Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szerintem a mikrokapcsoló ment tönkre az ajtó zárban.
Típus hibája az összes VW-nek. Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Jún 30, 2014
Oké köszi majd megnézetem valakivel. És ha az a hibás próbálok bontottat szerezni ugye a golf IV-ből is jó? Esetleg más ötlet hogy mi lehet a gond? Lehet teszek egy próbát de gondolom a kontakt spray nem fogja helyrehozni.
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni.
Octavia 1.6i BFQ 2004-es. Pár hete volt egy motorkontrol jelzésem, kiolvasták „klímaventillátor 2-es fokozat zárlat” kiütötték, azóta nem jelentkezett mostanáig. Most azt vettem észre hogy a hibajelzés visszajött és ha beindítom a motort megy mind a két ventilátor. A NAGYOT ahogy megfogtam meleg volt a villanymotor. tudtommal a kicsi a klímaventillátor. Ha a nagy zárlatos 2-es fokozatban/ 250/60W/ az indíthatja a kicsit is ?
A bontott ugyan olyan rossz megoldás, mint a régi kapcsolót benne hagyni.
Mint említettem az ajtózárak típus hibásak. Az összes típusban elromlik az Auditól a Skodáig, mivel ugyan az a zár épül az össze típusba már több mint 15 éve. Ezek a zárak olyan 10-12 évet bírnak ki. Valamelyik többet, valamelyik kevesebbet. A mikrokapcsoló egyszerűen elkopik vagy a belseje szétesik és nem érzékeli az ajtó állapotát megfelelően. A mikrokapcsoló cseréjével újabb 12 évre megoldódik a probléma, ami az autónak már valószínű a végét jelenti. Diagnosztika műszerrel egyértelműen megállapítható, hogy az ajtózárral van-e a baj.
Én is tudom hogy jobb lenne az új de nem nagyon találok a román oldalakon. És én azt is gyanítom hogy beázott a kapcsoló.
.... az a vízmentes? .... mert hogy az van benne eredetileg is.
Ezt nem teljesen értem. Végül a teljes zárat cseréltük. A zár nem zárt teljesen és az tette tönkre a kapcsolót is.
Sziasztok.
A hűtőventillátor / nagy / motorján 1.1 ill. 1.6 ohm ellenállást mértem. A klímahűtő / kicsi / motorján 1.6 ill. 2.4 ohm ellenállást mértem. A motordiagnosztika klímahűtő testzárlatot írt ki. Én úgy tudom zárlatnál közel nulla az ellenállás. Lehet a motor zárlatos, vagy valahol máshol zárlatos a rendszer ? A klímahűtő ventillátornak van külön biztositékja ? Köszönöm!
Bocs. Octavia 1.6i 2004 BFQ
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő: gyári riasztó belsőtér érzékelője meleg/rásütő nap ? hatására beindul ( gondolom az UH-s érzékelő a felszálló légáramlatra reagál !), most csak a belsőtér figyelés kikapcsolásával tudom megelőzni a felesleges riasztást. Van-e valami érzékenység állítási vagy egyéb lehetőség a hiba megszüntetésére ? Másik probléma, hogy a bal hátsó tolatóradar időnként "meghülyül" és folyamatosan akadályt érzékel ! Van-e ennek típushibája ( vagy csak az általános, nézzem meg a csatikat, kontakt spray, stb. ), illetve az ellenőrzéshez le kell-e szedni a lökhárítót vagy hozzáférek nélküle ?! Az alany: OCTAVIA II. ( 2005 ), 1,9 PD TDI, Ambiente ( ha kell, megnézem a motorkódot is ! ). Előre is köszönöm a segítséget!
Az öreg autókban eltörik az ajtóban a vezeték.Az is ilyen hibákat kreál
Azt ingyen megjavítható egy pákával.
Üdv mindenkinek!
Az a gondom,hogy nem mér a km órám! I Octavia 2004-es 1.4 75 LE. Az adóját nem látom,igazából azt sem tudom hogy néz ki,és merre keressem! A sebességváltónál kell lennie,de nem tudom hol! Ma pedig az üzemanyag visszajelző kontroll lámpa,ill a sipolás is megjelent gáazadáskor,ill kanyarodáskor! Pedig kb 15l benzi van benne! Nagyon szépen megköszönném a segítségeteket,mert eszméletlenül idegesít,és nem akarok trafiba ütközni! Előre is köszönöm a válaszokat! A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2014
Az egyik kihajtás felett van. Emlékeim szerint a bal oldalon. Így néz ki, de természetesen a fogaskerék része a váltóban van, csak a csatlakozó látszik.
Lehet vezeték szakadás is. Esetleg a csatlakozó oxidos, de lehet kilométeróra hiba is.
A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2014
Egy újabb bosszantó hibával jelentkezem.
A kilóméteróra időnként elkezd ész nélkül ugrálni, illetve leesik nullára menet közben vagy éppen felugrik 140-re... Kérdésem az lenne, hogy Octavia I, 2000 évi, 1.6 benin, AKL, 74kW típusnál a kilóméteróra visszajelzése spirállal történik vagy elektromos jeladó küld jelet? Tudtok segíteni, hogy hol kereshetném a hibát? A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2014
...óóóó most olvasom mi a hibád, ma reggel ugyan ez a jelenség jelentkezett nálam is.
Előző hozzászólásomban le is írtam, de azt elfelejtettem, hogy a benzinmutató is leült 2x! ahogy Te is írtad... Igen idegesítő a dolog, remélem nem műszerfal hiba lesz... A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2014
Kedves itt fórumozó Társunk!
Régebbi hozzászólásokban "kivesézték" ezt a hibát itt a fórumon. Nagy valószínűség szerint érintkezési probléma lehet, és sajnos ki kell hozzá bontani az óracsoportot. Nem túl bonyolult 15-20 perc alatt kibontható. Ezeknek az évjáratoknak típushibája ez sajna. A km-óra egyébként nem bowdenes hanem elektronikus. Remélem egy picit tudtam segíteni.
Pedig az is sanszos. Itt nézz szét.
Sziasztok.
Mivel "mindenki beszélget mindenkivel" elven működik, normális, hogy megbolondul az üzemanyagszintmérő, ha nem lát sebességjelet.Mielőtt nagy elánnal szétszeditek a műszercsoportot, érdemes a hibakódokat kiolvasni. üdv: hp
Sziasztok. Adott egy BKY motorkód. Az EPC és a motorhiba lámpa elkezdett világítani. A hibakódtárolóban "féklámpa kapcsoló valószínűtlen jel" van. A féklàmpa nem is vilàgít. Másik kapcsolóval a féklámpa továbbra sem világít. Lehetséges, hogy amíg a hibatárat nem törlöm, nem vezérli ki a lámpát?
Zoli
Sziasztok. Tudnátok segíteni, hogy Octavia I 1.6i 2004-est
OBDII/EOBD csatlakozóval szerelték-e. Illetve van valakinek tapasztalata a LINCOS NT300-as hibakód olvasóról ?? Köszönettel.
Józan paraszti ésszel mivel az féklámpa, tuti nem tiltja.. meg kellene nézni az izzókat is.
Esetleg a biztosítékot és a vezetékeket.
Jó estét Mindenkinek!
Olyan dologgal találkozott már valaki, hogy az autó gázpedálját tövig nyomva csak 2800-as fordulatig megy? Valamint az autóban erő sincs. Vele párhuzamosan az autó diagnosztika lámpa világít. Előzmény: tegnap szakadó esőbe nem láttam az út jobb oldalán egy nagy víztócsát amibe belementem. Akkor hazamentem nem volt semmi gond. Ma garázsból indulva jött elő a probléma. Valamint ma munkába menet kiírta, hogy a bal első lámpát ellenőrizzem. Be sem volt kapcsolva! (de leellenőriztem, működik az összes rendesen) Az autó 2009. 10. hó Octavia 1,6 TDI Ha valaki találkozott már ilyennel és tud segíteni, azt előre is megköszönöm! További szép estét! A hozzászólás módosítva: Júl 22, 2014
Gondolom a motortérben beázott valamelyik csatlakozó. Húzgáld le őket és kontaktspray-vel fújkáld be és dugd vissza őket.
Valószínű vészüzemmódba megy a motor, azért nincs fordulat és erő.
Mint ahogy írták, valami érzékelő vagy csatlakozója beázhatott.
Tudna valaki segíteni, hogy a komputer olvasó teszter csatlakozója merre van a Skoda Octavia 1,6 benzines, 2010-es gépezetben?
... a kórmány alatt a pedálok felett közvetlenül benn a polcon?
Nos!
Tegnap elmentem egy szakaszervízbe. Nem sokat tudtak mondani, kiolvasták a hibát, 4-5 fajta volt többek között az is, hogy nincs hűtés (napi 60 km a munkahely oda vissza. A hőfokmérő 90 fokon áll). Mondták, hagyjam ott az autót és majd megnézik, mert most nincs idejük. Köszi! :S Elmentem egy "ismerős ismerőséhez", ő is kiolvasta, ugyanazokat mint a szervíz, de őnála még a részecskeszűrőt is kiírta. Ő nem vállalta, hogy azt kitisztítja, mondta menjek el egy szervízbe. (hozzáteszem van a műszerfalon egy lámpa ami a részecskeszűrő ha elkezd bedugulni, akkor elméletileg világít. Az még nem világított!) Tegnap, este munka után gondotlam megyek az autóval 1 órát, hátha. Semmi nem történt. Ugyanúgy erő nélkül maradtam mint korábban. Egy élmény volt! A kijelzőn ajánl sebességfokozatokat, gondoltam azt követem, hátha. Egyszer pörgette a motort utána pedig szinte alapjáraton mentem. Volt olyan is, hogy 40kmh-nál 5-be, majd 10 másodpercen belül 4 -3 - 2 és egyes fokozatot írt ki! Tegnap éjjel, illetve az már ma volt befeküdtem az autó alá, hátha látok valamit, de semmi! Kérdésem az lenne, ha lehúzgálom a csatlakkozókat randomba és természetesen vissza is dugom őket, nem jöhet további hibaüzenet? Esetleg az autó el sem indul? Azt vettem még észre, hogy ha a gyújtáskapcsolóban a kulcsot elfordítom 2X- 3X (motort nem indítom el) utána az autó úgy megy mint régen (5-10 mp-ig.) De az 5-10 mp után ahogy eléri a kb 2750-es forulatot azonnal letilt. Valamint amíg tart az az 5-10 mp a pillnatnyi fogyasztás 1-be 49,9l, 2-be 30l és háromba 20l (természetesen teljes gáznál). |
Bejelentkezés
Hirdetés |