Fórum témák
» Több friss téma |
Az első esetben szerintem kiégett a kijelző mögötti izzó, a középkonzol kijelzőjénél pedig állítólag nem túl ritka a kontakthiba, valószínűleg most is az lehet a gond.
A kontakthiba a középső kijelzőnél úgy szokott előfordulni, hogy csak szegmensek nem működnek, nem így.
Ugyan nem Astra, hanem Meriva:
- Első tünetek: A kocsi megy rendesen, de időnként a műszerfalon a műszerek 0 -ra állnak, a km óra sötét. Van benzin, forog a motor, halad, kézifék nincs behúzva... Kis idő múlva a műszerállás visszajön, kézifék lámpa bekapcsol. Még egy kis idő múlva a fék lámpa is kialszik. - További tünetek: A jelenség egyre gyakoribb, főleg meleg időben. Van, amikor fel sem éled egészen, a hiba már újra jelentezik. A kocsi indul, megy. - Végjáték: A kocsi beindul, nincs ereje, azonnal leáll. Kis szerencsével nemsokára beindul, mintha semmi sem történt volna. Végül nem indul több napi, naponta többszöri próbálkozás után sem. - Indulás a szerelőhöz: Beindul... - Szerelőnél: A hiba majdnem egy hétig nem jelentkezik, már-már hülyének néznek. 5 nap után egyszer eljátsza - Megértenek... - Javítás: A műszerfal kontaktus volt hibás. Ha a hiba az indításkor jelentkezik, a motor leáll. Ha a motor már jár, a hiba nem okoz leállást. (A hiba reprodukálható, ha műszerfalat kiszerelve indítunk.) Majdnem elfelejtettem: Természetesen ennél a típusnál is a bal hátsó ajtó átvezető kábel romlik el elsőre.
Meg lett műanyag hegesztővel hegesztve a műanyag zsalu, betettük, működött is.. eddig.. 2 hét.. muszáj cserélni..
Amikor én kerestem akkor még 15 volt, de annyit sem adtam érte. Akkor se kerülne fele ennyibe se ha legyártanám magamnak valami vaspálcából meg lemezből.
Lehet az lesz, mert nekem is eltört a múlthét környékén...
Olyanom nincs. Nem bontottam szét, de a lapát és a tengelye benne van a motor felső részében, és azzal együtt árulják. Hogy ki lehet-e belőle venni csak külön a tengelyt és a zsalut azt meg nem mondom.
16.720.. helloszia.. holnap be kell tenni, még jó, h az ingyen lesz..
Ha segítek, én a fotón látható módon megpatkoltam (nem szépségdíjas megoldás), azóta hibamentesen működik (kb. 1 év). A képen látható pici pálcák pillanatragasztóval kerültek odaragasztásra (több réteg). Ezzel jó kezdeni, a patkolás csak a ragasztő megszilárdulása után. A csavar helyett pop szegecs is jó. A lemezke számítógépház hátuljából kitört kártyahely takaró.
Sziasztok. Van egy 2001-es Opel Astra G Edition kiadasu autom, most vettem 4 honapja, és lenne egy olyan problémám, hogy amikor elfordítom a kulcsot, hogy a bordon kigyuljanak a lámpák, valami nagyon hangosan elkezd keregni, viszont nem mindig. Föleg akkor csinálja ha nem egyenes talajon áll az autó.
Mi lehet gond? Válaszotokat elöre is köszönöm.
Megvettem 17.000 ért a házat + a lapátot.. jó a rosszban, h a háznál van egy olyan "újítás", h tettek két pöcköt műanyagból gyárilag rá és így mikor fordul a motor a pöcöknek neki ütközik és úgy szorul-áll meg.. ergo.. nem a lapátot feszíti először, úgy hogy remélem már tartós lesz
Nekem nem ért ennyit. Mondjuk az enyémnek más baja is volt, mert a gomb megnyomásakor rövidre zárta a betápot. Ami elég érdekes mert a kapcsoló kimérve jó, tehát olyan mintha gyárilag ezt kéne csinálni neki. Ezt egy ideig tolerálta, aztán már nem jött áram a betápon csak 6-8V, ezért nem ment ott a konzolon semmi, se a hátsó szélvédő fűtés, se a klíma. A középkonzol másodszori szétszedése és alapos méricskélés után jöttem rá hogy miért van az hogy hol megy a klíma, hol nem.
A 12V-ját nem tudom honnan kapta, de elvileg a vezérlőből. Azt szétkötöttem, meg kikötöttem a keringetés áramkörét (2 átkötés a nyákon) és adtam neki külső 12V-ot. Így legalább van klíma és szélvédőfűtés. Zsalu mozgatás nincs, de emiatt a béna megoldás miatt szégyellje magát inkább az Opel...
F-ASTRA 1995. Menet közben észrevettem hogy a műszerfalon világít a távolsági fényszóró lámpája
pedig én be sem kapcsoltam,sebaj majd kikapcsolom.A lényeg hogy nem tudtam kikapcsolni,nem reagált a kapcsolóra és füstölt a kormány mögötti takarólemeznél.Leállítottam az autót kikapcsoltam mindent a füst megszünt,takarólemezt levettem nem láttam semmit,mentem tovább. Van minden világításom index stb.egyedül a fényszórót nem lehet bekapcsolni a kart előrenyomva,érdekes módon magam felé húzva fénykürt müködik.Talán kormánykapcsoló csere?
Kiszeded a kapcsolót és szétszeded. Kicsit hajlítgatsz az érintkezőkön és jó lesz. Nem feltétlen kell kicserélni.
Szevasztok márkatársak.
Úgy jártam a nyáron már többször is, hogy nagyon melegben, amikor nagy szükség volt a klímára az autóban, egyszerűen megszűnt működni. Mindig úgy kezdődött, hogy a motorhőfokmérő lement 0 értékre, egyidejűleg bekapcsolt a hűtőventilátor, és ezzel együtt leállt a klíma. Ilyen gondom már az elmúlt évben is volt de akkor azt hittem, hogy a hőmérséklet jeladó ment tönkre. Nosza ki is cseréltem, vettem egy másikat, be is szereltem. Valószínű hogy utána nem mentem a kocsival nagy melegben, mert többet nem jött elő a hiba. Idén azonban pont a legnagyobb hőségben indultunk el kirándulni. Hát a szauna hőfokával vetekedett a kocsiban a hőmérséklet. Érdekes módon amikor elindultunk, midig rendesen üzemelt (reggel 8 körül ) amikor a külső hőmérséklet bőven 30 fok alatt volt. De ahogy a 35 fokot elérte a levegő hőmérséklete, előjött a hiba. Végül meglett a baj okozója. Amikor vettem a kocsit kaptam vele egy gyári hasvédő acéllemezt. Az előző tulaj mikor a kocsit vette, akkor szereltette fel. Na ezt én most leszereltem. Bár azóta nem tudtam hőségben kipróbálni, de valószínűleg ez okozta a hibát. Az elektronikája túl magas hőfoknak volt kitéve, és ezért mindent lekapcsolt, ami a motort fogta, és bekapcsolta a ventilátort, és nyomta hátra a friss levegőt, de sajnos a lemez miatt a motor háta mögött nem tudott az autó hasa alá távozni, és mint egy zsákban, a meleg megrekedt. Oldalra a két kerékhez némi levegő kijut, de ez az agyat nem hűti, mert az a motor hátulján van. Most várom a jó időt, hogy vajon mi lesz. A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2015
Sziasztok!
Le kellett szerelnem az ablaktörlő mechanikát a motorral együtt viszont amikor visszadugtam mindig leveri a biztosítékot. A motor szabadon tud forogni, külön tápról kipróbálva működik (1 fokozatot próbáltam), a csatlakozót csak 1 módon lehet csatlakoztatni, a vezetékek és a csatlakozó ép, eddig minden működött. Mit lehet ezzel csinálni? Köszönöm
Amikor összeraktam, bekapcsoltam, lefelé indultak el a karok, de egyből lekapcsoltam. A relé ellenőriztem, működik rendesen. A motort is kimértem szakadásvizsgálóval, az összes érintkezőnél sípolt a műszer, tehát vezetett. Nem tudom hogy ez normális vagy nem.
Üdv Uraim, kis segítséget kérnék, olyasmi kapcsolást, vagyis kiegészítő kapcsolást vadászok, ami az autóban az ablakemelő elektronikát úgy vezérelné, ha lezárom a kocsit, nem kulccsal hanem a távirányítóval, akkor az ablakokat automatikusan tolja fel. Valaki esetleg csinált már hasonló elektronikát? Találtam párat, de a legtöbb csak a kulccsal működik. Elsősorban működőképes kapcsolás érdekelne. Előre is köszönöm a válaszokat.
Végülis megoldottam. A hajtómű fölötti burkolatot levéve van 3 réz érintkező lap, ezek közül az egyik valahogy ráhajtogatta magát a másik kettőre és ez okozott zárlatot. Szerencsére az érintkezőt kiegyenesítve ismét működött a rendszer, így megúsztam pár kiégetett biztosítékkal az egészet.
Georgee: "komfort eablak"
Akkor már megoldódott. Király vagy Zoli!
A hozzászólás módosítva: Aug 27, 2015
Sziasztok!
A tükörben G Astrán, ha jól láttam van csatlakozó.. az a tükör fűtés lehet vagy az elektromos tükör motorjának a csatlakozója? Ha pl tükör fűtés lenne, akkor veszek tükör lapot rádugom és ennyi? Hátsó ablak fűtés kapcsolja? 2002.11 havi az autóm.
Na de milyen csatlakozó? Az se mindegy szerintem. A tükörfűtést a hátsó ablak fűtése kapcsolja.
Sziasztok!
Hát megjött a várt jó idő, és a klíma leállás elmaradt. Az a kis vacak haslemez milyen galibát tudott okozni. Üdv mindenkinek!
Üdv!
Szükségem lenne a motortérben (Astra H) 12V-ra egy riasztó bekötéséhez. Honnan lehet biztonságosan levenni a 12V-ot? Előre is köszönöm. A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2015
Ott van rögtön egy akku. Saru,lengő biztialjzat.. Ha riasztót tennék utólag,akkor jól elrejtve kötném be,lehetőleg az utastérben. Nehezebb lenne elhallgatni.
István A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |