Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
nedudgi fórumtárs háromnegyed éve volt itt utoljára. Valaki tud róla valamit?
Remélem jól van.
Amúgy sokan inaktiválják magukat, ami saját döntés, tiszteletben illik tartani. Van akit nagyon hiányolok, az meg az én bajom...
Én tavaly nyáron beszéltem vele egy felajánlása kapcsán, akkor azt írta, hogy sajnos érte menős a cucc, mert nem tud felkelni sem az ágyból, előtte nemsokkal jött ki a kórházból, csak annyit mondott nekem tömören, hogy "nem fényes a helyzet, ne feszegessük".
Konkrétumot nem tudok, de sajnos van egy sejtésem.
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata 1200-1300 Wattosnak mondott kézi körfűrész működésének 10 Amperes megszakítóról?
Mi van még rajta a megszakítón? Ha más nincs, akkor vidáman működik rajta.
Kb 100 Watt, plusz időnként bekapcsol egy hűtő. Akkor nyugodtan veszek egyet, de ha mégsem, majd kitalálok hozzá valamilyen lágyindítót.
Köszönöm szépen.
Nekem egy kis olcsó hecht van és vidáman teszi a dolgát
Ez mi, ha nem névhasználat megsértése?!
Ha nincs levédetve bárki használhatja.
Idézet: „Miért érdemes levédeni a nevünket? A név levédésének több lényege is van. Üzleti, marketing érdek- annak az igénynek a megfogalmazása, hogy az általunk használt nevet más ne tudja használni! Egy szó kitalálása, egy cég bejegyzése, önmagában nem garantálja az üzleti- és jogi biztonságot. Csakis az oltalom alá helyezés adhat erre megfelelő megoldást. A szó alatt nem csak cégnevet, hanem brand nevet, márkanevet, terméknevet, vagy szolgáltatásunkra jellemző nevet jelenti. Mit jelent a név oltalom alá helyezése A NÉV EGY VÁLLALKOZÁS, TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS JELE, EGY CÉG LEGNAGYOBB ÉRTÉKE A név oltalom alá helyezése a legelső feladat egy cég életében! A nevek fajtái lehetnek cégnév, fantázianév, terméknév, márkanév. A nevek, mint megkülönböztetésre alkalmas eszközök védjegyként védhetjük le. A védelmet kapott szó kiemeli, egyedivé teszi, differenciálja a vállalkozást! A név eszköze a konkurenciáktól való elkülönülésnek, a termékek, szolgáltatások egyediségének. A fogyasztók/vásárlók ez alapján tudnak kötődni egy márkához és alakíthatunk ki márkahűséget és megfelelő piaci pozíciót. „A védjegyekről bővebben a védjegy menüpontban olvashat.”” Ezért szokott együttesből is 5-6db lenni ugyanazzal a névvel... Ettől az a durvább, ha valaki felveszi az általad évek óta kitalált nevet, levédeti, és te nem már használhatod tovább... A hozzászólás módosítva: Aug 2, 2024
Talán még ha le van védetve, akkor is, ha az írásmód más.
HESTORE vö. HeStore.
Sziasztok
Valaki meg tudná mondani, milyen ragasztót használ ebbe a videoba, ez az ember, hogy ilyen vadállat módon megfogja a pvc alkatrészeket? Bővebben: Link
Köszi, de erre most, hogy keressek rá pl aliexpresszen?
Idézet: „de erre most, hogy keressek rá pl aliexpresszen?” Pontosan mi volna a kérdésed ezzel kapcsolatban?
Ez valami vietnámi márka. Szóval, hogy ha ragaszkodsz ehhez a termékhez valószínűleg importálnod kell.
PVC ragasztásához nekem tökéletesen bevált a Bison PVC ragasztó.
Kötési időt nem látsz a videón, de szerintem abban is hasonló lehet.
Ha jólemlékszem cianoakrilátos pillanatragasztóval dolgozik, láttam pár alkotását és mintha az egyik videóban benne lett volna. Kemény miket meg nem csinál kis hasábokból.
Nem Neked, hanem másnak aki a videót megnézte...
Még játéknak is balesetveszélyes, ami a videón van. Az adott megmunkálásnak meg nem sok értelmét látom. Egyrészt csak pontatlan megmunkálás lehet az eredmény, másrészt a műanyag csöveket toldáshoz nem kell megesztergálni. Viszont pompásan zajos lehet az a műanyag tákolmány. Valamint a használat során a rögzítő csavarok ki fognak lazulni a működés során adódó rezgések miatt.
Én ezzel próbálnám, vagy vinylfixel: pvc ragacs.
Segítség, segítség!
Ha valaki otthon van Still béka felújításban, netán jó fényképes útmutatót is tud, az ne tartsa magában. Nehezebb súlyokat (kb 3q felett) már alig-alig emel, és leengedéskor a nyakán is szvárog az olaj. Biztosan gumigyűrűket, szimmeringet kell cserélnem, csak nem emlékszem, hogyan (pedig 39 éve a parkettagyárban a szakik oly fontosnak tartották, hogy tanították, csináltuk. De nem emlékszem). Találtam ugyan egy linket, de ez még kevés, hogy neki merjek indulni. https://mihalyaltalanosszereles.blogspot.com/2017/04/kezi-emelokocs...ml?m=1 Vagy csak kishitű vagypk, és ezzel nekiindulhatok, menet közben jól rá fogok látni ez alapon? A hozzászólás módosítva: Aug 4, 2024
Pedig elég jó a leírás, a többi műszaki érzék, gyakorlat dolga.
Akkor mégiscsak kishitű vagyok.
Szóval nekiállhatok, aztán tán még emlékezni is fogok: "né'má, hát ezt így csináluk!" ? Köszönöm a biztatást. Mindenesetre azzal kezdem, hogy a hidraulikás boltban utánanézek a Still szimeringnek, gumigyűrűnek. A hozzászólás módosítva: Aug 4, 2024
Akadály az lehet, ha valami spec. célszerszám kell ami nincs. Gumigyűrű szimering vigyázni nagyon ne sérüljön felhelyezésnél, zsírzással jobban csúszik.
Az igaz, hogy ő kötőjellel írta, de addig jó, míg nincs negatív hatással az eredeti "HEStore"-ra.
Szerintem a kettő simán elmegy egymás mellett, és nem folyásolják be a másik üzletét (szépen mondtam ugye? ).
A rugó kiakasztása még csak-csak megoldható célszerszám nélkül, visszarakása már erősebb feladat.
Karmantyúkat* kiszedni viszonylag könnyű. Célszerszám nélkül, ha a kézi oldalon lévő, kis dugattyúnál szétszedhető a béka, akkor csak nehéz, nem szédszedhetőnél extra durva nehézségű a karmantyú visszarakása. Készülj fel lekileg, esetleg értesítsd az autószerelő haverod. A szétszedhető változathoz is kell alsó hangon egy masszív satu és kb. egy méter hosszú cső- vagy vízpumpa fogó. Réz tömítése van és nem kislányok húzzák össze a részeket a gyárban. * Szimering: forgó tengelyen van. Karmantyú: tengelyirányban mozgó dugattyún. Idézet: Tévedés.„* Szimering: forgó tengelyen van.” Szimering álló házban van, és forgó tengelyt tömít.
Csak azért szólok hozzá hogy nem mindig úgy van ám az.
Kuplungnál (pl motorkerékpár) láttam olyan megoldást hogy a kihajtó tengelyben volt a szimmering (így az forgott) még az ajkakon belül lévő tengely (kuplung kinyomó) állt. Lényeg a lényeg a szimmering 1 álló és 1 forgó alkatrész között biztosít tömítettséget. |
Bejelentkezés
Hirdetés |