell digizni!
Mindjárt megnézem mit alkottunk...
Bakker, ez eszünkbe se jutott, hogy nem is szabadott volna 50kmh felett menni...nem mindegy, amúgy sem lehetne vele menni sehogy sem...

Üdv
Inhouse
(#) MaSTeRFoXX válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 18, 2008 /
 
Nekem tetszett a videó.meg tudtam a freemailrőlis nézni.
Egyszer ha lesz akkura pénzem akkor építek hasonlót Nagyon tetszik a villanyautó

Amúgy ma éjszaka ülök a fizika könyv fölött és hallom hogy valami elektromos hangú jármú megy kint az utcán, kinéztem, és egy trabant ment lefelé a budafoki úton kifelé lágymányos felé komolyabb sebességgel. Nem tudom hogy ki/kié lehetett
(#) EcoPityu hozzászólása Jún 18, 2008 /
 
Srácok!
60 ide vagy oda, a felvétel nem bizonyító erejű, és a minősége sem kielégítő egy eljárás bizonygatásához!
Meg amúgy is aki oly ellenszenves, hogy egy ilyen "alkotásban" csak azt látja ami tilos, és nem azt, hogy ez a jövő, az elmehet oda...
De azért köszi!
Ja a másik, majd jól ráfogom, hogy a felvétel miatt megbuheráltam az órát, és az nem volt még 30 se...)
(#) Frankye válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 19, 2008 /
 
Idézet:
„majd jól ráfogom, hogy a felvétel miatt megbuheráltam az órát, és az nem volt még 30 se...”


Ez a legjobb védelem!
(#) Bence60 válasza EcoPityu hozzászólására (») Jún 30, 2008 /
 
Én is raktam fel videjjót az eKacsáról:
http://www.youtube.com/watch?v=79_iHLITm7s
(#) EcoPityu válasza Bence60 hozzászólására (») Júl 7, 2008 /
 
Bence!

Ha eladnám a trabit, sebességszabályzóstul/most készül a 2.0!/ , rátok hivatkozhatok, esetleg le is tudnátok vizsgáztatni???
Mi kellhetne hozzá??
Van néhány trabantos haverom, akik még költenek a trabantjukra/szépek is!/ Ha egy pofásabb optikailag tuningolt trabiba tennénk, még meg is érné kiállításra, találkozóra kivinni, és virítani vele...

Csak mert augusztusban végleg lejár szegénynek az ideje, és az asszony is el akarja takarítani a portáról, így hát meg kell tőle vagy így, vagy úgy szabadulnom..

Pedig mindenki azt mondja, hogy vétek ilyen paraméterek mellett szétszedni.
(#) sebes válasza EcoPityu hozzászólására (») Júl 7, 2008 /
 
Kedves EcoPityu!

Gratulálok neked a működőképes járgányodhoz!
Ezúton gratulálok Bencének is. Jó érzés látni, ha valaki tényleg működő elektromos autót épít.

Bocsi a fáziskésésért, de mostanában nem volt időm fórumozni.
(#) verteso válasza EcoPityu hozzászólására (») Júl 8, 2008 /
 
Hallottatok bizonyára az un. brusshless motorokról?
Ezek vannak az elektromos bringákba.
Kis tömeg, és nagy teljesítmény jellemzi. Talán ez alkalmasabb lenne, akár kerekenkénti meghajtással is. Egy dolgot kellene megoldani, ez pedig a szinkronizálás!
(#) verteso hozzászólása Júl 8, 2008 /
 
Tudom, hogy lerágott csontnak tűnik, de egy dolog nagyon érdekel: - Braun gázzal hajtott belsőégésű motor. Nekem van egy működő példányom, de a bevitt energia még több, mint amit képes a meghajtott generátor leadni. Van-e valaki, aki már ért el ebben a témában eredményt, előbbre tudott lépni. Szívesen cserélnék tapasztalatot!
(#) Inhouse válasza EcoPityu hozzászólására (») Júl 8, 2008 /
 
Pityu!

Láttad a TotalCar-on a kisfityót?

Üdv
Inhouse
(#) EcoPityu válasza luxmanpower hozzászólására (») Júl 28, 2008 /
 
Köszííí!
Amúgy az ELIICA-ról készült documentum film /annó Spektrum TV/ megvan kazin, lemezen, és még a telómon is 3gp-ben...
Távoláll tőlem még a 91-el közlekedés is elektromos autóval. Örülök a 65-ömnek(azóta az elkerülőn kipróbáltuk)is!
Amúgyis augusztusban meg kell szabadulnom tőle(felsőbb vezetésbeli utasítás)!

Tényleg, NEM KELL VALAKINEK EGY ELEKTROMOS TRABANT??
(#) idlob válasza EcoPityu hozzászólására (») Júl 28, 2008 /
 
Némiképp féve, de felteszem a kérdést: Hány mennyi egy jéléktronikus trabant? Úgy hozzávetőlegesen, vagy bagóegyenértékűségben.
(#) EcoPityu válasza idlob hozzászólására (») Júl 28, 2008 /
 
Abszolút nem reklámképpen, és kereskedelmi célból, de huhuu is megkérdezte, neki ezt írtam:

Nyerni nagyon nem akarok rajta, inkább a nemes cél a lényeg, meg, hogy ne nekem kelljen a bontóba vinni, mert nagyon fájna!
Az akksik, a kábelek, és a motor árában gondolkoztam, amihez bónuszban jár egy trabant...
K.b. 400000Ft
A 15db akksi mai áron közel 300000 Ft értékű!
A motor felújított ára, ha adjuk a régit: 90000+áfa
amúgy...
(#) huhuu válasza EcoPityu hozzászólására (») Júl 28, 2008 /
 
Szerintem nagyon korrekt ár, ennyit simán megér!
(#) r.barnap hozzászólása Aug 4, 2008 /
 
Én állatira nem értek a fizikához, de nagyon érdekel és a barátaimmal meg is tudnánk csinálni az akkumlátoros elektromos autót. Arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezeket az alkatrészeket hol lehetne a legolcsóbban beszerezni, lehet e valamivel helyettesíteni?
Ehhez mit szóltok?

www.fénykapu.free-energy.hu

www.permanent.hu

(#) EcoPityu válasza r.barnap hozzászólására (») Aug 6, 2008 /
 
Szia ismét.
A fénykapu estimese oldalt mindenki ismeri, és mindenki vágyik rá, hogy csak félig igaz legyen (én egyedül az állandómágneses motorban látok rációt, mert nem lehet belekötni), a permanent.hu pedig a Bence60 /látsd fent/ fórumtársunk home lapja.
Ha visszaolvasol, akkor már elég sok motorlehetőséget kitaglaltunk, de előbb jól nézz körbe a környezetetben, és a totalcar-on a Széchenyi futamot keresve, ott is vannak ötletek!

Vagy dobjátok össze, és vigyétek az enyémet...
(#) EcoPityu hozzászólása Aug 29, 2008 /
 
Szomorű hírrel kell szolgálnom!
Hétvégén szétszedem a vill. trabit, és a kaszni megy bizony a bontóba!

A bele megmarad, és tovább él....

De azért ti ne csüggedjetek, építsétek csak tovább a sajátjaitokat, és éljétek át a csendes suhanás örömét!
(#) paulolupo hozzászólása Szept 8, 2008 /
 
szevasztok!
Rá kattantam egy saját el.autó építésére! Honnan lehet mocit szerezni hozzá? A terv 48V kb 2-3 KW-os.
Köszi!
(#) EcoPityu válasza paulolupo hozzászólására (») Szept 8, 2008 /
 
Nézhetsz itt a NET-en is, p.l. a permanent.hu-n, Bencénél, vagy szerezhetsz PULI motort, elfekvőből, de tudom ajánlani, hogy előtte olvasd végig ezt a pár oldalt..
(#) bbalazs_ válasza paulolupo hozzászólására (») Szept 8, 2008 /
 
Annak idejen en is rakattantam. Tok jo lenne. Aztan elolvastam, hogy a burokracia hogyan teszi gyakorlatilag lehetetlenne es gazdasagtalanna az egeszet, elment a kedvem tole...
Következő: »»   10 / 100
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem