Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Uki=Ube*(R2/R1+R2)
Azt már tényleg vedd észre magad, hogy mikor kell R2-t és mikor R1-et osztani.
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok, a forrasztáson kívül más nem igazán megy........ Szeretném megcsinálni az első képen szereplő kapcsolást:Bővebben: Link Meg vettem hozzá mindent, de nem akarom csak úgy összeforrasztani, az alkatrészeket. Nincs erre valami megoldás, gondolok itt valami lyukacsos lapra aminek egyik oldalán mennek a vezetékek a másikoldalon meg ráforrasztom az alkatrészeket....... Lehet marhaság amit írtam, de jó lenne egy kis segítség! Köszönöm!
Szia.
A megoldás :Próba nyák Többféle méretben, és kivitelezésben lehet kapni. Ez tökéletes lenne számodra!
Régi erősítős koromban, fokozatonként kellett párban lenni a tranyóknak; ez pedig, ha jól látom 2 fokozat. Gondold végig: felső oldal párban(A=B=1000es Béta), alsó oldal(C=D=100as), mi fog történni? De próbáld ki! :hide:
[off] Ha teljesen kezdő vagy és semmit sem tudsz (hidd el forrasztani sem) akkor ne 230 VAC kezdj!
Keress kis DC kapcsolásokat. Tele van vele a net.
Ha teljesen kezdő vagy, ne hálozatra kapcsolódó áramkörrel kezd... Biztos van otthon egy használaton kívüli mobiltötő.
Ha mégis nekivágsz a hálózatra kapcsolódó áramkörnek, a bemérésnél használj leválasztó transzformátort. Nélküle a hálózatra kapcsolt áramkörben ne mérj. A panelen hagyj legalább 7.5 .. 10mm távolságot a vezetékek között, a közben levő forrpontokat kapard le.