Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!
Van egy ilyen MT-502-es erősítőm a kocsiba azonban kicsit eldurrant a táp része. Nekem IRFZ44N fetek voltak/vannak benne és egy vezérlő ic amit szintén cserés lehet viszont ez sehol nem találom. KIA949AP típusú, mivel lehet ezt helyettesíteni? Esetleg milyen N csatis FETEKET lenne érdemes beletenni? IRFZ68N? Előre is köszönöm a segítséget
köszönöm a gyors válaszod! Igazad van a fettel kapcsolatban sajnos elírtam a típust. IRFZ48N szerettem volna írni helyesítésnek. Nem várok csodát tőle csak én a vezető ülés alatt helyeztem el az erősítőt. Hűti egy ventilátor is de azonban így is sikerült "megsütnöm". Előző hsz-ben olvastam hogy sikerült valamennyire kompenzálni a hőleadást nagyobb teljesítményű fetekkel. Teljesítménnyel nincs problémám, bőven elég, egyedül azzal h hosszabb üzem után nagyon melegszik.
Ebben az esetben ezt tudom ajánlani: STP60NF06
De ha nagyon melege van akkor csodát sajos ettől sem várhatunk. Valahogy meg kellene oldani a jobb hűtést. Azzal többet nyersz mint a FET nagyobbra cseréjével.
Ennél jobb hűtése csak a kocsi hűtőjénél lenne. Sajnos ha megyek akkor is tűz a nap és simán van a kocsiba is 40fok, ha 40 fokos levegővel hűtőm nagyon sok kell belőle. Klíma nincs a kocsiba. Van benne hővédelem, működik is, de átgondoltam a dolgot és inkább kreálok rá egy hőmérséklet figyelőt ezzel én az indító bemenetét kacsolnám ki és be az erősítő hőmérsékletének arányosan. Jobb ha nem szól és inkább lehűl mint ha elfüstölne Nagyobb FET-től se várok csodát, csak szeretek mindent a lehető legjobban megcsinálni. Ha megveszem hozzá az alkatrészeket nem sokkal többe van bele a nagyobb FET. Egyedül az ic-től "féltem" kicsit mert ha nincs helyettesítő akkor fújhatom az egészet. Holnap nekiállok beszerezni az alkatrészeket, remélem nem lesz gond mással. Ha elakadok kérdezősködöm tovább
A hozzászólás módosítva: Júl 28, 2013
Sajnos egyelőre nem lesznek meg egy ideig a fetek. De tudtam szerezni bele "hasonlót"
F1310n használtam.(kedves boltos 1100Ft kínálta az irfz44n darabját, ez fet jelentősen olcsóbb volt 0Ft!) TL494 (600Ft ezt még kifizettem) re cseréltem a régi ic-t illetve jó pár kondit is cseréltem ami kicsit megsült. Első meglepetés, miután összeraktam a táp nem indul :\ CT bemenet rendben megkapja a jelet csak Kifelé nem jön semmi. Holnap keresek valami trafót és csinálok egy +- tápot hogy egyáltalán a végfok túlélte a dolgot. A kérdés az lenne mit kellene leellenőriznem vagy kb mit kellene mérnem az ic,-n, magyarán valami kiindulási pont nagyon jól jönne :$ Van egy olyan érzésem lesz még benne probléma.
és újra itt elnézést a 3. hsz-hez zsinórba de nem engedte szerkeszteni az előzőt!
Végül is mégiscsak elindult az erősítő. Külön lepróbáltam a végfokot ami jó volt. (kapott egy +- tápot) Egy kontakt hiba miatt volt az egész. Szépen átforrasztom és mehet vissza a burkolatba estefelé pedig próba lesz Külön köszönet sprofan-nak, nélküle még mindig egy helyben topognék! Ha nem jelentkezek akkor nem volt több gond I Love Hobbielektronikapöttyhú A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2013
Örülök hogy sikerült. Mindenkinek meg kell élnie valamiből, de azért a 44-est közel 8x-os áron adni már kissé pofátlanság
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |