Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Grundig erősítő javítása

Témaindító: picigábor, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 10
(#) pucuka válasza forma1 hozzászólására (») Nov 23, 2011 /

Idézet:
„Kapacításmérésben szeretnék egy kis segítséget kérni. Van a multiméteremen ilyen kapacitásmérő, és 2-2 lyuk ahova a kondit kell dugni. Hogyan kell megmérni? Nekem még nem sikerült. Mindenféle kondit lehet vele mérni? Polaritásra figyelni kell? A rendes műszerzsinórra is lehet mérni, vagy csak akkor működik ha a kis lyukakba dugom a kondit?”

Mit is tudsz? az nem elég, ha van műszered. Mérni is tudni kellenre.
A kicsatoló kondinak az értéke számít, a minősége csak a tartósságát befolyásolja.
(#) forma1 válasza pucuka hozzászólására (») Nov 23, 2011 /

Ok, elismerem hogy kezdő vagyok, de valamikor mindenki az volt, egyszer el kell kezdeni.
(#) pucuka válasza forma1 hozzászólására (») Nov 23, 2011 /

Igen, mindenki volt kezdő, de nem űrrakéta javításával kell kezdeni. Addíg sokat kell tanulni.
(#) forma1 válasza pucuka hozzászólására (») Nov 23, 2011 /

Annyira azért csak nem bonyolult, most ez van ezt kell megjavítani. Ki is találtam egy forradalmi javítástechnológiát, hangszóró egyik oldala megy a testre a másikkal meg járkálok a nyák másik oldalán és ebből sok minden ki lehet találni hogy mikor hogy szól
(#) szamóca válasza forma1 hozzászólására (») Nov 23, 2011 /

Mennyi is a hangszóró tekercs ellenállása?
Mit is csinálsz amikor ezen a pár Ohm os ellenálláson keresztül testre teszel, (rövidre zársz) az áramkörben bizonyos pontokat? Mit tesz pl. a hangszóróval az egyenfeszültség?
Alap nélkül ne építs, és főleg ne a tetővel kezdj, mert könnyen így járhatsz.
(#) forma1 válasza szamóca hozzászólására (») Nov 23, 2011 /