Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » HESTORE.hu
HESTORE elektronikai alkatrész kis- és nagykereskedelem - Elérhetőségek
Ez a fórum a HESTORE.hu alkatrész áruház műszaki, webes és beszerzési kérdéseire jött létre, nem hivatalos kapcsolatfelvételi lehetőségként kötetlen formában. HESTORE-os ügyintézők fel-fel néznek ide szabadidejükben is, de hivatalos ügyfélszolgálati és rendelésekkel kapcsolatos kérdésekkel továbbra is ügyfélszolgálat keresendő. Ügyfélszolgálat: info@hestore.hu (+36 1 783 3436)
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy DB4-es diak beszerzése megoldható lenne?
Köszönjük megtisztelő érdeklődését. A keresett termék hamarosan rendelhető lesz áruházunkban a következő cikkszámon: 1003.7773. Várható beérkezési ideje, rendeléstől számított 1-3 nap.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ez a bluetooth modul alkalmas-e arra, hogy androidos mobiltelefonnal irányítani tudjak egy kis robotot? Válaszotokat előre is köszönöm.
Igen, de nem közvetlen. Ez a modul tökéletesen használható UART - Bluetoth konverterként. Android telefonra ezt javaslom: BlueTooth Serial Controller. Teszteltem, szépen működik minden.
Sziasztok erről a kondenzátorról mit lehet tudni? A 250V AC-re vagy DC-re értendő?
Köszönöm!
Tehát ha jól értelmezem, akkor ha jól értelmezem, ha ezt a programot feltelepítem, és egy PIC UART-jával összekötöm ezt a bluetooth modult, akkor a PIC egy a telefonon történt "gombnyomásra" kapni fog egy valamilyen kódot.?
Ne ebben a témába írj! Van millió PIC-es vagy soros portos téma, oda tedd fel a kérdésed!
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2017
A HESTORE áruházból néztem ki ezt az eszközt, de nem tudtam, hogy megfelel-e a céljaimnak.
Nekem logikusnak tünt, hogy itt kérdezem meg. A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2017
Igen. A telefonos programban szabadod megadható, hogy mit küldjön ki a BT modulnak (közvetve pedig annak, amivel a BT modult összekötöd).
Szep napot kivanok!
Egy olyan furcsa 5letem tamadt, hogy a Önök altal az alkatreszek csomagolasara/szallitasara szolgalo dobozbol lehetne-e rendelni 5-10db-ot? Köszönettel: Ghoost
Vetődött már fel korábban is ez a kérdés. A szállító kartondobozból rendelésnek valójában egyetlen egy akadálya van: Ezek a dobozok terítékes, raklapos tárolásúak.
Ezzel csak az a gond szállítás szempontjából, hogy a terítéke egy hatalmas nagy kartonlap, és valószínűleg nem élné túl épségben a lapban szállítást. Az üres doboz és "levegő" szállítása meg nem igen célszerű, mert ráadásul ragasztás és/vagy pántolás nélkül kinyílhat.
Szia Topi!
Köszönöm valaszod. Én a szemelyes atvetelt tartanam ész szerunek az EMG parkban. viszont azokat a dobozokat -legyen az még lapraszerelt avagy mar 3D- a ugyfelszolgalatra is ki kell vinni. Igy viszont maximalisan megertem az occkodast. De azert bizok meg benne, hogy ..........
A neten van pár cég, akik kimondottan papírdobozok értékesítésével foglalkozik.
Most nem forrasztópákát, hanem csavarhúzót ragadtam és összekarcoltam a gyári kijelzővédő fólia alatt a kijelzőt. Ismét tanulópénz, két kijelző kuka. Köszönöm HEStore.
Semmi közöm hozzá, de a képeid egyszerűen művésziek látni rajta a.... ööö mit is?!?!?!
Viszont, hogy ne csak a szám járjon nem értem, hogy az emberek mért nem használják azt ami ott van a kezükben másra csak is kizárólag Facebookra. Én minden csomagot úgy bontok fel, hogy a kezembe veszem a mobilt nem kell ide nikon stb. A legtöbb telefonnak is már alapból HD kamerája van, és kicsomagolás közben szépen felveszem és ha belül nem stimmel valami akkor ott a bizonyíték a kezemben. Persze ehhez kell az is, hogy az elején szépen körbeforgasd a csomagot, hogy látszódjon, minden kétséget kizáróan, hogy előzőleg nem bontottad fel. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Köszönöm építő jellegű hozzászólásod. Szerintem teljesen látható, jobb oldalon egyenes karc, és középen egy kör alakú. Nem fészbukozom, és nem kívánok fotóstudiót sem nyitni. És nem hinném, hogy az ügyfélszolgálaton átvett csomagnál bevett szokás lenne mindent felbontani, kijelzővédő fóliák alá benézni, mindent beüzemelni.
Azt is elfogadom, hogy ez is mint sok minden, kinai tömegtermék. Itt bezacskózzák, felcimkézik, eladják. Senkitől nem várom, hogy eladás elött a fólia alá nézzen. De mivel egyszer már megjártam, igen rossz lett a szájizem a második fiaskó után. De lassan rájövök, dübörög ez a gazdaság nélkülem is, gazdagodjon inkább a kinai, aki egy fotó alapján, elnézést kérve, önköltségen újraküldi a terméket. Nem kívánok újfent 2x ügyfélszolgálatra járkálni, hogy még engem vádolva érezzem magam rosszul.
Kerested egyébként már a problémáddal az ügyfélszolgálatot? Az ő kompetenciájuk az ügy megoldása, az észrevételed a fórumon nem fog megoldódni, főleg, hogy simán kicserélik amúgy is.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Vásárlástól számítva eltelt 3 vagy 4 hónap legalább. Öszintén szólva nincs sok bizalmam a múltkori hercehurca után az újabb ügyintézéshez, de teszek egy próbát, legyen igazad a simán kicseréléssel.
A fórumon jelezni kívántam a többi vásárló felé, hogy átvételkor esetleg figyeljenek erre.
3-4 hónap kellett amíg észrevetted? Szegény ügyfélszolgálat honnan tudja, hogy mikor sérült meg? Szerintem ez így inkább hiszti kategória.
Hát 3-4 hónappal a vásárlás után azért egészen más a helyzet.
Így van, hiszti. Kívánom neked is, hogy vásárolj (gondolom gyakori vásárló és építő vagy) és járj így. Az gondolom veled is előfordult, hogy egy jövőbeni építéshez vásároltál valamit, eltetted és csak késöbb vetted elő. Így telt el 3-4 hónap. Hihetetlen ugye? Az ilyen hozzáállás miatt nem kívánok az ügyfélszolgálattal újra tárgyalni. Egyébként meg ez a hobbim, mint az ábra mutatja, megveszek valamit, szétbarmolom és utána hisztizek. Főleg azért, hogy legyen mihez hozzászólnod.
Köszönöm a negatív értékeléseket, gondolom jobban alszotok tőle. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Ezért nem is kívánok újra nekifutni ennek az ügynek. Így jártam.
(Egyébként nem tudom, hogy ha 1 nap múlva viszem vissza, vagy 3 hónap múlva miben más? Úgyanúgy tönkretehetem én is 1 nap alatt.)
He megveszek valamit, és félreteszem, akkor előtte megnézem. Ha nem néztem meg, akkor földhözvágom a sapkámat, hogy PC legyek.
Amit írtál, annak egyáltalán nem az a kicsengése, hogy más okuljon belőle.
Igazad van, nem néztem meg, hibáztam, okultam belőle. Hiszékeny is voltam, mert gondoltam a "gyári" védőfólia pont a sérülés ellen van. (Bár nem hiszem, ha veszel mondjuk egy arduino modult, ráforrasztod a lábsort és programozod is, hogy megbizonyosodj róla, hogy minden rendben és elteszed. Egyszerre nagyon sok mindent vásároltam, nem bogarásztam át egyenként.)
Lehet, hogy más a kicsengése, de valahogy nem tudok mosolyogni és legyinteni rá, sapkám pedig nincsen. Remélem azért lesz olyan, aki okul belőle, bár ahogy nézem a hozzászólások sem erre irányulnak érdekes mód, (hogy melyik tipusról van szó senki nem kérdi.)
Jól látom, hogy ez egy Nokia 5110 LCD? Rendeltem ilyeneket közvetlenül Kínából, több eladótól is. A legtöbb karcos a fólia alatt. Ezek ugyanis BONTOTT telefon kijelzők, amiket a hobbisták kedvéért forrasztanak rá a tüskesorral ellátott NYÁKra. Ezt ugyan nem írják sehol, de egyértelműen látszik a modulokon: Karcok, különféle kopások, stb.
Igen, az, Nokia 5510. Értem, akkor szerintem ez is "olyan" fajta lehet.
Köszönöm, hogy írtál.
Valaki nem tudja hogy tudok a Hestore fiókomban email címet módosítani?
Mivel az a fiók elsődleges adata (login név), ezért csak az ügyfélszolgálat.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |