Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   112 / 195
(#) Pozsi75 hozzászólása Ápr 27, 2014 /
 
Üdv mindenkinek!
A következő lenne a problémàm: Nemrég vàsàroltam Octavia 1.4 (75Le BCA) autómat.
Menet közben gàzadàsnàl kb.2500-as fordulatnàl 1-2 ràntàst lehet érezni (előzésnél nagyon zavaró).
A màsik "gondom" ,hogy a gyujtàs ràadàsàt követően a műszerfal közepe alól egy halk folyamatos relékattogàst lehet hallani ami néha megszűnik.
A segítségeket előre is kösssssszi!!!
(#) Sáradi János válasza hibbantpasi hozzászólására (») Máj 14, 2014 /
 
Sziasztok!
A hűtőventillátor vezérlését komplett kicseréltem zsír újra, sajnos a probléma
változatlanul fennáll !! Hidegen beindítom a motort a ventillátorok állnak!
Leállítom a motort a ventillátorok elindulnak!/Mind a kettő/ Leveszem az akumlátor sarut és
mindjárt visszateszem nem indul újra. Tehát áramtalanítóssal megszűnik a hiba. Három hőmérséklet jeladó van a motorba: termosztátba kettő / egy négy és egy három vezetékes / és egy van a hűtőbe,
az két vezetékes/ próbáltam azt rövidre zárni, nem volt változás/ Van valami ötletetek, vagy cseréljek
most már ki minden jeladót? Vagy máshol keressem a hibát??
Köszönettel.
(#) endrusz válasza Sáradi János hozzászólására (») Máj 14, 2014 /
 
Szia! Ha tudnál évjáratot meg hogy hány KW-os,lehet hogy tudok valami dokumentációt hozzá.
(#) Sáradi János válasza endrusz hozzászólására (») Máj 15, 2014 /
 
Szia.
2004-es 1.6i 75KW BFQ
Hibajelenség: hűtőventillátor /mindkettő / folyamatosan pörög.
A hiba időszakosan jelentkezik. Ha fennáll csak áramtalanítással
tudom megállítani.
Köszi.
(#) endrusz válasza Sáradi János hozzászólására (») Máj 15, 2014 /
 
Szia János! Küldöm a doksikat,mail.ben.
(#) VIM válasza Sáradi János hozzászólására (») Máj 15, 2014 /
 
Szia! Azt még mindig nem tudni, hogy klímás-e és automata vagy kézi ez a dolog. A lényeg majd a vezetékek színezése lesz a kapcsolódó stekkereknél, hogy megtaláld azt az érzékelőt amelyik kapcsol és nem mér. A relé "L" változata a klímás megoldáshoz tartozik. A szürke-sárga és kék-piros színekkel csatlakozó termosztát kapcsolót (2.) így könnyebben meg lehet majd találni.
A hozzászólás módosítva: Máj 15, 2014
(#) endrusz válasza Sáradi János hozzászólására (») Máj 15, 2014 /
 
Szia! Sajnos már 15 éve nem űzöm a szakmát,nem ismerem ezt a típust. De elsősorban a hűtőben lévő gombára vagy a kapcsoló relére gyanakodnák. Ha a hűtőben lévő gomba vezetékét rövidre zárod akkor elindulnak a motorok,ha a rövidzár megyszűnik meg kell hogy álljon,ha nem ragad be a relé. Esetleg valami vezeték zárlat bár az nem szűnik meg az akkusaru levételével.
(#) sankesz78 hozzászólása Máj 16, 2014 /
 
Üdv Mindenkinek!

Az lenne a kérdésem hogy a Skoda Octavia 2-ben (2007.11 hó., 1.6 bse, 5 ajtós) a csomagtér ajtó zárjában van-e mikrokapcsoló. Az a problémám, hogy ha kinyitom az autót a táv.-al, majd rögtön utána csak a csomagtérajtót, 30 mp múlva visszazár a központi zár bezárva mindent, nem érzékeli, hogy nyitva van a csomi. Ha csak a csomagtérajtót nyitom a táv.-al, akkor viszont annak lezárása után nem zárja be a csomagtartót. Továbbá a műszerfali ajtónyitást jelző piktogram sem világít a csomagtérajtó nyitott állapotában.
Mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm.
(#) firefighter hozzászólása Máj 16, 2014 /
 
Sziasztok. Egy kérdés. AEE motorkódos Octavia-m van. Elment a műszerfal világításom. Minden más üzemel. A fényszórók világítanak. A visszajelzők működnek (ködlámpa visszajelző, kézifék lámpa, index stb.). Viszont az óra egység, a fűtés kapcsolóknál nem. Tud valaki valami választ erre? Kolega szerint a biztosíték lehet a ludas.
Még egy kérdés. Hány vezetékes a lambda szonda ebben az autóban?
Köszi a választ!!!!!!!!!
(#) VIM válasza firefighter hozzászólására (») Máj 16, 2014 /
 
Szia! A műszerfal "mizéria" már megoldva, képekkel illusztrálva. A többi képeket itt találod meg.
(#) VIM válasza sankesz78 hozzászólására (») Máj 16, 2014 /
 
Szia! Ha minden igaz akkor a fedélzár így néz ki és a zárókilincs ami alul van a kp. zárral. A felső részben van a nyitott-zárt helyzet érzékelő (mikrokapcsoló). Ez valószínű, hogy nem javítható külön, bár tévednék. Minden esetre alapos kontaktspré fürdetés talán átmenetileg megoldja a problémát, mert poros lehet a belseje.
(#) firefighter válasza VIM hozzászólására (») Máj 17, 2014 /
 
Szia. Köszönöm a gyors választ, de a probléma nem a mutatókkal van, hanem a világítással. Ha felkapcsolom a lámpakapcsolót, akkor a műszerfal tök sötét. Az elektromos ablak kapcsolói és az elektromos tükör kapcsolója sem világít. Megnéztem az összes biztosítékot. (tudja valaki, hogy melyik a műszerfal világítás bizosítéka? nincs könyvem hozzá) Szétszedtem a kapcsolót, befújtam Kontakt spray-el, a km órát is kiszedtem, azt is befújtam. SEMMI. Jövő héten megyek a bontóba, hátha egy másik kapcsolóval megoldódik a probléma.
Köszi a választ!!!
(#) nyenyenye hozzászólása Máj 17, 2014 /
 
Sziasztok! Zavarnék egy kicsit azzal a kérdéssel hogy lett e eredménye ennek a történetnek :
sziasztok,

Kis segítséget, ötletet szeretnék az alábbira:
octavia II 2005ös
1.6 benzin
BGU motor
213.000 km

Tünet: alapjáraton folyamatosan remeg a motor, de az alapjárat változatlan, fordulatszámmérő áll mint a szög, egyhelyben. Az egész kasztnin lehet érezni, persze nem ver ki az ülésből de simán látszik, hogy valami nem kerek. Este látszik ahogy a belső világítás és a fényszóró is halványodik/erősödik ezeknél a remegéseknél. Mindig is ezt csinálta amióta nálam van (kb 40.000 km-t tettem bele), a következők cseréje előtt és után is: trafó, lambda szonda, olaj, vezérlés, görgők, pumpa, gyertya, üzemanyagszűrő, pillangószelep tisztítás, motorgenerál (gyűrűcsere, szelepszárszimering).
Amikor nyáron belöktem a klímát akkor érdekes mód megszűnik.
Néha erősebben, néha gyengébben csinálja, pont annyira, hogy amikor szerelőhöz viszem csak legyintenek, több helyen is annyit mondtak, hogy "ez ilyen"...Nah persze, meg a lóf..t habbal ilyen.
Rohadt idegesítő ahogy remeg a kasztni, hátha valaki tudja miről beszélek és van megoldása.
Köszi

Mert sajnos én is ezzel a hibával küzdök és nagyon zavar! Én is most vettem Skoda Octávia II 2009/6 havi

Válaszotokat előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2014
(#) hibbantpasi válasza nyenyenye hozzászólására (») Máj 17, 2014 /
 
Szia!
Hagyományos, vagy elektromos kormányszervód van?
(Az elektromos tud ilyen hibát produkálni)
(#) VIM válasza firefighter hozzászólására (») Máj 18, 2014 /
 
Szia! ITT a megoldás a képek nézegetésére és a biztosíték tábla kiosztása (a motorkód most nem lényeg). Van egy fényerőszabályzója a műszervilágításnak a fényszóró magasság állítóval egyben de közvetlenül mellette. Nincs véletlenül letekerve?
(#) VIM válasza nyenyenye hozzászólására (») Máj 18, 2014 /
 
Szia! A jó diagnoszta Te magad vagy, mert amint írod:
Idézet:
„Amikor nyáron belöktem a klímát akkor érdekes mód megszűnik.”
több mint valószínű, hogy a klíma kompresszor csapággyal lesz a probléma, vagy a kuplungszerkezetével, ami a csapágyhibából adódóan, részleges hajtásba kényszeríti a kompresszort és a rángatás ebből eredhet. Olyan minimális a hézag a kuplungszerkezetnél, hogy hajtásban is van "egy kissé", hogy a kenés fenntartható legyen a rendszerben. Ehhez a részéhez nem értek pontosan de egy klímás el tudná mondani a részleteket. Lehet, hogy a megtett km elegendő volt a kompri hajtásának.
(#) nyenyenye válasza VIM hozzászólására (») Máj 18, 2014 /
 
Szia

Köszönöm szépen gyors válaszodat!!!!
Hétfőn megyek pont légkondi tisztításra meg ilyesmi, mondom nekik hogy nézzenek rá a "kuplungra" !
Egyébként ha csak simán álok alapjárat 700 (áll mint a szeg)és ha föl van kapcsolva világítás akkor kicsit "pislog" azaz ingadozik az áramellátás minimálisan , ha bekapcsolom AC akkor 800 és sima minden !!
(#) wrcmiki hozzászólása Máj 22, 2014 /
 
Sziasztok!
Kérném segítségetek!
Skoda Octavia 1,4 60LE AMD 2000.évjáratú gépjárműcsoda tulajdonosa vagyok.
Az alábbi problémával szenvedek :
A kocsi alapvetően tökéletesnek mondható, de néha,nem rendszeresen az autó leáll.
Nem motorikusan,elektromos hiba lehet.
Egyszerűen 100-as tempónál az összes műszer leáll, a kijelző ikonok világítanak,az autó lassulni kezd,pár másodperc után újra elindul,és minden rendben.
Olykor kivillanik a légzsáklámpa / számítógépes kiolvasásnál alacsony feszültséget ír /.
Aztán volt már olyan,szintén menet közben EPC kivillanik,félreállok,az autó fordulatszáma alapjáraton 600-1200 között mozog. Leállítom,újraindítok,és mintha minden rendben lenne.
Hibakód nincs.
Vajon mi lehet a probléma?
Köszönöm segítségetek!
Üd.Miklós
(#) horvatja hozzászólása Máj 26, 2014 /
 
Sziasztok,kis segitségre lenne szükségem.
Nem világit az I-es Octáviám pótféklámpája a rendes féklámpák világitanak de a harmadik nem,müszaki vizsga előtt van az autó és kérik h az is jó legyen.az izzók jók benne a csatlakozó is.
Lehetséges külön biztosíték? vagy honnan kapja az áramot?
Köszönöm a segítségetek.
(#) SzervízMacska válasza horvatja hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Szia! Nem tudom, van-e, de az átvezetőben szokott eltörni a kábele...
(#) Tom-ee hozzászólása Jún 15, 2014 /
 
Üdv mindenkinek. Olvasgattam a neten és találtam két lehetséges megoldást az index relé folyamatos kattogására. Azt mondják, hogy a Classic típusnál a relé szokott tönkre menni, míg az Ambiente és Elegance típusoknál a kormány kapcsoló szokott elkopni. Utóbbi esetben fém szemcsék keveredhetnek a gyári kenőanyaggal, ami így félig-meddig vezetővé válik. Egy takarítás megoldhatja a dolgot, legalábbis egy próbát megér. A kérdésem az lenne, hogy a kormány lebontása nélkül megoldható-e ezen bajuszkapcsoló kiszerelése? (addig jutottam, hogy a burkolatot lecsavaroztam és az elektromos csatlakozót is lehúztam, de innentől nem nagyon látok más utat a kormány tengelyén, csak előre; ahol a kormánykerék is van...) Amennyiben le kell vennem, hogy célszerű nekiállni, hogy a légzsák ne okozzon kellemetlenségeket?
A másik kérdésem az EGR szelep helye. Kerestem, de nem látok be rendesen a kipufogó sorhoz, (gondoltam az onnan jövő tömlőn megyek végig, de nem sikerült) a szívó oldal pedig túlzottan le van burkolva. 2000-es, AKL motorkódú a gép.
Előre is köszönöm.
(#) nyircsak hozzászólása Jún 18, 2014 /
 
Sziasztok,

furcsa problémával állok szemben. 2001-es benzines Octaviam van, 74kW-os, 101 LE-s. Hidegen az autó pöccre elindul, megyek vele. Meg-megállok intézni a dolgaimat, majd néha a motor nem hajlandó elindulni, mikor kellően bemelegedett... Várni kell kb. 1 órát, míg hül egy kicsit a motor, akkor megint pöccre indul. Mikor nem akar elindulni, az önindító pörget-pörget, de nem indul el a kocsi... De nem mindig csinálja ezt sem. Hidegen soha, melegen pedig néha... De ez a néha elég bosszantó tud lenni.

Ja, még annyi hogy motorkódhiba nincs, a felső fordulatszámjelző viszont néha kihagy.
A hozzászólás módosítva: Jún 18, 2014
(#) every válasza VIM hozzászólására (») Jún 18, 2014 /
 
Tudjátok e, hogy ennek a kapcsoló táblának mi a neve mert csak akkor tudok keresni a neten ilyet. Vagy pontos száma vagy valami ilyesmi? Köszi!
(#) hibbantpasi válasza nyircsak hozzászólására (») Jún 18, 2014 /
 
Szia!
"Szikrát" kéne nézni, amikor nem indul, a hall-jeladó tud igy meghibásodni például.
A hozzászólás módosítva: Jún 21, 2014
(#) VIM válasza every hozzászólására (») Jún 21, 2014 /
 
... én is csak akkor tudnék többet mondani, ha volna motorkód és típus azonosító.
(#) VIM válasza nyircsak hozzászólására (») Jún 21, 2014 /
 
Szia! Motorkódot kellene tudnom ahhoz hogy utána nézzek a problémának.
(#) kobett válasza Fatus hozzászólására (») Jún 21, 2014 /
 
szia Fatus!
végül lett eredményes megoldás a problémára? tök ugyanez van fábiával, 2008-as, szintén.
nagyon köszönöm, ha tudsz válaszolni
(#) szabotom hozzászólása Jún 28, 2014 /
 
Sziasztok !

2006-os BFQ motorral szerelt Octavia I-es autóban az ablaktörlő menet közben elindul magától és csak az ablaktörlő relé kiszedése után áll le. Ablaktörlő kapcsoló kart cseréltek a szervízben, a relét próbáltuk másik autóban, ott jó volt. A hiba időszakos jellegű. Találkozott valaki hasonló próblémával ?
Válaszokat előre is köszönöm !
(#) zolika60 válasza szabotom hozzászólására (») Jún 28, 2014 /
 
Nem, de vezeték hibára tippelnék.
(#) thefreeman hozzászólása Jún 29, 2014 /
 
Sziasztok. Már rég nem volt gond az Octavia-val(2002 1.6 AVU kombi) de most van. Az autó azt jelzi hogy nyitva van a bal hátsó ajtó pedig nincs és amikor nyitva van akkor jelzi hogy nincs nyitva. Néha rendbe jön egy kis időre de aztán újra jelez. Olyankor sípol ami vezetés közben elég zavaró. Mit gondoltok mi baja lehet? Én valami kontakt hibára gondolok.
Következő: »»   112 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem