Akkor én már nem tudom, kinek higgyek, mi a jó...
Az új készülékek membránja nem keményedik fel a tárolás alatt?
Van ilyen bejegyzés a használatikban, hogy ne hagyja kifogyni a benzint, mert ez és ez történik?
Nem értem én ezt.
"piros 2t olaj" általában megveszik a stihl ásványit ez alatt. Na az kokszol, főleg ha megszalad. Full szintetikus motult ajánlok ha még nem kokszos a gép! Ha kokszos akkor tönkreveri a leváló nagyobb darabnyi lerakódás. Sok olaj meg betapasztja a gyűrűt, és nincs kompresszió. A karbi is kopik idővel, sőt a nem piszkáláshoz annyit ha a takaritani kell akkor bizony apróra mindent.... Tehát alap ha hozzá van nyúlva karburálni kell. Az emelőhimba lent a membránnál, na arra kell vigyázni mert abból inkább ami benne van azt kell visszatenni. A youtube on a Péterláncfűrészes pl szerel karbit, hát van amivel cumi van.
Nekem már több éve
ez a 2T van keverve de nincs negatív tapasztalatom vele szemben. A karburátort meg nem javítom, veszek másikat ha csak nem a tűszelep van felakadva. Kettőezer forintért lehet kapni a "piacon" megbízható forrástól. Most vettem én is egy láncfűrészt (
Bővebben: Link), nem tudom, hogy lesz-e gondom a karbival.
Pont az van a használatijában, hogy engedje le a benzint, járassa ki az üzemanyagot a motorból. A téli leállás nálam nem okozott még semmiféle problémát a tavaszi induláskor. A gépek persze fagymentes helyen telelnek át de mindig van bennük üzemanyag a tétlen időszakban.