Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   46 / 182
(#) zsoltee0001 válasza yulo5310 hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

Ez volt az első gondolatom, de ennek a szerencsétlen motornak pont elég dolga van, azon kívül hűtsön akkor is, ha pont nem megy a kompresszor.
Van egy passzentos 20 wattos ventim ami oda van kitalálva

A fényes lemez ki lesz lyuggatva azokon a helyeken ahol a motornak is, amotor oldalsó lyukai le lesznek tömítve, hogy csak a másik oldalon keresztül tudja szívni, így gyakorlatilag keresztül megy a levegő a motoron.
Üdv
(#) yulo5310 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

Oké!,de okvetlen a hengerfejet is hűtse,mert pillanatok alatt tűzforró lesz!
(#) VIM válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

Szia! Én még kezdő vagyok a kompresszor építésben de amit Te most építesz annak a kenése házon belül volt megoldva és az olaj hűtötte is a fejet, nem csak kente. Úgyszólván szóró olajozása volt ennek a megoldásnak. A csőtengely vége beleért az olajba és a forgásával felhordta a kenőanyagot az összes kenendő helyre. Most ezt hogyan oldod meg? A levegő az itt kevésnek fog bizonyulni ha nem lesz kenőanyag is biztosítva.
(#) yulo5310 válasza VIM hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

Az olajzás is egy dolog,meg a hűtés is! A szóró olajzástól függetlenül a fejnek nem árt a széláram!
(#) VIM válasza yulo5310 hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

A szél áramlása az ott kevés lesz, mert a dugattyú az nem gyűrűs megoldású, hanem tükrös felületű és a teljes lökethosszával tömít a hengerben. A felületek mindenképpen kenést igényelnek, nem oldható meg léghűtéssel az ami felületi berágódásnak van kitéve kenőanyag nélkül. Ha az autóból leengednék az olajat, hiába volna a vízhűtés és a léghűtés a dugattyúk besülnének.
(#) yulo5310 válasza VIM hozzászólására (») Okt 23, 2014 /

Én nem azt írtam,hogy nincs szükség kenésre,hanem azt hogy mellette nem árt a léghűtés!