Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Sziasztok!
Olyat lehet kérni, hogy a csomagjaimat ne hozza ki a postás, hanem érte megyek a postára? Az a gyanúm, hogy folyamatosan dézsmálja az ebay-ról rendelt cuccaimat a postás. Vagy valakinek esetleg más, hasznos ötlete lenne, hogy meg is kapjam a rendelésemet? Köszi.
eBay-ről rendelt cuccnál ez nem nagyon fog menni. Itthoni feladásnál belföldre ez egy opció, de ugye kérdés, már ha igazad van, melyik ponton nyitogatják a csomagokat...
Mi az, hogy "kössz ez nem kell" ?
Ha aláírtam, és azt mondom, kössz ez nem kell, onnantól kezdve a futár ****, ott van a papírja róla, hogy átvettem... Amúgy látom azért vannak szépszámmal negítav tapasztalatok is. Mondjuk ez így azért elég elszomorító... A hozzászólás módosítva: Ápr 29, 2016
Eléggé bosszant a dolog, ugyan visszakapom a pénzemet, de nekem nem az kell, hanem amit megrendeltem és ez miatt áll egy pár projektem.
Próbáltam egyezkedni egy eladóval, azt mondta, hogy 50 dollár felett rendeljek, akkor ad követési számot. Nem tudok mér mit kitalálni....
A probléma egyértelműen nem az e-bay-al van, hanem a Magyar Posta lopja ki a csomagból a küldeményt. Én több vidéki városba küldtem kozmetikai termékeket. Egy idő után nem kértek többet. Miért? Mint kiderült, az üvegekben víz(!) volt. Mivel a küldemények több különböző helyre mentek, ezért egy közös pont volt: a feladás helye. Ez pedig a XVII. kerületi rákoskeresztúri postahivatal. Amikor reklamáltam, csak megvonták a vállukat, hogy "van ilyen".
Vicces, ma kaptam az email-t, hogy fel lett adva, ajánlva, követési számmal az elveszett csomag. Pedig csak egy email-ben érdeklődtem. Mindenki legyen ilyen szerencsés!
Sziasztok!
Szeretnék egy újraértékelést adni, meg is kaptam a kérelmet, de nem tudom hol van ez a rész: Please respond to the seller by clicking the Accept request or Decline request button. Köszi.
Elvileg lehet olyat kérni a postán, hogy bizonyos küldeményeket ne kézbesítsen ki a postás, hanem majd érte mész. Vagy kérsz mindenre ragszámot. A másik része meg az, sajnos nem tudhatod hol "kopik" el egy-két küldemény. Esetleg ha szűk a postaláda bedobónyílása, akkor a ducibb pakkokról is csak értesítőt kapsz, mert nem tudja bedobni.
Belefutottam ez eBay-en egy vélhetően feladott, de meg nem érkezett tételbe.
Rendelés/feladás: március 24. Az eladó április 12-22 közötti időt írt a leírásban singapuri postával. A track szerint bejött az országba, de a posta nem látja. Indítottam egy case-t és váltottunk pár levelet. Ma egy hetet kért még, én azt válaszoltam, hogy max. péntekig várok és utána refund. Első kérdésem az, hogy így meddig húzhatja az eladó? A másik az, hogy a case-nél ez szerepel: Idézet: „If you don't hear back by May. 3, or if there's a problem, you can ask us to step in and help on that day.” Tudom mit jelent, de technikailag nem ismerem. Május 3.-án megnyílik egy újabb lehetőségem, de mire? Hogy közvetlen az eBay utalja vissza? Ezt csak 3.-án tehetem meg vagy várhatok mondjuk hétfőig (9.)? Találkozott már valaki hasonlóval? A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2016
Van egy napja válaszolni neked. Általában ilyenkor megoldódik a dolog, ugyanis ebben az egy hétben ő utánanéz a postán. Természetesen ő sem fog semmit látni, ezért lépni fog.
Ezt nem Ő írta hanem az eBay még a case indításakor április 26.án és azóta is ott van a levelezésünk alatt. Ez már a harmadik levélváltás, de én vállaltam hogy péntekig (6) még várok.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2016
Igen. Ez az ebay saját rendszere, azért van, hogy garantálja a vevőnek, hogy megoldódik a problémája.
Más országokból rendelt termékek hogyan lehetnek ennyire olcsóak, hogyan jutnak hozzá az eladók? Természetesen tudom, hogy senki sem lát bele a másik fejébe, csupán azt nem értem, hogy hazánkban egy alkatrész mondjuk 700Ft, Kínában 150Ft, és még az eladó is keres rajta.
Akkor valójában mit érhet? Kövezzetek meg, de szerintem az eladók vagy gyári munkások akik napjában 5db alkatrészt eltesznek zsebre, vagy raktári alkalmazottak, és mondhatni ingyen hozzájutnak ezekhez. Tény, hogy gyártósoron fillérekből elkészül egy alkatrész. Napi szinten több száz "selejttel", amiknek igen nagy részük még használható, egyéb kritériumokkal szemben. Ezzel meg is válaszoltam a kérdésemet.
Mire behozzák a külföldi országokból nagy tételben ez + ÁFA, VÁM, szállítási költség + a viszonteladó is keresni akar vele. Azt meg tudjuk, hogy a kínaiak nem a minőségre mennek (általában) -> olcsó anyagok, rosszabb esetben éhbérért dolgozó munkások...
Kb. minden ilyen a távolkeleten készül. A nagy beszállítók kifizetik a VÁM-ot, ÁFÁ-t, ráteszik a hasznukat és megy tovább a kiskereskedőhöz, aki szintén haszonnal adja tovább.
A helyi ipar legyárt 1 000 000 db-ot valamilyen eszközből, szinte helyben el is osztják, szinte semmennyi szállítási költséggel, ami ugye az előző verziót terheli. Munkaerőre alig költenek, nyersanyag viszonylag olcsó, régebbi technikát használnak stb. Vagy, eleve hamisított alkatrészekkel dolgoznak (ez azért megesik). Az eladó akkor tud olcsóbban hozzájutni ha egyszerre sokat vesz, valószínűleg ez is közrejátszik. Szerintem az ilyen eszközök 99 %-át le se tesztelik, esetleg szúrópróbaszerűen. Eladáskor beleszámolják a postaköltséget, valószínűleg azzal is van szerződésük, ez tovább csökkenti az árakat. Te VÁM és ÁFA nélkül kapod meg, mert ilyen kis tételekkel nem foglalkoznak stb. Tehát van pár tényező (és ebből adódóan rizikó is), amiért annyi, amennyi. Azt nem tartom valószínűnek, hogy ennyi "selejt" keletkezik, az már kicsit több lenne az elfogadhatónál, a gyárvezetők nem bekötött szemmel járnak.
Elég sok dolgot rendeltem már neten más országból és eddig mindig kellemeset csalódtam. Gyakorlatilag minden eszköz tökéletesen működött a 100 db-os ledektől az elektromos hegedűig.
Hogy miért olcsó? Itthon a kereskedőnek KÖTELEZŐ rárakni a gyártó-importőr által meghatározott hasznot. Ha olcsóbban akarod adni akkor egyszerűen nem szolgálnak ki. Hiába veszel valamit mondjuk 100 Ft-ért nem adhatod 150-nél olcsóbban, mert azzal töröd az árakat és ez a gyártónak nem érdeke. Az Áfa meg a Vám csak hab a tortán. Nem tudom minden piacon így van-e de sajnos némelyiken 50-100%-os haszonkulcs az irányadó pedig nincs is ennyire szükség.
Nincs munkabér, talán 1-2USD a napi fizetés, nincs bérköltség.
Nincsenek drága biztonsági előírások. Tömegtermelés folyik, ismeretlen a minőségellenőrzés. Olcsó az alapanyag és az energia. A szállítási költséget az állam átvállalja, hogy a minél nagyobb eladásból valutához jusson.
Szia ! Gondolom úgy is előfordulhat, ahogy én is jártam. Kedvező áron rendeltem (Ebayen található maximális ár ~1/4-e) integrált áramkört. Betéve hibátlan panelba a tápokat lehúzta ~1.5v-ra. No sebaj, rendeltem mástól. Amikor megkaptam az értesítést a feladásról, kiderült u.a. a szélhámos, de másik néven ad el ! Gondolhatod, ismét valamilyen ic.-t kaptam hamis feliratozással (nyomdatechnika). Ezen kívül, nem fürödtem még be.
Csak nem a cskwin volt?
O is 2 nevvel van fent. Nekem hasznalt motorokat adott el ujkent, valamint ampermerot sont nelkul. Reklamaltam, azt irta, nem jar vele. Most 1 alapmuszert vettem 100 amperes skalaval? A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2016
Nem. zhang tao, c2b6721960. Tavaly, októberben és decemberben találkoztam össze a tógerral. A nyomdagépje jól működik. Bármit rá tud nyomtatni a chipre !
Ebay-en én inkább drágábban rendelek olyantól, akinek volt pár(tíz)ezer tranzakciója és 99% fölötti az értékelése. Eddig csak egy problémás tranzakcióm volt, ott egy rommá karcolt kijelzőjű multimétert kaptam, de 40% refund-ot lebeszéltem az eladóval, szóval az se volt rossz üzlet.
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek, hogy miként jártam, bár nem nagy dolog, mégis érdekes. Rendeltem egy eladótól többször és most történt, hogy a második csomagja nem érkezett meg. Kértem visszafizetést, erre ő azt mondta, hogy inkább elküldi még egyszer. Nem szerettem volna ebbe belemenni, de eszembe jutott egy dolog: Adja fel követési számmal, cserébe lezárom az esetet. Azt írta, hogy OK és adott egy követési számot. Napokig nem volt található az adott csomagszám, mire írtam neki, hogy nem létező és fizesse vissza. Nyugtatott, hogy várjak pár napot és adjak neki nyugodtan pozitívat, amint látom a feladott csomagot. Persze nem kapott feedback-et és utolsó levelemben "megfenyegettem", hogy negatívot adok. Erre mit látok?! A csomagom óton van idefelé Természetesen pozitív csak hibátlan termékért jár. Meglátjuk.
Igazából még érdekesnek sem az, a követési szám akkor lesz aktiv ha történik a csomaggal valami. Az meg jó pár napba is beletelik.
Hali!
Szerintem az újraposta nem igazán jó, mert simán kifuthatsz a reklamálási időből. Tisztább ha visszafizeti, te meg megveszed ismét
Igen, sajnos én már be..... ezt.
Azóta szigorúan refund. Bár most éppen egy rossz termékkel vagyok úgy, hogy nem akarta visszafizetni, hanem újraküldi. Belementem, de leírtam neki, hogy ha a protection time végére nem ér ide, automatikusan reklamálok az e-bay-nél, és megy a negatív. Beleegyezett.
Volt már olyan a kezdetek kezdetén, hogy váratott, és nyugtatgatott. Kifutottam az időből és nem jött semmi. Mondtam neki, hogy negatívot adok. Paypalon másnapra ott volt a visszatérítés...
Újabb "gyöngyszem" kering, vigyázat!!! Nem tudom a PayPal miért nem csinál valamit ezek ellen
|
Bejelentkezés
Hirdetés |