Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   7 / 65
(#) nightlife86 hozzászólása Márc 9, 2010 /
 
Sziasztok!

Ez nem elektromos hiba, de hátha tud valaki segíteni.
Az a gondom, hogy amikor balra befordulok az úton kb 20-30 km/h sebességgel, akkor a bal hátsó lengéscsillapítóm picit zörög, olyan mintha ugrálna benne valami. De csak ennél az esetnél.
Már 2 éve meg van az autóm, szinta a kezdetektől csinálj.
Talán szét van hullva valami benne?

Köszi!
(#) Frankye válasza nightlife86 hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Talán egy szerelőhöz kellene elvinned, nem? Annyit nem ér meg az életed, hogy otthon barkácsolj ilyesmivel?!
(#) nightlife86 válasza Frankye hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Hát csak gondoltam, valaki szedett szét már UNO lengéscsillapítót és esetleg járt így vagy hasonlókép.
(#) water válasza nightlife86 hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Zörög vagy kopog? Ha kopog tipikusan silent.
(#) elektrorudi válasza water hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Szintén erre tippelnék első körben...
De benne van a pakliban, hogy csak a lengéscsillapító rögzítésével van baj. Esetleg a gumi rögzítője kikopott, mint a lengőkar silent blokkjánál...
Sajnos ez szoftveres úton nem állapíható meg.
Alá kell mászni !
(#) Piet válasza fiatuno1993 hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Ha hidegüzemben, indítás után szinte azonnal leáll a motor, majdnem biztosan az alapjárati elektronika a hibás, megoldás csak a csere.
(#) Piet válasza nightlife86 hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Lengéscsillapítót nem igazán szoktak szétszedni, ha rossz akkor cserélik, én úgy jártam muter Puntojával (tudom nem Uno) hogy ki volt kopva a lengéscsillapító szára, és kopogott, ezt úgy tudod megnézni, hogy megfogod a felső és alsó rész, és elkezded oldalirányba mozgatni, erőteljesen (azért ne akard kiszakítani a helyéből) ha érzed hogy van neki oldalirányú mozgása akkor érdemes lenne kicserélni.
(#) nightlife86 válasza water hozzászólására (») Márc 10, 2010 /
 
Kopog inkább.
Ugye mikor fordulok balra, jobbra kifelé billen az autó így megemelkedik picit a bal hátsó fele és ilyenkor produkálja ezt.
(#) lacko841 hozzászólása Ápr 15, 2010 /
 
Sziasztok!

Van egy marea-ám 97.es 1.6-os.
Üzemanyag befecskendező hibát jelez ki!
Csak ugy tudom elinditani, hogy a gázpedált lenyomom 1-1.5 cm-ert és "köszörültetetm"...
Ekkor beindul de az alapjárat olyan 400körül van épp hogy csak forog..., bemelekszik akkor beáll az érték a gyárira, produkál még olyat, hogy megyek 100km/h-val és a fordulatszám kijelző leesik 0-ra, azt elkezd ugrálni, pedig a mocija egyenletesen jár, de ez a hiba csak akkor lép fel, ha gyorsitok, vagy picivel nagyobb gázt nyomok, ha gurulok 80-vannal, akkor mutatja a megfelelő fordulatszámot...
Kicseréletem az üzemagyag nyomásszabályzot, szivattyút, injectorokat, szivattyú relét, alapjárati motort, pillango szelep jeladóját de semmi...
Van egy másik autom is és abbol cserélgettem a cuccokat ebbe, de semmi...
Ha valaki tudna nekem segiteni ebben, azt nagyon megköszönnel!
Üdv.:Lacko
(#) greatman válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 / 1
 
Hőmérséklet jeladó?
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 / 2
 
Szia!
Most ennyit tudok róla mutatni, de megnézem a kódjait is, hogy arra mit ír. Most megyek és "dobok a lónak".

fiat.JPG
    
(#) lacko841 válasza greatman hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szia!

Gondoltam rá én is, de ha szerinted ez is okozhat ilyen problémát kicserélem...
Amugy ecu-ra gyanakszom... Annyit elfelejtettem megirni, hogy az üzemanyag szivattyúnak le kéne állnia, ha nem indittom be csak gyújtást adok, de nem áll le...

Köszi a segitséget kicserélem azt is!
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Köszi a segitséget probálkozom!
(#) djloui válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 / 1
 
Próbáld meg kicserélni egy másik ilyen autóból a lambda szondát. az adhat rossz jelet.
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 / 1
 
Ami még lemaradt és valószínűsíthető hiba forrása lehet.
(#) lacko841 válasza djloui hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szia!


Kicserélni nem probáltam, csak lehuzni a csatit, mert ha jól tudom, akkor bizonyos gyári értékre be kéne állnia az ecu-nak...
Megprobálom ezt is kicserélni, hátha megjavulna...
Köszönöm segitséged!
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szia!

Lemértem az ellenállást, desajna megegyezik a másikkal, nem ez a hiba forrása, de betekertem egy másikat, de azzal is ezt produkálja!
Szerinted az lehetséges, hogy ecu meghibásodott, vagy valami kábel okozta probléma lehet?
Kontakt spray-al minden csatit befujtam, hátha valami korozió lehet... Amugy nem egy szétesőfélben lévő autó.
Köszönöm a segitséget!
Üdv.:Lacko
(#) lacko841 válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szivocső nyomás érzékelőt is bemértem, biztos ami biztos alapon azt is cseréltem, de semmi...
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Mi a pontos motorkódod? Ha valami rossz volt benne és kicserélted az attól még nem javult meg, mert a hibatárolóból ki kellene törölni a beíródott rossz értéket. Szerintem a Te esetedben segíthet az akku saru levétele egy-két órára. A rádióra figyelj oda a kód miatt.
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
182a4000-es amit te is néztél!
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
182A40009705790
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Ezt is probáltam! 40percet tudtam, de levettem egy éjszakára! Leveszem megint, hátha azóta változott valami!!!
de amikor ráadom a gyujtást ugye világitanak a hibajelzők, majd sorban elalszanak a befecskendező jel is elalszik, de csak kb 1 másodpercre...
(akkor elenőrizné le a megfelelő műkődést, de valami hibát észlel)
(#) dB_Thunder válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Elolvasva a gondokat, és az eddig átnézett dolgokat, én megnézném a felső holtponti jeladót.
Gyanús hogy onnan megy a fordulatszám mérő is. De egy ECU cserét is megejthetsz ha van..
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Ezeket is nézd meg.
(#) lacko841 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szia!

Ecu-m is van csak annak a cseréje nem 5 perc mert a kulcsban lévő id-t is kéne cserélni...
Azt csak ugy tudom megoldani, hogy berakok egy másik imo vevőt és belerakom annak az ecu-nak a csipjét... Hát ezeket csak holnap probálom ki, mert a holtpont jeladó, ha jól emlékszek a vezérmű burkolat alatt fut...
Köszi a segitséegt!
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Ect sensor cseréltem!
Cpm az pontosan melyik lenne? a vezérmű pozició?
Bocsi hogy ilyeneket kérdezek (motort is cseréltem már az egyikben, de igy soha nem szivtam meg egyikkel sem)

Köszönöm!
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 / 1
 
A szinkronizáláshoz segít a leírás.
(#) lacko841 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Az a baj se gyári kulcsot nem kaptam a kocsihoz, se code kártyát... jelenlegi ecuval kód nélkül megy...
(#) VIM válasza lacko841 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Van itt egy kis rajz, talán segít. A CKP az a forgattyús tenegely jeladója, a CMP pedig a "bütykös" (főtengely végén lévő fogazott tárcsa) tengely jeladója.
(#) dB_Thunder hozzászólása Ápr 15, 2010 /
 
CMP= felső holtponti jeladó

Látom vannak itt profi emberkék is!
Nekem Fiat Punto 1,7 TD '98- hoz kellene valami elektromos rajz ami szemlélteti a motortérben lévő jeladók/szenzorokat is.
Tud valaki segíteni??
Következő: »»   7 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem