Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » RFID ajtónyitás - autóban
Szia !
Sikerült megcsinálni a CWL-i-es kapcsolást? Néztem a topicot... Ha igen, akkor el tudnál nekem küldeni egy bekötési mintát? Én egy terminált akarok készíteni vele... (csaplar.zoltan@gmail.com) Előre is köszi Üdv.: Zoli
Sziasztok.
Tudtok esetleg valamit az autóban lévő immobilizer RFID járol? A kulcsom immo kódját szeretném kiolvasni és egy RFID chipbe beprogramozni. Ha ez sikerülne akkor simán csak másolhatnék magamnak még egy üres kulcsot ami mellé oda tudnám tenni az RFID chipet. Előre is köszi Üdv
Sziasztok !
Érdeklődnék hogy valaki használt e már cwl-1 modult. Érdekelne az antenna (C..cad-es) és a modul összekötése mert nem teljesen világos , másrészről a hcs410 programozása hogyan lehetséges.
Húú, hát ilyen sok válaszra nem is számítottam
Az antenna megoldódott, már csak a hcs410 érdekelne.
Bár lehet, hogy nem nézel vissza, de ha elolvasnád az első oldalt, akkor tudnád, hogy az RFID chip nem programozható vagy klónozható, mindegyiknek egyedi azonosítója van. Az olvasót kell megtanítani, hogy milyen azonosítójú csipeket fogadjon el.
Más: a téma elméletben továbbra is érdekel, viszont néhány tényező van, ami miatt lemondok (egyelőre) a megvalósításról, de egyik sem a biztonságosságban való kételkedés. Sajnos nincs forrásom az autó lakatolására (kilincs, zárlyuk eltüntetése), festésére, másrészt a feleségem nem tudott a dologgal megbékélni (sajnos nem annyira technokrata mint én), harmadrészt nincs időm a megépítésre. Azt javasolnám, hogy osztok néhány segítőpontot és tegyük át nem pontramenőbe.
Üdv!
Ezen már én is gondolkoztam, hogy ilyet kéne varázsolni a jó öreg escortomba. Bennem is felmerült az akku lemerülésének lehetősége. Erre azt találtam ki, hogy a meglévő akksi mellé betenni még egy kisebb kapacitásút, csak a zár vezérlésére, amit egy napkollektor tartana szinten. Meg kéne hagyni a kulcsos zárat is, azonban nem az ajtót nyitná, hanem csak egy nyomógombot húzna meg. A vezérlést PIC-esre tervezem, elsődlegesként csak az RFID-t fogadná el, amennyiben a kisebb aksiban van elegendő fesz a nyitásra, ha nincs akkor ezt fény vagy hangjelzéssel jelezné. Ekkor kellene a kulccsal engedéjezni a nyitást, és ekkor az autó eredeti akksijáról nyitna. Így elég kicsi lenne az esélye, hogy bezárva marad a kocsi, meg a "rosszindulatú kocsibámulók" sem sejtenék, hogy a zár feltörése nem ér semmit. Sajnos a megvalósításig még nem jutottam el, mert még a saját riasztó/távvezérlő/állapotleolvasó szerkentyűt csinálom (szerintem még jódarabig ).
Felesleges a napkollektor. Egy soros diódán keresztül kell tölteni a másodlagos akkut, így visszafelé, a fő akku irányába nem alakulhat ki áram, tehát pl a belső világítás vagy a rádió nem fogja a kisakkut lemeríteni.
Ez így olcsóbb megoldás lenne az tény, de hogyha egy ideig nem használom a kocsit, pl 1-2 hétig, akkor sem kellene azért aggódnom, hogy az áramkör leszívta-e ennyi idő alatt az akksikat. (Bár elég kicsi lenne az esélye, 1 hét után is pöccre indul. De azért fő a biztonság )
Üdv!
Van egy ötletem a menetközbeni kinyitás ellen. A kézifék visszajelzésére kellene rákötni a tiltást, mert az menetközben nincs behúzva (jobbik esetben ).
"Jobbik esetben" - amikor tanultam vezetni, indulás után az oktató megkérdezte, nem e kéne gyorsaban mennie a kocsinak. Reflexszerűen lepadlóztam a gázt, pedig a behúzott kézifékre célozgatott
De ez tényleg jó ötlet! :yes:
Sziasztok!
Egy RFID olvasót szeretnék csinálni ami a jel vételekor egy analog +/- 12V-ot adna ki,12/24V-os rendszerben. A linken található adóval szeretném műköttetni. http://www.soselectronic.com/a_info/resource/c/gt601.pdf email címem: nonod@freemail.hu Előre is köszi mindenkinek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |