Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Persze, természetesen igazad van!
És is balfék voltam, mert nem győződtem meg róla, hogy ez a France Express opció rendesen nyomkövethető-e. Ez volt a legdrágább opció és a legrövidebb szállítási időt ajánlotta (3-7 munkanap), mivel nagyon sürgős lenne a cucc ezért ezt választottam, jól rá is faragtam! Választhattam volna a "NL Post Tracked" opciót, amit csak 0,65 euró lett volna 8 helyett, de az 5-10 munkanapot írt kézbesítésre és az biztos követhető lett volna. Szerintem ennyi idő alatt már bőven ideért volna azzal is. Úgy érzem jól át lettem vágva, kifizettem a legdrágább szállítási opciót mert sürgős lett volna a csomag, és cserébe két hete már semmi hír a csomagomról, jól megszívtam!
Szia!
Sajnos semmi még mindig, pedig nagyon kellene... Ezek az újabb bejegyzések 21-e óta: Idézet: „22-Apr-2016 03:24 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination 23-Apr-2016 03:00 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t 23-Apr-2016 06:35 En Route In Transit - The shipment has been processed in a parcel center” Mintha keringene valahol, de ez egyszerűen röhej, hogy egy expressznek hívott csomag két hét alatt nem tud ideérni az EU-ból és a nyomkövető oldal meg semmi használható információt nem ad, azt se mutatja meg hogy egyáltalán hol, melyik országban van éppen a csomag.
Mi a tracking nr? Ha nem akarod nyilvánosan megosztani, másold be privátba.
Én egyszer kértem expressz szállítást, de nem érte meg. 18 nap után kaptam meg a csomagot. Érdekes módon, kifelé gyorsabban kiér a csomag. Sima regisztrált levélként a tracking szerint 3 nap alatt Kínába ért a küldeményem. Ott meg majdnem 2 hétig tartott, mire a címzett helyi postahivatalába eljutott.
Szia! Esetleg még ezeken az oldalakon is átfuttathatod a megadott számot:
Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Hátha valamelyik bővebb infót ad.
Tényleg nincs sehol nyoma.
Egyedül a Netdespatch oldalán van infó róla.
Köszönöm a linkeket, de ahogy steelbird írja sehol semmi nyoma, egyedül a saját oldaluk ismeri fel a kapott TN-t.
Közben egy másik fórumon rátaláltam egy emberkére, aki már rendelt ugyanígy a Banggod EU-ról és a France express/Colissimo opcióval és azt írta ha jól emlékszik neki a DHL vitte ki a csomagot! Elég érdekes, mert a DHL keresője (sem az express, sem a sima) nem ismeri fel a számot.
Hát halljátok ez az Asendia futárszolgálat egy nagy vicc!
Amikor feladták a csomagot kaptam egy e-mailt tőlük amiben a TN mellett egy angliai telefonszám is volt, hogy azt hívjam ha kérdésem lenne a küldeménnyel kapcsolatban. Imént felhívtam egy ezt a számot, hogy rákérdezzek mi van. Egy angolul alig beszélő erős kínai akcentusos férfi meg egy nő adogatták egymásnak a telefont. Először azt hitték munkát keresek, de aztán megértették mit akarok, elkérték a TN-t. Be is azonosították, de azt mondták, hogy ők nem tudnak semmi információt kiadni, azt csak az ügyfélszolgálatuk tud. Mondom akkor adják már meg az ÜSZ számát, felhívom őket. De azt nem lehet, azt nem adhatják ki, ők majd írnak az ügyfélszolgálatnak hogy érdeklődtem és majd azok felveszik velem a kapcsolatot! Hát ez egy röhej, komolyan mondom!
Az még érdekesebb, hogy svájci cég szállítja (Asendia), de egy angol szállítócég oldalán lehet csak követni a csomagot (Netdespatch).
Lehet hogy még viccesebb lesz ha jövő hónapban kiderül hogy az egy emeltdíjas szám volt..
Engem az ejtett kicsit gondolkodtatóba, hogy mégis milyen ügyfélszolgálat az, aminek nem nyilvános a telefonszáma, elérhetősége...
Ez valóban röhely...
Ingyen hívtam, angliai vezetékes szám volt.
VOIP-on hívtam, azzal a legtöbb európai ország vezetékes számait ingyen lehet hívni + kapcsoláskor előre kijelzi mennyi lesz a tényleges tarifa, így tutira nem érhet ilyen meglepetés.
Itthon is van ilyen ügyfélszolgálat
pl: Europark DIGI (tv+telefon+internet), kértem tőlük számot amin érdeklődhetek mikor kapnak settopboxot, mert éppen nem volt, azt mondták őket nem lehet felhívni.. tényleg vicces
Sziasztok!
Kicsi kainai arról papol hogy lehet értékelést módosítani, szerintetek tényleg lehet? Rossz terméket küldött, mikor meg reklamáltam csak akadékoskodott, aztán adtam neki egy semlegest, most meg azt mondja hogy módosítsam az értékelést, kettőt is küld a jóból.?
Rossz termékre negatív értékelést kell adni, nem hiszem hogy az eladó lobbizna azért hogy a semlegest negatívra változtasd.
A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2016
Lehet módosítani. Az eladónak kell indítania a procedúrát. DE csak akkor egyezz bele, ha visszafizette, vagy megérkezett a jó.
Időközben megérkezett az a nyamvadt csomag.
Sima postás hozta ki, illetve be kellett mennem érte a postára mert nem voltam otthon. Az eredeti címke és TN mellett volt rajta egy Deutche Post-os címke és ottani TN valamint egy Magyar Postás címke és magyar TN is, a magyar TN-re rákeresve az csak a kézbesítés napján jelent meg a rendszerben. Hát ez az EU Express szállítás kínai módra.
Mondtam...
Ami tényleg gyors, a futár. DHL, stb... Egyszer rendeltünk egy ismerősömnek telefont, a plusz DHL költség nem számított, csak ideérjen gyorsan. 5 nap alatt itt volt, kézbe kaptam. De már akkor zargatott emailben a DHL, hogy csomagot fogok kapni és nyilatkozzak az értékéről, mikor még fel sem vette a futárjuk a feladónál a csomagot. Küldtek egy órán belül két emailt, utána -mivel arra nem reagáltam, sms -t küldtek, aztán fel is hívtak. Mindez 3 óra alatt...
Igen, DHL-el nekem is csak jó tapasztalataim vannak! Nem olcsóak, de profik és megbízhatóak.
Pontosan azért kell fizetni a DHL, UPS stb... ilyen olyan futár cégeknek a kb 40-60$ -os díjat, hogy cserébe ilyen nagyszerű szolgáltatást kapj...
Bár a csomagkezelésükkel nemigen vagyok tisztába, de egyszer rendeltem egy funkciógenerátort, ami igaz meg is jött egy hét alatt, viszont amikor átvettem, rögtön feltűnt, hogy valami mintha elszabadult volna a csomagban... Na szóval szépen kibontottam (persze a futár már lelépett), és igazából a műszer kinézetre rendben is volt, bekapcsolva működött is, de ahogy mozgattam, hallottam, hogy odabent bizony valami nincs rendben. Na nekem se kellett több, szétszedtem gyorsan a burkolatot eltávolítva, és majdnem dobtam egy hátast attól amit láttam. Konkrétan a hálózati transzformátort éppenhogy csak a lélek tartotta, számszerint egy csavar (a másik három már kiesett és saját életet élt a müszeren belül), amiről az anya már félig le volt tekeredve, így bármilyen mozgatásra rögtön elkezdett kalimpálni a trafó. Tiszta szerencse, hogy a többi csavar nem okozott valami rövidzárlatot. Na de visszatéve rendesen azóta is megy szerencsére. El nem tudom képzelni, min mehetett keresztül az utazás során, hogy így széthullott... Persze ebben gondolom a gyártó a ludas, mert nem megfelelő módon rögzítette a transzformátort. Szóval ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha komolyabb összegben rendeltek, akkor érdemes úgy kinyitni a csomagot, mikor még a futár ott van, és kötelező megvárni ha ezt kéred (elvégre fizettél érte elég rendesen). Így ha valami probléma van, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni, amit mindketten aláírtok, ezzel már igazolva is van, hogy valahol valami probléma történt, ami után kártérítést is követelhetsz (hogy kitől, az más kérdés). Én ezt elmulasztottam, mert már nemegyszer szállíttattam futárszolgálattal, és nem volt semmi probléma. A másik dolog, ha lehetőségetek van rá, videókamera előtt történjen a csomag kinyitása, így azt a feladónak és az oldalnak ahonnan rendeltél visszaküldve ugyan csak nehéz lesz letagadnia bármit is. További szép napot mindenkinek... A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2016
Én segíthetek min mehetett keresztül. Láttam, amikor pakolják. Nem műszerészek. Dobják, leesik. Ami rosszat el tudsz képzelni - az megtörténik. Volt kollégám aki 12 fokos lépcsőn lerúgta az 1MFt-os erősítőt dobozostul. Azzal a felkiáltással: "Be van csomagolva, bírnia kell! "
Besz@rok (de inkább nem, mert büdös lesz).
Ha én főnök lennék egy ilyen cégnél, és látnám ezeket, úgy rúgnám ki az illetőt, hogy a lába sem érné a földet... Idézet: „érdemes úgy kinyitni a csomagot, mikor még a futár ott van, és kötelező megvárni ha ezt kéred (elvégre fizettél érte elég rendesen). Így ha valami probléma van, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni, amit mindketten aláírtok, ezzel már igazolva is van, hogy valahol valami probléma történt, ami után kártérítést is követelhetsz (hogy kitől, az más kérdés).” Tudtommal ez nem így van! A csomag sértetlenségét van csak jogod megvizsgálni mielőtt aláírásoddal igazolod a csomag átvételét. Ezután a futárnak jogában áll távozni. Neked csak a csomag írásos átvétele után van jogod azt kinyitni.. Hiszen azt is megtehetnéd rosszakaratúan hogy kibontás után azt mondod "kösz ez nem kell, vigye vissza" a futár ekkor pórul járna egy bontott kézbesíthetetlen csomaggal tanuk nélkül. A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2016
Ez nem minden. Amikor dühös volt lerúgta a számítógépet az asztalról. Azt mondta, hetek óta könyörög egy jobb gépért. Így muszáj lesz cserélni. Ő volt a legjobb munkaerő. Persze a főnök ezt nem látta.
Saját tapasztalat: DHL csomagküldő szolgálat képest volt a 300€ értékű csomagot odaadni a szomszédnak... A másik, hogy az eredeti dobozon látszott minden, hogy mi is van benne. Tehát aki kicsit is konyít az elektronikához, egyből látja, hogy ennek minimum 200€ az értéke. A szomszédos dologgal nem volt baj, jóban vagyunk, de ezt honnan tudja a DHL-es? És ha rosszban vagyunk? Dobálja, vagy csak nem adja át? Menjek a rendőrségre? És nem kis összegről van szó...
A másik véglet: Rendeltem a gyereknek egy telefonkártyát. Mivel nem tudták időben kiszállítani - pont nem voltam otthon. Sem a gyereknek, sem a feleségemnek nem adták oda. azt mondták közjegyzőnél hitelesített meghatalmazásra adhatják csak oda. Egy domino kártyát..... 3000Ft értékben. A közjegyző által hitelesített meghatalmazás kb, 10.000 No komment. Kiszállították még egyszer. Akkor anyámnak nem adták oda, holott a rendelésre is rá volt írva a neve, sőt a személyi okmányaimban is ő szerepel. Inkább lemondtam a kártyát. Vettem a konkurenciától a sarki fűszeresnél 2 perc alatt.
nem az a lényeg hogy 300 Ft vagy 300e Ft, hanem az hogy személyreszabott-e a küldemény. Telefonkártyánál az államvédelmi hatóság miatt igazolni kell a vevő személyazonosságát. Hogyha terrorista vagy könnyebben azonosítsák a személyedet a hívással.
További tapasztalat, de ez már posta: nem csomagoltam be bubisborítékba a téglatest alakú termék (7x4x1cm), hanem csak sima papír borítékat kapott. Visszakaptam a felszakadt borítékot tartalom nélkül, meg egy bocsánatkérő szöveget, hogy a tartalom elveszett, sajnáljuk. A szortírozógép felszakította a borítékot. Ha ajánlva lett volna feladva, akkor lehetett volna indítani egy kerestetést, de így egyszerűen elveszett. 4€-ról van szó, és osztrák postáról. Írtam nekik, képet küldtem, hogy nézett ki a termék, de nem találták azóta sem. Ha most én nagyobb összegű terméket adok fel, akkor sem lehet semmit sem tenni... Tapasztalat: mindent úgy becsomagolni, hogy ha lépcsőn dobálják, focizva viszik esőben, sárban, akkor se sérüljön se a termék, se a címzés... Néha kínából olyan csomagot kapok, hogy az 1$ értékű áru borítékját szinte úgy kell felfeszíteni, meg szikével körbevágni minden oldalról. Ez már tuti nem sérül meg!
Nem írom le, melyik posta volt, de egy érdekes történet.
Teflon szalagokat értékesítek, és sokat szállítok magyar cégeknek. Ezeket általában papírcsőbe tesszük, és a két végén barna ragasztószalaggal leragasztjuk. Egy régi vevőm rendelt egy kisebb mennyiséget, ezért értékbiztosítás nélkül adtam fel, sima szállítással. A vevőm 2 hét múlva telefonált, hogy nem felejtettem-e betenni a csőbe a szalagot, mert nincs benne. A szállító cégnél kibontották a csomagot, kivették az árut, majd ugyanúgy visszaragasztották. De miért? Nem sok ember ismeri a teflonszalagot, ráadásul használni mégkevesebb tudja. Akkor miért veszi ki? ( A vevőmmel 20 éves a kapcsolat, biztos hogy nem ő tagadta le ) |
Bejelentkezés
Hirdetés |