Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Nem olyan egyszerű, mert 3000 Ft-os termékről van szó, 1000 Ft a kiszállítás díja.
Ha postázom, akkor kétszer fizetek (futárszolgálat, visszaút), míg őket a hibás teljesítés miatt semmi sem terheli anyagilag. Valahol nem tartom frankónak, hogy én fizessem meg azt, amit ők rontanak el.
Ez benne van a rendeléses vásárlásban, ha elmentél volna a boltba és nem találsz megfelelő terméket akkor is potyára utaztál volna több ezer ft-ot. (Engem egyszer 200km-ert autóztattak feleslegesen egy típusában sem olyan motorért, mint amit hirdettek) Szerintem akkor jársz legjobban ha tényleg mégis teszi a dolgát, ahogy a boltban mondták, nem biztos, hogy rosszat akartak azzal, hogy ezt küldték, hidd el nekik nem számít az a 3000 forintos tételen lévő nyereség, próbáltak kiszolgálni.
Öntözőrendszert építek, a cuccok jórésze a föld alatt lesz. Nincs lehetőség arra, hogy valami ne működjön. Jelenleg kb. 10.000 Ft-nyi szemétnél járunk, amit feleslegesen vettem meg, mert nem kerül soha bele az öntözőrendszerbe.
Keresek egy terméket: nincs, adnak egy másikat helyette, megveszem, utánaolvasok a neten és rájövök, hogy kuka. A tapasztalat az, hogy ha nem a megfelelő terméket veszem, akkor póruljárok. Átnéztem amit küldtek és szerintem a legjobb megoldás a kuka. Bocs, de inkább bukok 4000 Ft-ot most, mint hogy később hetente a földet kotorjam, mert a kérdéses szelep eldugult. Nem látok megoldást arra, hogy az általuk kiküldött terméket használjam. A komplett 4000 Ft bukta is jobb megoldás annál, minthogy beépítsem. A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2016
Miért nem küldöd vissza egy 1000-ért és visszakapsz 3000-ret akkor csak 2000 a bukta, de ha akarsz kockáztatni akkor küld portósan, elvileg akkor is vissza kell hogy fizessék a 3000-et, egy utat te fizetsz egyet ők, és akkor csak 1000 a bukta.
Kb. ez lesz, csak személyesen fogjuk elvinni kocsival.
Öröm velük bizniszelni: rosszul jár az eladó, rosszul jár a vevő, viszont a Shell meg a Pick-Pack-pont kaszíroz. Éppen ezért felajánlottam nekik, hogy ha megfelelő terméket adnak, átveszem a jelenlegi helyett, így némi profit is kijöhet a boltból, de nem vagyok meggyőződve, hogy érdekeltek az üzletben.
Jogod van a saját lakásodban toporzékolni és káromkodni..
és jogod van elgondolkodni hogy pár száz forint megspórolása miatt érdemes volt-e lemondani a személyes átvételről.
Mindennek vannak árnyoldalai. 10 boltot végignéztem, sehol sem kapható drén szelep. Ez mind pénz és idő. Öntöző rendszer cuccokat a kínaiak sem gyártanak, így Ebay-ről sem tudtam ilyet vásárolni. Felmegyek a netre, megrendelem. Normális eladóknál ez működni szokott.
Értelemszerűen van tanulópénz is a világon, először szerelek öntöző-rendszert, csomó kóklerbe belefuthat az ember, amíg rájön, hogy ki az, akitől érdemes rendelni. A személyes átvétel sem egyszerűbb. Van aki jó cuccokat árul, csak tök bunkó és el kell viselni, hogy folyamatosan hülyének néz, de legalább másfélszeres áron lehet tőle jóformán mindent vásárolni. Arról ne is beszéljünk, hogy Budapest nem kifejezetten mezőgazdasági város. A vidéki boltok kínálata gyakran veri a pesti színvonalat. Hidd el, hogy a személyes átvétel, pláne ha az Alföldön valahová lemész, egyáltalán nem problémamentesebb, mint az internetes. Éppen nincsenek nyitva, épp nincs árujuk, eszméletlen messze vannak,... A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2016
Szerintem ezt legjobb személyesen intézni. Visszamész a boltba, és normálisan elmondod mi a gondod. Ha valóban másfajtát küldtek, akkor meg kell győzni az eladót (aki a konkrét eladást intézte és nem egy másik munkatársat), hogy ha tudod, hogy nem azt küldi amit megrendeltél, meg sem rendelted volna. Ha normális, akkor felajánlhatja, hogy kicseréli másik termékre amilyet választasz, ha olyan nincs, akkor esetleg az árát levásárolhatod. Ha sehogy se tudsz vele zöldágra vergődni, akkor tájékoztatni kell őket arról, hogy te kiszolgálást kértél nem pedig kioktatást, szóval ott a fogyasztóvédelem, és ha nem hajlandóak számodra megfelelő megoldást találni, akkor jogi útra tereled a vitát. Nálad a bizonyíték a vásárlásról van számlád típusszámod az online felületen meg kép is. Ha nem azt a terméket kaptad az nem a te hibád.
Persze az más kérdés, valóban megéri -e neked 3EFt -ért belemenni a hivatalos bürokráciába...
Én is jártam úgy hogy modemet akartam venni, weben online megrendeltem de személyes átvételt és akkor fizetést választottam mert előre figyelmeztettek hogy tökéletesen ugyan azon a néven két különböző modemet árulnak és csak a jelentősen különböző kinézetük különbözteti meg őket. kb tucatnyi boltban (egyiket a másik után) megrendeltem, érte mentem, de nem az volt mint ami a webshop fotóján szerepelt, hiába hivatkoztak arra hogy a kirakott fotó a készülékről csak 'illusztráció'... nem voltam köteles fizetni a személyes átvételnél.. majd megtanulják hogy a fotó a valóságos eszközt mutassa, ne egy teljesen másikét... (a bolt így megszívta én meg teszteltem a következő kis boltot)
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2016
Srácok az alábbi csomagkövetési üzenetet hogy fordítanátok:
"Held by Custom" ?
Köszi Apanka! Ezt a beállítást nem ismertem. Mindig tanul az ember valamit
MIlyen visszacsapo szelepet rendeltel?
Sziasztok.
Létezik olyan hogy veszek több dolgot egy eladótól. Különböző napokon. De minden terméket egy adott napon fizetek de a csomagban amit elküldtek még nem érkezett meg minden. De a track szám meg ugyan az.
Ha több termékre ugyanaz a csomag kódja, és nincs benne minden, amihez írták, akkor reklamálj.
Velem ez többször is előfordult már, pár napos eltéréssel jöttek meg a csomagok. Igaz, a csomakgódokat soha nem figyeltem.
Amíg a határidő nem jár le, nagyon nem is tudsz reklamálni, gyakran küldik több csomagban, ettől még megjöhet.
Ha minden tételre ugyanazt a ragszámot adta meg az eladó, és megérkezett a küldemény, de nincs benne valami, akkor felesleges megvárni a határidőt. Természetesen ilyenkor főleg a megadott ragszám miatt kell reklamálni.
Köszönöm. Akkor még várok. Hátha csak valami elírás van. Szept. 2 és szept.5 várok hátha megjön. Lehet hogy nem lehet több tack számot megadni egy megrendeléshez? Több terméket rendeltem de nem tudta elküldeni egyszerre?
Őket esetleg ismeritek? Az arányok egész jók szerintem. good365 (92348) 98.6% positive feedback mrlihu2014 (2019) 98% positive feedback
Ugyanazzal a ragszámmal csak egy küldemény létezhet. Ha elírta, akkor megadja a tényleges ragszámot, vagy megírja, hogy bocs, küldöm.
Vagy elkefélte, vagy sumákol.
Mondjuk jött már pár dolgog amit megrendeltem. Várok hátha. Még van pár napom.
Nem érted, amit írok. Vedd fel a kapcsolatot, mert nem jó ragszámot adott meg, vagy kimaradt pár dolog a csomagból. Ettől még nem lesz senkinek semmi baja, de hamarabb intéződik el, ha tévedett.
Vagy esetleg tracking nélkül küldi (a filléres "free shipping" dolgok jellemzően ilyenek) és beír valahova egy kamu tracking number-t.
Hanem kifejezetten tracking-es (általában drágább) szállítási módot választott és határidőn belül van akkor szerintem nem kell nagyon kapkodni, ebay és pp buyer protection is véd.
Ha kamu regszámot írt be, akkor viselje a következményeit.
Amennyiben a megadott követési számon nem érkezett meg az összes tétel, akkor reklamálni kell, hogy kiugorjon a nyúl a bokorból. Elkerülte a figyelmedet, hogy a megadott regszámú küldemény megérkezett, és hibádzik belőle valami.
Nekem volt olyan, hogy egy eladótól (egyszerre) rendeltem 4 különböző terméket (valójában 4x100-at, de ez most mindegy). a tracking number ugyanaz volt mindre, de ezt csak akkor néztem meg amikor megjött egy csomag benne 2 termékkel. Rákérdeztem h több csomagban küldik-e, és válaszoltak h igen, mert 2 külön raktárból jön. Meg is jött minden, és tracking természetesen nem volt. (A szám kamu volt.)
Egy ilyen kérdést célszerű megereszteni, ebben valóban igazad van.
Elég sokat rendeltem már aliexpressről IE böngészővel, és nem volt gondom sose.
Most viszont a rendelésnél ha BUY gomra kattanok, feldobja a "1-Click Checkout" ablakot mint eddig, és ha itt a PAY NOW gombra kattanok folyton le akar tölteni valami "confirm_order_quick.json" fájlt. Gondolom megerősítéshez, de eddig ezt sose csinálta. Most viszont folyton ezzel a fájllal nyaggat, hogy mentem e vagy futtatom e, persze futtatni nem lehet, mert nincs telepített program hozzá. Így leáll a folyamat, és nem teljesül a rendelés. (Más böngészőben megy simán ahogy kell...) Jött már elő valakinek ilyesmi? Javításra valami ötlet?
Talán valami windows update-t nem telepítettél, passz, ne keresd a hibát.
Más böngészőben megy simán ahogy kell... Az IE11-et vagy IE6-t használsz..? A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2016
11 -est, de nem is az bosszant, tudom hogy megy más böngészővel.
Attól kaptam agy@szt, hogy eddig ment a IE-vel is simán, most meg pár napja ez a baja... A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |