Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ez milyen alkatrész-készülék?
 
Témaindító: csaby, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   352 / 1159
(#) sempi601 hozzászólása Dec 2, 2011 /
 
Sziasztok! Ma kezdtem javítgatni egy Orion Orister erősítőt. (elég kezdő vagyok még)
Olvastam, hogy érdemes kicserélni a végfok panelon minden tranzisztort (+végfoktranyókat) és elektrolit kondit. Holnap be is szerzem a tranyókat, azoknak tudom a számát, de a két elektrolittal bajban vagyok, nem tudom mik a jelölések, és ezeket hogyan kérjem a boltban. A képen bejelöltem a kondikat (remélem tényleg ezek az elektrolit kondik).

Adatok:
A kéken ez van: 47uA 40V CE1224
A sárgán pedig ez: 100/25V

Még egy dolog, a képen is látszik a BD245A végfoktranyó a fém két oldalán odacsavarozva, ennek van valami értéke, vagy elég ha csak így kérem?

Előre is köszönöm a segítséget!

IMAG0049.jpg
    
(#) röntgen válasza sempi601 hozzászólására (») Dec 2, 2011 /
 
A két kondi: 47µF 40V és 100µF/25V -os. Jó ha álló kivitelben kéred. A tranyó csak egyszerűen BD245A, így kérheted. A kondik beforrasztásánál figyelj a polaritásra, nehogy dirr-durr legyen. :yes:
(#) sempi601 válasza röntgen hozzászólására (») Dec 2, 2011 /
 
Köszi a gyors választ
Még egy kérdésem lenne, hogy a bd245a (ha nem kapható) pótolható pl. bd245c-vel?
(#) röntgen válasza sempi601 hozzászólására (») Dec 2, 2011 / 1
 
Nyugodtan, sőt jobban is jársz vele, olyan szempontból, hogy az nagyobb kollektor-emitter feszültséget bír. Ez alapvetően egy pozitív jellemző, más paramétere, azt hiszem teljesen ugyanaz.

(#) sempi601 válasza röntgen hozzászólására (») Dec 2, 2011 /
 
Köszi szépen. Így már egyszerűbb lesz beszerezni az alkatrészeket.
(#) vaszil29 hozzászólása Dec 5, 2011 /
 
Sziasztok!
A mellékelt doksiban megjelöltem egy diódát (FMX22S), viszont nem találok sehol, van esetleg valakinek, valamilyen ötlete, hogy mivel tudnám helyettesíteni?! (Amit be tudok szerezni)

Üdv Vaszkó

datasheet.pdf