Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: „Kapacításmérésben szeretnék egy kis segítséget kérni. Van a multiméteremen ilyen kapacitásmérő, és 2-2 lyuk ahova a kondit kell dugni. Hogyan kell megmérni? Nekem még nem sikerült. Mindenféle kondit lehet vele mérni? Polaritásra figyelni kell? A rendes műszerzsinórra is lehet mérni, vagy csak akkor működik ha a kis lyukakba dugom a kondit?” Mit is tudsz? az nem elég, ha van műszered. Mérni is tudni kellenre. A kicsatoló kondinak az értéke számít, a minősége csak a tartósságát befolyásolja.
Ok, elismerem hogy kezdő vagyok, de valamikor mindenki az volt, egyszer el kell kezdeni.
Igen, mindenki volt kezdő, de nem űrrakéta javításával kell kezdeni. Addíg sokat kell tanulni.
Annyira azért csak nem bonyolult, most ez van ezt kell megjavítani. Ki is találtam egy forradalmi javítástechnológiát, hangszóró egyik oldala megy a testre a másikkal meg járkálok a nyák másik oldalán és ebből sok minden ki lehet találni hogy mikor hogy szól
Mennyi is a hangszóró tekercs ellenállása?
Mit is csinálsz amikor ezen a pár Ohm os ellenálláson keresztül testre teszel, (rövidre zársz) az áramkörben bizonyos pontokat? Mit tesz pl. a hangszóróval az egyenfeszültség? Alap nélkül ne építs, és főleg ne a tetővel kezdj, mert könnyen így járhatsz.
Akkor hogyan találjam meg a hibát? Minden alkatrész mérjek ki egyesével? Amúgy az egyenfeszültség tudom, leégeti a hangszórót, de az enyém még bírja és rövid ideig tesztelem csak azokat a részeket, a működőbb oldalon nincs egyenfesz. (néha sikerült 50V-os részre is rákötni, de kapcsoltam gyorsan a szikra miatt és megúszta)