Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia! ITT már mutattam "Secret"-nek a kapcsoló méreteit és a szóban forgó mikrókapcsoló helyettesítője NEM furatazonos az esetlegesen sűrűn előforduló típusokéval. Amit a 97-oldalon találsz alul a képsorokban, ott is lemez fülekkel kellett korrigálnom az eltérést de lehetett volna ragasztópisztolyos olvadékot is benyomni és a rögzítő füllel rögzíteni, megállta volna a helyét az is.
Ha méretben jó és tudod rögzíteni, nincs jelentősége, hogy 220V -os.
Én a teszveszről rendeltem gyári (párban voltak). A balos alja fekete, ott a lyukközepek távolsága 8mm. A jobbos alja szürke, ott ez a távolság 7mm, és a kapcsoló "tükörképe" a másiknak. Ha most kéne vennem, csavarosat és fém nyomólaposat választanék, olyat amit karikaon fórumtárs linkelt.
Tisztelt fórumozó Társaim!
Ismét a segítségetekre szorulok. (Octavia I AEE motorkód) Az önindítóm néha nem akar indítani csak zúg. 4-5 próbálkozás után elkapja, de csak jó lenne ha sikerülne megoldanom a problémát. Az önindítót kb. 1 hónapja szedtem szét pontosan emiatt a gond miatt. Szemre semmi eltérést nem lehetett látni, a szénkefék kb. 70 %-osak. Kitisztítottam minden részét és vissza építettem. Ma reggel hallottam mintha valami relé szétkapcsolna. Lehet az önindítónak reléje? És ha igen merre keressem? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Csibai
Lehet reléje, de biztosan nem rossz, mert akkor nem zúgna az önindító. Ez inkább bendix hiba lesz. Ha szétszedés előtt kérdezed akkor is megmondtuk volna. Sajnos újra ki kell szerelned.
Szia zolika60!
Ha már ez a téma és pont itt vagy, megkérdezem. Indításnál nyikkan egy nagyot a bendix. Csak simán szétszedem és megkenem valamivel, vagy ennél komolyabb a dolog? Kell-e különösen valamire odafigyelnem? Köszi..
Szerintem ki kell cserélni. Magát a bendixet szétszedni nem tudod. Egy kis olajos benzinben áztatás időleges eredményt hozhat, de nem tartós javítás.
Szia! Köszönet a hibajavítás közzétételéért! Lám több év múlva is hasznos segítség volt számomra.Két kollégám is hasonló problémával küzdött jó ideje, kaptak is a szerviztől pár százezres ajánlatokat a cserére.Tegnap este mindkettőjük megelégedésére a hibát a Te segítségeddel kijavítottam.Köszönet, üdv.:Csaba
sziasztok lenne egy kis problémám. van egy Skoda Octavia 1.6 benzin 2000 évjárat. viszont ha napra álok vele nehezen vagy nem indul! miért és mi lehet a hiba? köszönöm a segítséget
A 8 felesleges írásjel helyett, a shit gombot kellett volna nyomni, a mondatok elején. A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2013
Nekem a 2009-es 1.4 16V ugyan ezt csinálja. Csak ha kánikula van és forró aszfalton hagyom 30 percre. 2 év alatt 3-szor csinálta eddig. A hibatárban nincs semmi.
Azt mondták, hogy a benzincső fel tud melegedni, befecskendezésnél pedig kell egy kis idő, mire a hűvösebb üzemanyag jön a tankból. Ezeknél kispórolták, hogy az injektornál forduljon vissza a felesleges üzemanyag (így az AC tudná keringetni a hidegebb benzint), így csak 1 cső megy előre.
Sziasztok! Olyan gondom van.hogy szétszedtem a bal első zárat a mikrókapcsoló miatt! Raktam rá egy másikat nagy nehezen,de nem lett jó azzal sem! Nem tudom kinyitni az ajtómat!! Sem kivlről.sem belülröl!! Nem tudom kinyitni az ajtómat!!!!!! Nagyon kérek mindenkit.hogy segitsetek!!!!
Szia! Pontosan ugyan így jártam. Mármint nekem jó lett a mikrokapcsolóm de az ajtómat nem tudtam kinyitni utána se kívülről se belülről. Kívülről nekifeszültem és ahogy az egész testem súlyával nyomtam befelé, egyszer csak kinyílt. Ajtózárat újra kiszereltem és azután a kilincs kis bovdenén visszalazítottam kb a racsnizás feléig. Azóta tökéletesen működik. Úgy gondoltam az összerakásnál, ha már itt járok akkor jól meghúzom a bovdent, legyen f*szán szoros. Így jártam pórul. Mondom feszülj neki az ajtónak nyomogasd befelé, kifog nyílni!
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám van a 99-es 4-es golf-om klímájával, hogy nem volt rajta mágnes kuplung mikor megvettem, de vettem rá egyet, gyújtást ráadom és a klíma csatlakozónál (nem járó motor mellett) 4,5V-ot mérek ha elindítom a motort és és bekapcsolom a klímát a 2 hűtő ventilátor felpörög szépen megy is de a kompresszornál még mindig csak 4,5V-ot mérek. Ha direktbe rákötöttem a kompresszort 12V-ra behúzott és nyomta is a hideg levegőt. Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a hiba okozója?
Nem tudom mi az a kóbor 4,5V, de terheld le egy izzóval (próbalámpa), hogy akkor is méred-e.
Le terheltem egy 5W-os égővel így már nincs ott a 4,5 volt, akkor miért nem kapcsolhatja be még a kompresszort?
Valahol kontakthiba lehet és nem tud áram folyni a vezetéken. Meg kell nézni a vezeték túlsó végén hová lesz az áram.
És az nem lehet hogy kevesebb a gáz benne és azért nem indul el a kompresszor?
Vagy akkor a 2 ventillátor-nak sem kéne forognia?
Sajnos nem tudom, de a nyomáskapcsoló csatlakozóját rövidre zárva kiderül. Ilyen alkatrészt keress.
A hozzászólás módosítva: Júl 16, 2013
Igen megvan Csak majd arra kell rájönnöm, hogy a 3-om láb közül melyiket kell összekötni.
Összezártam a pozitívot és a kapcsoló szálat, jobban felpörögtek a hűtő ventillátorok de a kompresszor még mindíg nem húzott be.
Nem is fog. Annak a behúzó tekercsnek nem elég az általad mért 4,5 volt. Kontakthibát keress az odavezető hálózatban. Esetleg beégett a kapcsoló relé. Kezdd el visszakeresni a vezetéket és mérj-mérj-mérj!
(Igaz hogy rokon autó, de ez Skoda Oktávia fórum.)
Szerintem a 4,5V csak tévedés volt, hiszen terhelve nem mérte.
Kiszedtem külön a vezérlő dobozt és csak tápot kötöttem rá a megfelelő helyekre és akkor is ott volt a 4,5V de ha megpróbáltam leterhelni akár egy 10K ellenállásal is akkor eltűnt a 4,5V
Nem relé kapcsolja a tekercset hanem egy BST432e2 típusú alkatrész. A hozzászólás módosítva: Júl 17, 2013
Így van terhelve nem mértem, és amikor összezártam a nyomáskapcsolónál a lábakat akkor is csak 4.5V volt terhelés nélkül, terhelve szintén eltűnt.
Bocsi elírtam nem BST432e2 hanem BTS432e2 van benne
Sziasztok!Nekem Octavia II 2008 as 1.6 8v BSE motorkodu benzin gaz autom van.A problémám fel eve hónapja kezdődött.Az alapjarat elkezdett ugralni majd kigyulladt az ECP jelzes akkor akkor jo volt az alapjarat de nem ment az auto nem volt teljesitmeny.Maskor kigyuladt a kiporgesgatlo is csak spontan.Maj a motror jel is es folyamatos lett az alapjarat inagadozas.Utana mar produkalt olyat hogy inditasnal kigyuladt az ECP es a kiporgesgatlo egyutt es a motror csak zakatolt es nem lehetett gazt adni.Irany a szerviz,hibakiolvasas ami folytoszelep hibat irt ki ezert folytoszelep csere.Vettem 1 bontottat beraktak es 3 honapig tokeletes volt az auto utana kezdodtek elorol a dolgok szinte ugyanugy.Szerviz hibakiolvasas azt mondtak hogy a folytoszelep jeladoja tonkerement ezert csere ujra .Mondtam ok szereztek 1 masikat beraktak ra par napra elkezdte es mai napig van.Kicsit tanacstalan vagyok mivel nem nagyon tudom elhinni hogy 2 folytoszelep is * lenne.Estleg ha valakinek volt mar hasonlo hibaja megkoszonom a segiségét!
A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2013
Es meg annyit hogy csak benzin uzemben jartam vele az elmult 4 honapban.Nem tudom hogy a gaz is kozrejatszhat valamiben ha hibas?
Idézet: „mivel nem nagyon tudom elhinni hogy 2 folytoszelep is * lenne.” Őszintén? Simán. Főleg, hogy bontottat vettél másodjára. Ami vélhetően legalább annyit futott már, mint ami a te autódban elromlott. Kevés alkatrész van, amiből nem vennék bontottat, de a pillangószelep ezek közé tartozik. Az, hogy az alapjárat ugrál (miatta), esetleg gázt adsz, és nem reagál azonnal és rendesen, vagy fordítva: elveszed a gázt, ő meg még pár másodpercig gondolkodik, hogy tényleg el akartad-e venni, nos ezek természetes jelenségek az elkoszolódó pillangószelepeknél. Hogy a gáz miatt lassabban vagy gyorsabban lesz-e koszos, azt nem tudom, de azt igen, hogy minimum 3-4 évente kiszerelés, alapos takarítás a program. Ha pedig "szereznek" egy bontottat, és azt pucolás nélkül rakják be, és pár nap múlva elkezdi ezt, akkor a szervizes biztosan mogyorózásra érdemes. A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2013
Sziasztok! Van egy 2010. májusi 1.2 TSI Skoda Octaviám. Hideg indításnál egy ideje szörnyű csrömpölést produkált néhány másodpercig. Eddig semmi nem világított. behívtak szoftverfrissítésre és az új szoftver egyből hibát jelzett. Kiderült,h vezérműlác-csere szükséges. mindezt 86ezer kilométer után.Persze gariba nem csinálják meg,mert nem márkaszervizben javíttattam eddig.
kicsit furcsállom,hogy egy ilyen motornál vezérműláncot kell cserélni ennyi kilométer után. Tudtok segíteni?
Sziasztok.
A következő hiba miatt kérném a segítségeteket. 2003. 1,4 Octavia. Minap menet közben egy ura nyekergő hangot hallottam a motor térből, és lefeküdt a sebesség mérő órám. Valamint nem méri a kilométert, és azóta folyamatosan ingadozik az üzemanyag szintjelzőm. Ja és még e mellé folyamatosan világít a motor hibakód lámpa. Erő van megy szépen. Tudtok tanácsot adni?? Köszönöm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |