Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   3 / 182
(#) Peticilin válasza 5555 hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Szerintem 1:1 áttételben nyugodtan maghajthatod a kompresszort.Az 1400-as fordulat nem sok.A légkulcs sok levegőt zabál,ha lefelezed a fordulatot,az lehet a légkulcshoz kevés lessz.
(#) 5555 válasza Peticilin hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Sziasztok
Elkészült, olajbetöltőn nem nyomja a levegőt .
Még víztartályt kell csinálnom neki, de ugy néz ki, hogy jó lesz.
7 bar-ra van állitva azt kb. 1 perc alatt eléri.
(#) Collector hozzászólása Ápr 6, 2009 /
 
Belevágtam egy kis tartály tesztelésbe, hoztam egy kb. 10 literes 20baros tűzoltó palackot, és egy (valószínű) permetező tartályt, ami 15 liter körül van. Klímakompresszor 35 másodperc alatt feltolja 6barra Persze néhány ilyen móka után tűzforró a cucc.
Néhány kép:
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Tud valaki rendes levegős kompresszort ajánlani? Max. 10 barig.
(#) Peticilin válasza Collector hozzászólására (») Máj 9, 2009 / 1
 
Hali!

Én a TK 200-as kéthengeres kompit ajánlanám neked.
(#) peto1 válasza Collector hozzászólására (») Máj 9, 2009 /
 
(#) mihu77 hozzászólása Jún 25, 2009 /
 
Üdv! Tudja valaki hogy ez mi lehet? Szerintem csavar kompresszor
(#) Peticilin válasza mihu77 hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
Igen,valószínű hogy az lessz. Esetleg adattábla?
(#) djgombi válasza mihu77 hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
Dobkályha
(#) papptamas01 válasza mihu77 hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
Szerintem nem kompresszor,inkább vákumszivattyu,azért van felül a tartály mert fel kell tölteni fojadékkal adott szintig....gondolom de nem biztos!
(#) Freedomocska válasza acdc hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
Nagyon könnyű kompresszort csinálni belőle varázslat nélkül is--fogod oszt elcseréled pld. egy IFA (vagy más) kompresszorra.--És ezt komolyan mondom. :yes: Attól hogy mindketőben van dugattyú ,hajtókar,szelepek,stb...stb--még nem ugyan az a kettő.Teljesen más egy kompresszor szelep(szívó-nyomó) mint egy benzines motor szívó-kipufogó szelepe.A komprsszióról már nem is beszélek -nézd meg a két hengerfej közötti különbséget.Viszont a benzines értékesebb így könyen el lehet cserélni egy --(és neked jobb egy egyhengeres)--kompresszorra.Én is pont ma csinálom-tam a kompresszorom,igaz három fázisú motorral.
(#) Freedomocska válasza Freedomocska hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
Bocsi "gyerekek" ,ezt a választ nagyon "félre néztem"--a hsz még az első oldalon volt.
(#) Freedomocska válasza papptamas01 hozzászólására (») Jún 25, 2009 /
 
A vizes vákumszivattyúk máshogyan néznek ki.Ez lehet csavar kompresszor de nem nagy nyomású.
(#) kaffer1 hozzászólása Júl 4, 2009 /
 
Üdv!

Valaki segítsen már nekem, hogy van egy TK-200 kéthengeres kompim, most szeretném üzembe helyezni, van rajta egy olajbetöltőnyílás, ahogy kitekerem a csavart, szerintem lenni kéne rajta egy nívópálcának, de olyan mintha le lenne csípve.
Szóval a kérdés az lenne hogy mennyi olaj kellhet bele, ha most tök üres??
És hogy milyen olaj való bele?? gondolom kimondott kompresszor olaj, vagy esetleg más olajjal is helyettesíthető??
(#) papptamas01 válasza kaffer1 hozzászólására (») Júl 5, 2009 /
 
Igaz elnézhettem de ha csavarkompresszor akkor nem kettő csőcsatlakozásnak kellene rajt lenni? Bocsi Freedomocska erre akartam küldeni.....
(#) Kinka István válasza kaffer1 hozzászólására (») Júl 5, 2009 /
 
Szevasz!
Ezt eredetileg a meghajtó motor olajköre látta el úgynevezett nyomó olajozással.Az olaj 15W40-es motorolaj lehet.Olajat nem teljesen a főtengelyig kell beletölteni úgy,hogy a hajtókarok "belecsapkodjanak". Így a hengerek fala szóró olajozást kap.
(#) Freedomocska válasza papptamas01 hozzászólására (») Júl 5, 2009 /
 
Igen ,kettőnek kellene lenni és általában lapos "O" alakú vagy piskóta alakú a ház. A két "csiga" tengely pedig fogaskerékkel van összekapcsolva belül. Nehéz így biztosat mondani. Vákuum szivattyút úgy tudnék elképzelni ebből az alakból ha száraz lamellás lenne .
(#) kaffer1 válasza Kinka István hozzászólására (») Júl 7, 2009 /
 
Köszi István!

Volt benne még talán egy deci olaj, már jó régi lehetett, leengedtem, lecseréltem, sajna nem tudom hogy mennyi lehet az az olajmennyiség ami még éppen elég, és a főtengelyt sem éri el, szóval beletöltöttem 2.5 deci motorolajat, remélem jó lesz, eddig ketyeg szépen.
(#) hlaca85 hozzászólása Júl 16, 2009 /
 
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni egy Festo PEV-1/4-B nyomáskapcsoló elektromos bekötésében?
4 csatlakozóhely van rajta:
1 Switching voltage
2 Open output
3 Close output
4 Earthing
Az lenne a kérdésem, hogy mit hova kell kötni rajta?
Köszönöm!
(#) VIM válasza hlaca85 hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Heló!

1. Bemenet. (a kapcsolandó feszültségé)
2. Kimenet, kiesve záró érintkezője (nyomásra nyit)
3. Kimenet, húzva záró érintkezője (a nyomásra zár)
4. Földelés. (test)

Üdv.:VIM
(#) hlaca85 válasza VIM hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Oké, köszönöm!
Szóval az a helyzet, hogy kicsit hülye vagyok és szeretném ha leírnád "szájbarágósan" is, hogy mit hova kell kötnöm(pl a hűtőmotorról melyik vezetéket hova és így tovább).Remélem nem gond!
Köszönöm szépen!
(#) papptamas01 válasza hlaca85 hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Visszafelé irom a 4-est a földelésre,a Testre,Fém Vázra.
2-es a Kompresszor egyik kábele
1-es a Fázis a konnekorból

A konnektor másik vezetéke a kompresszor másik szabad vezetékére,a kapcsoló nélkül.

3-ast pedig szépen szabadon hagyod....
(#) hlaca85 válasza papptamas01 hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Oké, köszi!
(#) Peticilin válasza kaffer1 hozzászólására (») Júl 21, 2009 /
 
Hali!

Ha esetleg a forgattyúház nyomása kinyomná a beletöltött olajat,akkor kell mellé csinálni egy külön olajtartályt.Ha nincs benne olaj,azt úgy veszed észre,hogy elkezd kopogni.
Ha így járnál,vagy érdekel,írj és küldök róla rajzot.
(#) Peticilin válasza Peticilin hozzászólására (») Júl 21, 2009 /
 
Visszanéztem,már felraktam a rajzot,a 3. oldalon megnézheted.
(#) laca54 hozzászólása Okt 29, 2009 /
 
Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy egy kéthengeres Csepel kompresszornak mennyi az 'üzemi' fordulatszáma? Vagy meddig forgatható el károsodás nélkül? A válaszokat előre is köszönöm!
(#) Kinka István válasza laca54 hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
Szia!
Általában 1000-1500 1/min az ideális fordulatszám.
(#) gaboo2 hozzászólása Okt 29, 2009 /
 
Üdv uraim!
Ha tudna valaki segíteni annak megköszönném.
Szóval venni akarok egy házilag épített régi kompresszort, ami 380as motorral szerelt. a bibi, hogy nekem csak 220vom van. Kérdés az, hogy átköthető e a motor 220vra? Illetve nem e okoz gondot a működésben. A motor 3kwos ha minden igaz.
(#) laca54 válasza Kinka István hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Nagyon szépen köszönöm az információt!
(#) Imi65 válasza gaboo2 hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
A motor valószínűleg átköthető 230V-ra. A működésében nem okoz problémát, de 1/3 teljesítmény mindenképpen elveszik, az indítóereje töredéke lesz a 380V-os működéshez képest. 3kW-os motort már nem egyszerű 230V-ról elindítani, legalább 20-25A-os óra kell hozzá.
(#) ityuka hozzászólása Jan 26, 2010 /
 
Sziasztok!

Látom, hogy elég jól ki van vesézve ez a kérdés, de valaki segítsen nekem légyszi!
Összeraktam a kompresszort /TK200/ 2db plussz 3KW villanymotor. Nagyon szuperul működik, de a bajom nekem is az olajszint. Csináltam rá egy egy Lada fékolajtartályból tágulási tartályt. Már menet közben is köpködi bele az olajat, de ha megáll akkor meg lök akkora luftot a tartályba, hogy majdnem lelöki. Most olvastam, hogy kb. 2-3 deci oljat kell bele önteni, én 9 decivel probáltam.
Kérdésem a következő lenne:
-Sok az olaj?
-Sok az olaj, és a kompresszió gyűrük is kopottak?
-Sok az olaj, nem jó a tartály plussz még gyűrük is?
Következő: »»   3 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem