Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi az infót, valszeg megfogadom.
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy miért nem tudok "valós" idejű szimulációt végezni a mikroc-ben? (csak akkor frissül a watch ablak tartama ha az kurzort áthúzom rajta)
Hello!
Mit tudok tenni, ha program hiányolja a pic16f628a.h file-t? Már bemásoltam neki a mappába, hozzá is adtam a projecthez (igaz csak utólag, de ez nem gond remélem). Mégis fordításkor beszól, hogy nincs meg a file. Amikor Leszedtem egy másik ilyen file-t a netről, amost meg amikro fordítani akarom, akkor megnyílik egy új ablak a MikroC-ben és ott néz rám ez a 628a.h file. Lehet hogy nem jót töltöttem le? Tud nekem adni valaki egy oldalt ahol érdemes leszedni? ( (ez lenne az első kisérletem és szeretném azt tudni, hogy működik e egyáltalán az égető). Tök kezdő vagyok, és nem tudom hogy miket is kell a program elején megadnom. PL hogy belső órajelet akarok használni, azt hol, hogyan adom meg? A program elején, vagy az Edit Project -en belül lehet ezt meghatározni? Tudom van a honlapon egy kezdő program leírás, de az szerintem nem ad magyarázatot semmire sem.
Hi!
Mikroc-ben talátam egy programot ds1820-as hőmérőre, és egy megadott hőmérsékletre kellene bekapcsolnom egy relét.A pic16f877-es mikro jól kiírja lcd-re a hőmérsékletet,de a 28 fok elérésekor nem kapcsolja be a relét, ami RB0-n van. A kapcsolást proteusban szimulálom,de a mikroc kódban nem tudom hogy mit kellene módosítani hogy a feltétel jó legyen.Tudna ebben valaki segíteni?
Mondjuk igy nem is kapcsolja be csak egy rovid idore. Talan "if...else" modon kellene a kimenetet vezerelni. A Te programod igy nez ki (a komparalas):
Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem, hogy bírom meg csinálni hogy 0 foknál kiírja a pic (FAGYVESZÉLY). Legyetek szívesek segíteni. Még csak amatőr szinten vagyok a programozással.