Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Motorgyújtás
Ja párszáz Volt, kolléga eltévedt a kVolt-jaival.
De akkor hogy nem tudtam lemérni? vagy nem jó nekem ott valami? egy maxel multim van 10000ft volt,csak már le tudja mérni!
Ő igen, valóban, csak a gyertyánál van kV-os feszültség. De a párszáz is csap
Egyébként a feszültség tüskékhez a multi túl lassú lehet.
Ha nincs rajta cdi, többszáz Volt váltó van a gyújtótekercsen, ha jó....
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2015
Sziasztok!
Valaki épített már minarelli blokk gyújtást Simsonra? (Pl Yamaha Yog, Aprillia SR 50 gyújtás) A főtengely kúp és a forgórész kúpja az megegyezik ,vagy át kell szegecselni az agyat, esetleg újat kell csinálni? Előre is köszönöm a választ!
Akkor az is lehet hogy az nem jó?mert nekem csak 0.4v van.
szkoppal meg lehetne mérni?
Minarelli gyújtás Ezt a fajta gyújtást szokták sokan felpakolni a Simsonra, nem tudom hogy ilyen van e az említett két robogóban.
Te gyújtást tettél rá mikor mérted? Merthogy elviekben úgy tiltja a gyújtást, hogy rövidre zárja a tekercset...
Tetem persze,mivan akkor ha a gyújtáskapcsolót égette szét a hegesztés.Ha ez történt volna,hogy tudnám kimérni hogy jó e a gyújtáskapcsolóm?
Visszaraksz mindent a helyére, lehúzod a stekkert a gyújtáskapcsolóról és ha elindul akkor az a baj. (a franc se tudja mi megy még róla de elvileg csak 2 vezeték van rajta, de azt te látod)
Hello! Azt szeretnem kerdezni hogy ha egy erdeti alaplap allot ki cserelek es egy masikat teszek be de nem ugyan az. A marka modell akkor az nem jo? Nem ad szikrat? Alap lap tekercselesre gondolok es ez az eredeti ami mar nem jo http://www.futarmotorosbolt.hu/kep.php?kep=DSC02077.JPG es ez az uj amire kicseletem de evel nem megy http://robogoalkatresz.eu/images_termek/pic3_6450_1.jpg
Linkeltél számunkra 2 képet a netről, ami a számunkra tök egyforma.
Mivel nem a sajátodról küldted, még esély sincs hogy kiderüljön mi a baj, lehet hogy nem is olyan mint a képen látható. Lehet hogy nem is az volt a baja, lehet hogy van más baja is! Annyi itt a "lehet", hogy ezzel így itt senki nem fog foglalkozni! Mérni kellene, vizsgálódni, érteni a teljes rendszer működését. Szerintem vidd szerelőhöz a vasat.
CDI-t hogy lehet tesztelni hogy jo e?
Az elso kep az ojan tudom mert az enyem az eredeti fix ojan volt es a masik pedig az ugyan az mert ojat rendeltem netrol.amugy most mar aszthiszem megy a generator mert a piros szal ami megy a cdibe a gyujtas az ad aramot de nemtudom hogy mi lehet akkor a baj ha elmegy az aram egessz a cdi kapocsig es gondolom akkor ha bedugom a cdibe is bemegy de nem ad szikrat a trafo /
Te ne tesztelj semmit , mert nem értesz hozzá, és veszélyes mind a motor mind a saját testi épségedre! A CDI többszáz voltot kap! Egyszerűbb ha elviszed szerelőhöz!
Ahhoz hogy tesztelj tudnod kellene mi van benne, hogy működik. Ehhez viszont érteni kellene az elektronikához, ezt a tudást viszont nem fogod gyorsan megkapni! Ja és felénk az ojant, olyan-ként írják.
Valaki segítene helyretenni néhány számomra fennálló kérdést?
Van a mellékelt kapcsolás. Na most nagyátlagban a trafó kapcsolgatását 2 tranzisztorral oldják meg, itt fet van aminek van majdnem 1 ohm ellenállása, ami nem biztos, hogy jó?! Melyik verzió a jobb? Illetve kellene még lennie egy kondenzátornak is a fettel párhuzamosan ami segítene a trafónak lecsengeni, kisülni teljesen, na most a zenerek helyettesítik ezt? Fet elég gyors ide?
A tranyóknak meg Usat. , feszültségük lesz, amivel valószínűleg rosszabbul jársz mint az 1 ohmmal.
Kifejtenéd?
A tranzisztoron sokkal több feszültség esik, mint a FET-en.
Mi az oka? És a kondenzátorral kapcsolatban?
A hozzászólás módosítva: Aug 12, 2015
Nem kell kondenzátor, mihelyt megfordul az áramirány, a zenerek kinyitnak (mint normál diódák), és a maradék mágneses mező energiája is az íven keresztül hasznosul.
Akkor szerinted ez egy teljesen jó kapcsolás?
Nagymértékben függ a gerjesztőtekercstől. Értem ezalatt, hogy indításkor tudja -e szolgáltatni a megfelelő áramerősséget, és nagy fordulatnál pedig nem disszipál túl a gy.trafó, a fet, és maga a tekercs huzamosabb üzem után...
Vegyük azt, hogy akkuról üzemel, a többi része jobban érdekel, hogy megfelelő e.
Nem ártana zárásszög szabályzás. 7lábú gyújtómodul esetleg, erre van kitalálva.
A hozzászólás módosítva: Aug 12, 2015
Elárulnád milyen motorhoz kellene a gyújtást applikálni?
1 hengeres 2 ütemű, de szerintem ez lényegtelen, bár a töltés miatt nem biztos.
Így van, az akkut tölteni is kell, tehát el kellene árulnod a generátor teljesítményét is...
Kétlem, hogy egy hétlábú gyújtómodult kiszolgálna, annak ugyanis elég nagy a teljesítményigénye. |
Bejelentkezés
Hirdetés |