Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Megrendeltem a 14.10-es kábelt...
Esetleg addig mondjátok el, hogy ezzel az újjal mit szabad, mit nem szabad - olyanra gondolok, hogy kikapcsoljam a laptopon a wifit, ha használom, vagy letiltsam ZoneAlarm-al, vagy ilyesmi. Melyik blokkra szigorúan tilos ráolvasni? stb. ha jól tudom a légzsákokat nem ajánlatos... (igazából csak a komfortelektronika érdekel) Köszönöm a segítségetek!
Várd meg a lemezt, valószínű loader-rel kell telepíteni, ami miatt eredetinek fog tűnni így, a net nem zavarja, legalábbis azt írta az eladó. Arra figyelj hogy nehogy frissítést telepíts, sem vcds-t, sen firmware-t hiába ajánlja fel. Mondjuk ezen utóbbiak miatt érdemes tiltani a netet amíg használod. Ami nagyon fontos, hogy alapbeállítást nem szabad félbeszakítani sem kapcsolatot művelet közben, elektromos kéziféknek vannak kívánalmai ha alapbeállítást futtatsz rajta, például az akkutöltőnek ajánlatos rajta lennie stb.,ezért mondom először olvassunk. Tudom hogy ma még csak komfort elektronika, holnap szerviz nullázás, és meg sem állsz az alap diagnosztikáig. Rosstech-nél típus alapján megtalálsz mindent. Ross-tech wiki
A légzsákos dologról ennyit: '2000-2001 között kiadott VW-Audikat szereltek egy bizonyos légzsákvezérlővel, amit a VAG-com hibásan kezeli, ennek száma kiemelten olvasható a kézikönyvben. Javaslatom szerint ameddig nem biztos abban, hogy az ön kocsijában nem ez a légzsákvezérlő van, addig ne használja a VAG-comot légzsákvezérlő hibakódkiolvasásra, valamint „INCLUDE AIRBAG” NE legyen kipipálva amíg a légzsákvezérlő számát nem ismeri! (Kritikus légzsákvezérlő száma: 6Q 909 605)" Ez is csak a régebbi vag-com verzióknál és usb-kkl kábellel fordult elő amennyire én tudom, szóval esélytelen hogy ez a vezérlőd száma. Esetleg adj egy alváz kódot, vagy alvázszámot az utolsó 3 számjegy nélkül és megnézem miket lehet a komfort modulban beállítani. Én ennyi tanácsot tudok adni. A hozzászólás módosítva: Nov 5, 2015
Nagyon nagyon köszönöm sanaxx!
Megjött ma a lemez és a kábel! Irtam Neked privit...
Tuti minden!
Bekapcsoltam kb 350e- nyi funkciót! )) Sanaxx - nagyon köszi a türelmed és a sok segítséget!
Örülök neki hogy sikerült! Nagyon szívesen!
Szia" sanax" én is írnék neked egy alvázszámot/Octavia tour 2005 /ha megnéznéd hogy milyen lehetőségek vannak a komfortmodulban??Köszönöm.
Sziasztok!
Nem pont ide tartozik de hátha:: mi a lényegi különbség az MPPS V13 kábel és a V16os verzió között, az ára az kb a duplája. Valaki esetleg tud erre valamit? köszi
Elviekben:
http://www.obddiagnosticcenter.com/news/differences-between-mpps-v1...7.html http://eobdtoolfr.blogspot.hu/2015/04/smps-mpps-v13-vs-mpps-v16102-...s.html Ami érdekes hogy a sima 13, nem olvas csak egy pár fajta ecu-t, talán ez lehet a buktató.
Értem, köszi a linket, esetleg te használtad már valamelyiket?
Nem, de gondolkoztam én is vásárláson, viszont nem ajánlották a vásárlást, nem megbízható működés miatt, a normális használható klón minimum 50 ezertől felfelé. Ez pont nem olyan játék ahol mindegy mit csinál, ha kilövi az ecu-t az nem olcsó mulatság legalábbis nálam.
Megmondom őszintén döntésképtelenség és óvatosság miatt inkább nem vettem végül semmilyent.
Értem, hát nem tudom.. Ez valós lehet,mármint h kárt tehet benne,?Ezt nem csak azért mondják h ne rontsák a saját üzletüket a tuningosok stb...drágát magánember már ugyse vesz,, kinaiba meg mindent lefikáznak tudom én is.max nem olvassa ki vagy nem tudod visszírni ,vagy rosszúl hiszem?
üdv!
Nem tudom, nem mondanám hogy értek az ecu módosítgatáshoz, de ha rosszul írja vissza nem biztos hogy működni fog az autó. Amit én nézegettem az mondom 50000 körül lett volna kicsit komolyabb és szentül megesküdtek,hogy ez működik, itthoni javításos garanciával. Ez a galetto v54 volt másik 100-ért a kess v2. Nem tudom, én ennyiért nem vettem meg próbára, de lehet hogy faszán működtek volna, lehet nem, de lehet hogy a 10000 ft-os kábel is ugyanolyan jó, mondjuk kétlem hogy az új ecukkal ezek a hardverre írt kábelek boldogulnának.
segotsetek nekem hogy tudnam működővé tenni?
Eszközkezelőben milyen néven látja a kábelt? Ha látja a gép.
Első körben ellenőrizd, hogy kocsira van-e dugva a kábel és villágít-e a led.
Ha ez rendben, akkor a licenszed nem stimmel a kábelben. Általában akkor írja ezt ki, mikor a kábelben lévő licensz nem a te kábeledben lévő FTDI chipid-hoz van párosítva. Ezt legegyszerűbben úgy állapíthatod ezt meg, ha a vcds könyvtárból törlöd a d1.bin, d2.bin és d3.bin fájlokat és futtatsz egy újabb tesztet. Ha ezek a fájlok újra létrejönnek, akkor valóban a licenszeddel van baj. (Ez esetben a licenszt sikeresen kiolvasta a kábelből, de az nem a tiedhez lett gnerálva) Kínai klónokban az FTDI ChipID ellenőrzés módosítva van, ezért csak a kábelhez kapott szoftverrel lehet használni. Ha más szoftverrel használod, vagy véletlenül befrissítetted eredeti programmal, akkor nem csak, hogy ilyen hibát kapsz, hanem jó eséllyel a licensz aláírása is törlődik a kábelből.
Sziasztok
Manapsag sok mindent arulnak azok a kinaiak. Nezegettem is az ebay-en, de nem tudok dulore jutni hogy mire erdemes, mire nem erdemes es hogy mivel lehetne reszkirozni. A lenyeg hogy van egy Golf IV es egy T5-osom es ezekhez lenne szukseg csatlakozni. Ami ravett erre a temara az a T5-osnek a futese, egy Termo Top C (mint segedfutes ugy van bekotve, allitolag) de meg sosem lattam hogy mukodott is volna. Annyi van belole az ebay-en hogy m,ar be sem linkelem. Szerintetek melyik lenne az amelyik elbirna a Webasto diag programjat is (egy ket link) ? Amivel adnak CD-t azt mar licenc-es, vagy meg kell regisztralni ? Elore koszonom a valaszokat.
A VW gyári diagnosztika a vcds vagy a VAS PC, mindkettőből több verzió létezik, értelemszerűen a legfrissebbet éri meg megvenni, utóbbi meg leginkább az 5054 verzió számmal fut. Tudni kell hogy klónok, a vcds csak a hozzáadott szoftverrel használható, internetre legtöbb nem mehet mert vége. Külföldről rendelés esetén gond lehet a vámmal, pl: megsemmisítik, amit neked kell állni a vétel ár mellett, tudni kell hogy kell kérni a szállítást, hozzá teszem a legtöbb kínai gyártó ismeri az országokra jellemző sajátosságokat és úgy küldik, pl cd. nélkül, nem írják rá hogy vcds 12.12, stb.
Ha gyári beépítés, akkor az említett hardvereknek tudnia kell a az alap diagnosztikát, ha utólagos munka, akkor könnyen lehet hogy csak a webasto szoftverével tudod tesztelni a fűtést.
Hello
Szerintem gyari beszereles volt, ugy neznek ki a vezetekek, mind a huzalozas es a hutofolyadek is. A gyari beszerelest tamasztja ala a hatso gyeri utasteri melegito jelenlete. Leszereltem es elvittem egy „szaki”-hoz de azt mondta hogy nem tudja diagnosztizalni csak az auton (kiprobalta a fizikai mukodeset es az ok volt). A tegnap erkezett meg hozza az uj szivattyu es kovetkezik a visszaszereles, azutan pedig szeretnem kikuszobolni a „szaki”-hoz vitelt, vagyis ha megtudnam oldani otthon, akkor miert is ne. Megjegyzem van meg egy Golf 4 -esem es egy ilyesmi adapter-kabel azert jol jonne. A netrol toltottem le innen meg onnan Vag progikat (prtablet is, 10..., 11..., meg 12-esem is van, csakhogy meg soha nem volt lehetosegem kiprobalni a kabel hianyaba). Tehet, ha volt valamejikotoknek esetleg valami pozitiv hozzaszolasa, vagyis ha vasaroltatok-e ilyesmi holmit es be is valt, na persze nem tul dregat, halas lennem egy par link-nek, akr ebay-rol is. A Webasto szoftverevel hogyan lehet tesztelni az auton a kutyut, kell valami draga holmi ? Koszonom. A hozzászólás módosítva: Nov 27, 2015
Webasto: Bővebben: Link
Konkrét linket nem tudok adni jófogáson akad megannyi vcds és vas pc is szerintem. A hozzászólás módosítva: Dec 1, 2015
Sziasztok!
Új vagyok itt. Ha a kínából rendelt usb-s kábel internet kapcsolattal ellátott számítógépen lett használva, akkor kukás, vagy lehet vele valamit csinálni még? Port-ra kiírja, hogy OK, de az utolsó sorban azt írja, hogy nem okés. 12.12-es kábel francia programmal. Köszi a segítséget előre is.
Ezt írja ki?
Bővebben: Link Ha igen ott a válasz is pár hozzászólással feljebb. Bővebben: Link Link javítva. Használd a link gombot! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Dec 1, 2015
Sziasztok!
Ismeri valaki az alábbi linken található készüléket? Autocom Kíváncsi lennék tapasztalatokra, véleményekre. Köszönöm!
Sziasztok!
Új vagyok még itt, a következő dolog miatt írok, látom nagyon képben vagytok. Egy ideje, az audi a8 d2 kocsim nem kommunikál a 12.12-es kínai kábellel USB. A setup látja, világít is, test ok. Azonban, amikor valamelyik modult nyitnám meg, az jön hogy no response from controller. Próbáltam minden usb portot, usb energiatakarékosságot, net ki-be, hálókartáyk letiltva, nem frissített progi, más laptoppal is, szóval az tuti nem. Ez a kocsi még a K-vonalat használja, nem CAN-os. Ha pl az ESP-re megyek, akkor hallom is hogy kattog a reléje, azaz valamit kommunikál, de leszakad. Ugyanez pl a rádiónál is. LÁtom hogy kiírja a rádió hogy diag, de leszakad. A vcds setupjában K1: OK, K2: short to ground. A sok audis okos persze azt mondja hogy szedd sézt a kocsit atomjaira és minden egységet húzz le, hátha az a hiba. HÁT HOGYNE. Elmentem szervízbe és ott egy Bosch KTS-el boldogan olvasták, írták a rendszert, szóval ha valóban gond lenne a K vonallal, akkor ez sem ment volna. Kérdés1: elképzelhető hogy meghalt a kábelem? Kérdés2: vettem egy tök újat, detto ugyanez, WTF? Kérdés3: attól hogy a KTS olvassa, lehet rossz a K vonal? (utóbbit nem nagyon hiszem) Nagyon köszönöm előre is a válaszokat. Bonusz kérdés: Miskolc, Debrecen vonalon van vki, aki látott már ilyet? Üdv, Fülöp Gábor A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
Az 1es lábra adj 12V-ot, és be kell induljon a kályha.
http://www.standkachels.com/downloads/pdf/pinwebasto.jpg Az UHR kell neked (programóra). Ha kell segítség keress. 06203315250
Az autód esetleg nem dual K-lines?
ATF/GAL IC nincs véletlen kispórolva a kábeledből? K vonal illesztés tranzosztoros vagy ic-s? Ha tudsz esetleg tegyél fel képet a kábel belsejéről. Üdv. leader
Szia!
nem tudom hogy dual-e, de a bosch kts simán tudott vele kommunikálni :S
Külföldi fórumokon olvasni, hogy vcds régebbi verziója, az audinál ha a műszerfalban hiba tárolódik el, képes ezt előidézni, a megoldásként az óracsoport hátsó csatlakozó eltávolítását és újra csatlakoztatását írják, melynek eredményeként helyre áll a kapcsolat. Két helyen megtalálható az infó szóval csak ennyire megbízható.
Cluster disconnecting 8 hozzászólás 4. hozzászolás A hozzászólás módosítva: Dec 10, 2015
sajnos nekem nem csak ecuval nem kommunikál hanem semmivel sem, vsz ott lesz a gond hogy a K2 vonalat vmi lehúzza groundra, ezért piros a led a vagcomon mikor bedugom, kihúzgaálom majd minden biztit, hátha vmelyik egységben megment a diagnosztikai vonal, pl állófűtés
Azt látnád elvileg kábel tezt alatt.
K2 short to ground vagy K2 short to 12v lenne a hibaüzenet. Ha IC-s a k vonali szintélesztésed (6 lábú IC amindkét K vonal előtt, eredetiben SI9241), akkor elsőkörben az IC 6-7 lába közötti ellenállást mérd meg, hogy rendben van-e, ha rossz akkor K vonalon folyamatos 12V van. Ha rendben van az ellenállás, akkor szintillesztő IC-t cseréld. Ha tranzisztoros a szintillesztésed, akkor azokat, illetve a rájuk kötött ellenállásokt mérd végig... Azért fura, amit írsz mert elvileg kábelteszt jelzi, ha GND-re vagy 12V-ra van zárva valamelyik K-vonal. GAL/ATF PLD van a kábeledben?
Hát, az első hozzászólónak sem kommunikál csak egy pár vezérlővel, majd megoldódik a lecsatlakoztatással. Ki tudja talán megér egy próbát.
A hozzászólás módosítva: Dec 10, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |