Fórum témák
» Több friss téma |
Nagyon szépen köszönöm, elindult a beszerzése
Na azért még olyan rendes is vagyok, megadok még egy tipust.
A gyártóját nem tudom, (csupán gyanítom, hogy Telefunken) ám ez is az Audiban (és persze minden német gyártásban /Hella/ benne van) Tehát az IC száma: TLE4206 G
Szia felső holdpont jeladó szerintem kizárt. Mert a motor be se indulna, hisz nem tudja, hogy hol áll a henger. Hidegbe viszont indul.
Érdekes az elméleted...
Pontosan ilyen hibám volt egy F Astrával. Hidegen minden jó volt, indult ment. Ha elég jó tempóval mentem, nem volt probléma. Bementem a dugóba, amint felment 90 fokra a hűtővíz hőmérséklet, a motor leállt. 5 .. 10 perc állás után ismét indult. Vittem egyik szerelőtől a másikig mire kiderült, hogy a forgásárzékelő a hiba oka. Csak a ötödik találta meg. A HALL elem a hőtől érzéketlenné vált. Azóta megy hidegben és melegben, sorállásban is.
Szép napot!
Van egy Astra H autóm. Sajnos a gyári parkoló szenzorokkal nagyon sok a baj. Az estek nagy részében nem működnek, és a műszerfalon is a hibajelző világít. Egyesek írták, hogy egy szenzor ha meghibásodik - esetek nagy részében a nedvesség miatt- akkor ezek a tünetek. Így hát beszereztem egy új szenzort és sorra kicserélgettem a meglévőkkel. Sajnos a hiba továbbra is fent áll. Nagyon ritkán indul csak el, és akkor tökéletesen működik. Az érintkezőket is megtisztítottam. Ahogy észrevettem nem ritka betegség ez. Nem létfontosságú, de ha már van akkor szeretném használni. Este, rossz időben nagyon jól jön. Előre is köszönöm válaszotok.
Lehet, hogy egynél több hibás szenzor van a rendszerben. Egy újjal azt nem tudod kideríteni.
Jaaa!
Ha meg az összeset kicseréli - az kész anyagi csőd!
Lehet egyszerűbb lenne kiolvasni a hibatárolóból, hogy melyik szenzor a hibás és máris közelebb lenne a megoldáshoz. Találkoztam már olyannal, hogy nem a szenzornál volt szétrohadva a vezeték, hanem a másik csatinál, ahol a kocsiba mennek be a kábelek a lökhárítóból.
Szia!
Lehetőségem hibakiolvasásra nincs. Amúgy meg igazad kell legyen a kábelek szétrohadásában. Ma a cukrom felment és elkezdtem kissé barbár módon a lökhárító alatt a kábeleket rángatni. Az első észrevételem, hogy nagyon meg vannak merevedve. Tükörrel benézve, vannak helyek ahol valamiért már a harisnya is hiányzik, viszont nem láttam további szigetelés sérülést. A kábelek merevségéből viszont simán feltételezem, hogy megtört egy szál. Megpróbálom jobban beazonosítani a hiba helyét a kábelen. Mekkora munka a lökhárító levétele és a kábel megvizsgálása? Na és persze a szép visszahelyezése. Amit viszont még mindig nem értek, hogy az egészet miért befolyásolja a mechanikai mozgáson kívül pl a kocsimosás is. Apropó, a hátsó ajtónál ugyan ez lehet a hiba. Hátsó hangszóró nem működik, a lejátszónál 150 ohm-ot mérni és néha nyitott ajtót érzékel a rendszer. Ott is érdekelne, hogy mekkora munka a vezetékek megvizsgálása az ajtó és kaszni között. Köszönöm. A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2015
Simán lehet gond a szigeteléssel is. Akár zárlat, vagy szakadás is. Lökhárító leszedése inkább két emberes, mert elég nagy, meg a csatit is szét kell húzni miután lejött a lökhárító. A hátsó ajtónál az átvezetőben szokott eltörni a kábel. Le kell húzni a gumit róla és meghúzgálni a kábeleket.
Az az igazság, hogy elektronikában jártas vagyok de az autókhoz, vagy jelen esetben astra h -hoz halvány lila gőzöm, hogy mi az ami kipattan vagy épp törik. Már látom ebből húsvétig semmi se lesz. Ugyanis hidegben se szeretek dolgozni és másodszor, csak akkora kerül egy ismerős, garázzsal és felszereléssel. Pedig nagyon csesztet a gondolat, hogy a tömbház előtt nekifogjak.
A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2015
Nem árt várni, amíg jobb idő lesz, mivel akkor lágyabb a műanyag is és nehezebben törnek a fülek.
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni.A 7 éves 1.4-es opel astra classic autóm elektronikájával egy sor probléma van. Az index csak fényszóró kapcsolásával működik, az ablaktörlő 1. fokozatban kapcsolva az utastéri lámpa villog, a műszerfal világítás elmegy, ütésre visszajön...és még néhány apróság. Mit gondoltok? Szerviz nélkül javítható?Az átverésektől tartunk.Köszi a segítséget előre is.
Sziasztok
Sajnos ezt a nyavajás keresőt nem tudom megfelelően használni ezért inkább kérdezek. Tulajdonosa letem egy G astrának (x14xe) ami érdekes dolgokat produkál:1 az alapjárat nehézkesen csökken illetve erössen 200-300-at ingadozik de csak hidegen, 2 1500-1800-as fordulaton van motorfék de a bakkecske kutyafüty azoz képest amit az autó produkál. Erre a két hibára találtam megooldást de szeretnék megerősitést kapni mielött belevágok. 1 Az alapjáratállító motor elkoszolodott (olajsár) és ezt kell kitakaritani. 2 A főtengely jeladó megromlott és ezt kell kicserélni. Van ezzel a ké hibával kapcsolatban valami tapasztalata? Üdv Kovács
A fojtószelepet ill. az EGR szelepet amúgy sem árt tisztán tartani, tehát első körben ezeket mindenképp érdemes alaposan megtisztítani.
elyza: a műszerfal világítás hibája lehet egyszerű kontakthiba, a többinél inkább a multitimer körül lehet valami probléma, de ebben nem vagyok biztos.
Megérne egy Diagnosztikázást, gondolom ég a Checkengine.
Ez a leg furább, nem ég és nincs is semmi hiba, ki lett olvasva és látszolag minden rendben van. Havernak van gyári olvasoja és azzal lett olvasva nem is akármivel.
Most beszéltem a szerelömmel és azt javasolta cseréljük ki a höfokméröt mert ő már talákozott hasonloval.
Szia!
Én arra gondolok, hogy valahol testelési hiba van. Nézd végig az összes kapcsolható fogyasztót, hogy nincs-e valamelyiknél eltörve a testvezeték, vagy nem korrodált-e a felület amire le van kötve. Ez amolyan visszahatásféle dolog. Nem biztos hogy ez a baj, de megéri ellenőrizni. Ezt a hibát szoktuk látni az utánfutókon, amikor az irányjelzőt bekapcsolod, és villog a féklámpa. Az egyik fogyasztó a másikon keresztül kap negatív feszültséget, és bekapcsolja azt is. A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2015
Trafó ellenőrzése otthon. A gyertyák mögött a gázinjektorok láthatók.
A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2015
Hibakódot tudsz úgy olvasni, hogy benyomod a fék és a gáz pedált, majd így tartva ráadod a gyújtást. Az óránál kiírja, hogy ECN és alá a hibakódot. Ha több is van, akkor egymás után sorolja.
Nagyon szépen köszönöm az információt. Nem tudtam ezt. És az időpontot is kiírja? Csak azért kérdem mert ha nincsenek törölve a pl 3 éve megjelent hibakódok akkor nem lesz honnan tudjam, hogy mi az ami a jelenbe történt nálam és mi az ami már régi.
A jó pap is holtig tanul. A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2015
Ha egy hiba 10 indításig nem jön elő újra akkor törlődik a tárolóból. Legalább is a Kadettnél még így volt, de nem hiszem hogy évekre megőrizne olyan hibát ami mos nincs.
Kivéve pl légzsákra vonatkozó hiba.
Ha volna benne olyan, abban az esetben a légzsák hibalámpa is világítana.
Jogos!
Időpontot nem ír, de ahogy zolika60 is írta néhány indítás után törlődik, kivéve, ha a hiba folyamatosan fenn áll.
A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2015
Katalizátoros autónál nem jó dolog ilyet csinálni ,mert attól, hogy a saját trafóról lehúzod a csatit befecskendezés ugyan úgy van és telenyomja a katalizátort benzinnel, ami ha ott begyullad összeégeti a katalizátor belsejét.
Azért egy néhány másodperces próba nem fog megártani neki. Perceken keresztül meg nem kell nézegetni, hogy van-e szikra.
Nem fogja a kipufogóba nyomni, mivel ki vannak véve a gyertyák és sűrítéskor ott távozik a benzin-levegő keverék.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Astra GSI-m (C20xe). A lényeg, hogy valahol rossz az AC pumpa kábelezés, nem tudom pontosan hol, nem akartam megbontani,mivel még hideg van. Az autót már így vettem, csak az okosék kötöttek be egy kapcsolót ami az akksiról jött, és azzal lehetett kapcsolni az AC-t. Relét cseréltem, nem az a gond, sajnos. A biztosítéktábláig már nem-igen jut el a feszültség. Ideiglenesen behúztam a relé lábáról egy kábelt biztosítékkal, hogy ne Én kapcsolgassam, ami alapvetően működik is, viszont nem tudom, hogy szokványos-e, hogy a pumpa akkor is folyamatosan megy, ha gyújtás van rajta. Ha leveszem a gyujtást, még megy egy-két másodpercig és leáll. Ha jól gondolom kellene lennie valami túlnyomás kapcsoló félének, ami lekapcsolja, ha már nagy a nyomás, mivel még a motor nem jár. Erről tudnátok valami konkrétat mondani? Gondolom az ECU kapcsolgatja a relét, valami kis kapcsolási rajz félét tudnátok erről adni? Vagy csak leírni, hogy hogyan is működik ez. Nem volt még Opelem, így nem tudom, hogy mi mit csinál rajta.
Köszi! |
Bejelentkezés
Hirdetés |