Fórum témák
» Több friss téma |
Az első esetben szerintem kiégett a kijelző mögötti izzó, a középkonzol kijelzőjénél pedig állítólag nem túl ritka a kontakthiba, valószínűleg most is az lehet a gond.
A kontakthiba a középső kijelzőnél úgy szokott előfordulni, hogy csak szegmensek nem működnek, nem így.
Ugyan nem Astra, hanem Meriva:
- Első tünetek: A kocsi megy rendesen, de időnként a műszerfalon a műszerek 0 -ra állnak, a km óra sötét. Van benzin, forog a motor, halad, kézifék nincs behúzva... Kis idő múlva a műszerállás visszajön, kézifék lámpa bekapcsol. Még egy kis idő múlva a fék lámpa is kialszik. - További tünetek: A jelenség egyre gyakoribb, főleg meleg időben. Van, amikor fel sem éled egészen, a hiba már újra jelentezik. A kocsi indul, megy. - Végjáték: A kocsi beindul, nincs ereje, azonnal leáll. Kis szerencsével nemsokára beindul, mintha semmi sem történt volna. Végül nem indul több napi, naponta többszöri próbálkozás után sem. - Indulás a szerelőhöz: Beindul... - Szerelőnél: A hiba majdnem egy hétig nem jelentkezik, már-már hülyének néznek. 5 nap után egyszer eljátsza - Megértenek... - Javítás: A műszerfal kontaktus volt hibás. Ha a hiba az indításkor jelentkezik, a motor leáll. Ha a motor már jár, a hiba nem okoz leállást. (A hiba reprodukálható, ha műszerfalat kiszerelve indítunk.) Majdnem elfelejtettem: Természetesen ennél a típusnál is a bal hátsó ajtó átvezető kábel romlik el elsőre.
Meg lett műanyag hegesztővel hegesztve a műanyag zsalu, betettük, működött is.. eddig.. 2 hét.. muszáj cserélni..
![]()
Amikor én kerestem akkor még 15 volt, de annyit sem adtam érte. Akkor se kerülne fele ennyibe se ha legyártanám magamnak valami vaspálcából meg lemezből.
![]()
Lehet az lesz, mert nekem is eltört a múlthét környékén...
Olyanom nincs. Nem bontottam szét, de a lapát és a tengelye benne van a motor felső részében, és azzal együtt árulják. Hogy ki lehet-e belőle venni csak külön a tengelyt és a zsalut azt meg nem mondom.
16.720.. helloszia..
![]()
Ha segítek, én a fotón látható módon megpatkoltam (nem szépségdíjas megoldás), azóta hibamentesen működik (kb. 1 év). A képen látható pici pálcák pillanatragasztóval kerültek odaragasztásra (több réteg). Ezzel jó kezdeni, a patkolás csak a ragasztő megszilárdulása után. A csavar helyett pop szegecs is jó. A lemezke számítógépház hátuljából kitört kártyahely takaró.
Sziasztok. Van egy 2001-es Opel Astra G Edition kiadasu autom, most vettem 4 honapja, és lenne egy olyan problémám, hogy amikor elfordítom a kulcsot, hogy a bordon kigyuljanak a lámpák, valami nagyon hangosan elkezd keregni, viszont nem mindig. Föleg akkor csinálja ha nem egyenes talajon áll az autó.
Mi lehet gond? Válaszotokat elöre is köszönöm.
Megvettem 17.000 ért a házat + a lapátot.. jó a rosszban, h a háznál van egy olyan "újítás", h tettek két pöcköt műanyagból gyárilag rá és így mikor fordul a motor a pöcöknek neki ütközik és úgy szorul-áll meg.. ergo.. nem a lapátot feszíti először, úgy hogy remélem már tartós lesz
Nekem nem ért ennyit. Mondjuk az enyémnek más baja is volt, mert a gomb megnyomásakor rövidre zárta a betápot. Ami elég érdekes mert a kapcsoló kimérve jó, tehát olyan mintha gyárilag ezt kéne csinálni neki.
![]() A 12V-ját nem tudom honnan kapta, de elvileg a vezérlőből. Azt szétkötöttem, meg kikötöttem a keringetés áramkörét (2 átkötés a nyákon) és adtam neki külső 12V-ot. Így legalább van klíma és szélvédőfűtés. Zsalu mozgatás nincs, de emiatt a béna megoldás miatt szégyellje magát inkább az Opel...
F-ASTRA 1995. Menet közben észrevettem hogy a műszerfalon világít a távolsági fényszóró lámpája
pedig én be sem kapcsoltam,sebaj majd kikapcsolom.A lényeg hogy nem tudtam kikapcsolni,nem reagált a kapcsolóra és füstölt a kormány mögötti takarólemeznél.Leállítottam az autót kikapcsoltam mindent a füst megszünt,takarólemezt levettem nem láttam semmit,mentem tovább. Van minden világításom index stb.egyedül a fényszórót nem lehet bekapcsolni a kart előrenyomva,érdekes módon magam felé húzva fénykürt müködik.Talán kormánykapcsoló csere?
Kiszeded a kapcsolót és szétszeded. Kicsit hajlítgatsz az érintkezőkön és jó lesz. Nem feltétlen kell kicserélni.
Szevasztok márkatársak.
Úgy jártam a nyáron már többször is, hogy nagyon melegben, amikor nagy szükség volt a klímára az autóban, egyszerűen megszűnt működni. Mindig úgy kezdődött, hogy a motorhőfokmérő lement 0 értékre, egyidejűleg bekapcsolt a hűtőventilátor, és ezzel együtt leállt a klíma. Ilyen gondom már az elmúlt évben is volt de akkor azt hittem, hogy a hőmérséklet jeladó ment tönkre. Nosza ki is cseréltem, vettem egy másikat, be is szereltem. Valószínű hogy utána nem mentem a kocsival nagy melegben, mert többet nem jött elő a hiba. Idén azonban pont a legnagyobb hőségben indultunk el kirándulni. Hát a szauna hőfokával vetekedett a kocsiban a hőmérséklet. Érdekes módon amikor elindultunk, midig rendesen üzemelt (reggel 8 körül ) amikor a külső hőmérséklet bőven 30 fok alatt volt. De ahogy a 35 fokot elérte a levegő hőmérséklete, előjött a hiba. Végül meglett a baj okozója. Amikor vettem a kocsit kaptam vele egy gyári hasvédő acéllemezt. Az előző tulaj mikor a kocsit vette, akkor szereltette fel. Na ezt én most leszereltem. Bár azóta nem tudtam hőségben kipróbálni, de valószínűleg ez okozta a hibát. Az elektronikája túl magas hőfoknak volt kitéve, és ezért mindent lekapcsolt, ami a motort fogta, és bekapcsolta a ventilátort, és nyomta hátra a friss levegőt, de sajnos a lemez miatt a motor háta mögött nem tudott az autó hasa alá távozni, és mint egy zsákban, a meleg megrekedt. Oldalra a két kerékhez némi levegő kijut, de ez az agyat nem hűti, mert az a motor hátulján van. Most várom a jó időt, hogy vajon mi lesz. A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2015
Sziasztok!
Le kellett szerelnem az ablaktörlő mechanikát a motorral együtt viszont amikor visszadugtam mindig leveri a biztosítékot. A motor szabadon tud forogni, külön tápról kipróbálva működik (1 fokozatot próbáltam), a csatlakozót csak 1 módon lehet csatlakoztatni, a vezetékek és a csatlakozó ép, eddig minden működött. Mit lehet ezzel csinálni? Köszönöm
Amikor összeraktam, bekapcsoltam, lefelé indultak el a karok, de egyből lekapcsoltam. A relé ellenőriztem, működik rendesen. A motort is kimértem szakadásvizsgálóval, az összes érintkezőnél sípolt a műszer, tehát vezetett. Nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Üdv Uraim, kis segítséget kérnék, olyasmi kapcsolást, vagyis kiegészítő kapcsolást vadászok, ami az autóban az ablakemelő elektronikát úgy vezérelné, ha lezárom a kocsit, nem kulccsal hanem a távirányítóval, akkor az ablakokat automatikusan tolja fel. Valaki esetleg csinált már hasonló elektronikát? Találtam párat, de a legtöbb csak a kulccsal működik. Elsősorban működőképes kapcsolás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat.
Végülis megoldottam. A hajtómű fölötti burkolatot levéve van 3 réz érintkező lap, ezek közül az egyik valahogy ráhajtogatta magát a másik kettőre és ez okozott zárlatot. Szerencsére az érintkezőt kiegyenesítve ismét működött a rendszer, így megúsztam pár kiégetett biztosítékkal az egészet.
Georgee: "komfort eablak"
Akkor már megoldódott. Király vagy Zoli!
A hozzászólás módosítva: Aug 27, 2015
Sziasztok!
A tükörben G Astrán, ha jól láttam van csatlakozó.. az a tükör fűtés lehet vagy az elektromos tükör motorjának a csatlakozója? Ha pl tükör fűtés lenne, akkor veszek tükör lapot rádugom és ennyi? Hátsó ablak fűtés kapcsolja? 2002.11 havi az autóm.
Na de milyen csatlakozó? Az se mindegy szerintem. A tükörfűtést a hátsó ablak fűtése kapcsolja.
Sziasztok!
Hát megjött a várt jó idő, és a klíma leállás elmaradt. Az a kis vacak haslemez milyen galibát tudott okozni. Üdv mindenkinek!
Üdv!
Szükségem lenne a motortérben (Astra H) 12V-ra egy riasztó bekötéséhez. Honnan lehet biztonságosan levenni a 12V-ot? Előre is köszönöm. A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2015
Ott van rögtön egy akku. Saru,lengő biztialjzat.. Ha riasztót tennék utólag,akkor jól elrejtve kötném be,lehetőleg az utastérben. Nehezebb lenne elhallgatni.
István A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |