Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Lapozás: OK   9 / 213
(#) moho hozzászólása Márc 18, 2008 /
 
Hali mind! van 1 Jaguar s-type amiben gyárilag Ford fejegység van, a pimasz elfelejt az FM sávokon hangot kiadni néha, ezt ugy értem hogy a beállitások megmaradnak de nem szolal meg, a hiba fennálásakor kazetta rész ok cd ok közép hullám szinte ok de FM részen semmi hang.Bizti kihuz ujra a kod beir s megszolal. van valami ötletetek mi lehet a megoldás? kv 5-6 naponta jön csak elö a hiba, gyári telo nincs rádugva igy gondolom nem az a rész veszi el a hangot a fejröl
(#) proba válasza moho hozzászólására (») Márc 18, 2008 /
 
Ha szerencséd van csak egy forrasztási hibás tuner.Ha egy kb 5*2 cm fémdoboz kb 7 lábbal van bennen mint FM tuner, akkor erősen valószínű.
(#) oregtamas0202 válasza proba hozzászólására (») Márc 18, 2008 /
 
Üdv. A Pioneer tipusa(RÁDIÓ)? A végfokok PAL 001-006 stb.Pontosabban ird le az IC adatait.
(#) oregtamas0202 válasza moho hozzászólására (») Márc 18, 2008 /
 
Üdv.A tuneren lévő pontos szám kell.
(#) proba válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Márc 18, 2008 /
 
Ha már így találkoztunk,szeretném megkérdezni hogy a végfok pal001 helyett mit lehet használni? Egyik internetes fórum szerint jó a pal002>TDA7394 .Ha igen át kell e valamit alakítani?
(#) moho válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Márc 20, 2008 /
 
Köszönom az infokat! Holnap elvileg ujra itt a gép,ha ván rá idö kiszedem a fejet s megsasolom a számokat.Javitását Bp-közelben vállaljátok?
(#) oregtamas0202 válasza moho hozzászólására (») Márc 20, 2008 /
 
Csak az eredeti jó hogy lehet-e mást betenni arajzból lehetne kisütni.A sininél rendelhető 8000+ FA+postaköltseg.Rádió tipus ,rajz és filózás, külömben bukó.keress. Öreg Tom
(#) proba válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Márc 20, 2008 /
 
Ha nekem írtad akkor köszi,ha nem akkor bocsánat.
(#) oregtamas0202 válasza proba hozzászólására (») Márc 20, 2008 /
 
A PIONEER a tied ? akkor a PAL IC-t neked. Moho-nak meg a tunert.Tehát bárkinek segítek ha tudok.Öreg Tom.
(#) Ecki hozzászólása Márc 24, 2008 /
 
Hello. Van egy Sonny Xpload fejegységem az a baja hogy nem olvassa a cd-t. Valakinek nincs valami jó ötlete mit lehetne vele csinálni?
(#) proba válasza Ecki hozzászólására (») Márc 25, 2008 /
 
Próbáld meg az asztali dvd-s fórumokat elolvasni (lézeráram állítás...) talán segít.
(#) aflmor válasza proba hozzászólására (») Márc 25, 2008 /
 
PAL001 -> TDA7394
PAL002 -> TDA7394
PAL003 -> TDA7384
PAL005 -> TDA7386

PIO TÍPUS??? (nem győzőm hangsúlyozni
(#) proba válasza aflmor hozzászólására (») Márc 25, 2008 /
 
Köszönöm,ha típus ha fontos akkor DEH-670sdk .Az ic típusát a tokról olvastam,csak addig nem akartam a javításhoz fogni amík nem vagyok benne biztos hogy beszerezhető reális áron.De így talán érdemes.
(#) aflmor válasza proba hozzászólására (») Márc 25, 2008 /
 
Így teljes a lista:
PAL001=TDA7394
PAL002=TDA7394
PAL003=TDA7384
PAL005=TDA7386
PAL006=TDA7386
PAL007=TDA7560
PAL008=TDA7562
(#) mazsola hozzászólása Márc 28, 2008 /
 
Heló mindenkinek!
Kaptam a sógortól egy Sanyó FT 04 típusú autó rádiósmagnót két hangszóróval. Gondoltam, beszerelem a műhelybe szobai üzemre. Hátul kijön öt vezeték:fekete,
zöld, piros /jelzett/, piros, sárga +egy antennacsatlakozó hüvely. A zöld és fekete vezeték megy a hangszórókra,
+ fekete a készülékházra testnek, a két piros és a sárga
-godolom ez a memória- összekötve kapja a táp pozitív
feszültségét, a fekete a negativ feszültséget. A táp egy
péztárgép tápja: DC 12V 500mA teljesítménnyel.
A probléma: a hangszórók egy kicsit búgnak. Ha felcserélem a két vezetéket, nagyon búgnak. A fő gond azonban az, hogy csak az MR 1 rádió jön be, más
semmi. Egyébként a hangerővel semmi probléma, bőg mint az állat. Keresgéltem én a NETEN kapcsolási rajzot
bekötést, a google-on manuált, sehol semmi. Megköszönném ha valaki segítene. :
(#) Ricsi89 hozzászólása Ápr 12, 2008 /
 
Helló
nem akartam új témát nyitni, ezért ide teszem fel a kérdésemet. Van egy First márkájú autórádióm, nem mai darab. Azt csinálja, hogy beállítom egy hangerőre, és amikor kikapcsolom, akkor visszaáll az előzőre, ami enyhén szólva hangos. Tehát bármilyen hangerőt állítok kikapcsolás után elfelejti. Az audió procija egy TDA7313. Lehet hogy ez a rossz? Minden mást megjegyez, a hangszínt és a balanszt is, de a hangerőt nem. Azt nem tudom, hogy a beállítást ez tárolja, vagy a rádió procija. ha ez tárolja, akkor eszközölnék egy cserét, de ha a főproci tárolja akkor hagyom inkább.
Előre is kösz.
Üdv.: Ricsi
(#) Ricsi89 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Valaki azért mondhatna valamit. Nem egy eget rengetően nehéz kérdés, főleg annak aki ért hozzá.
Megjavul a rádió, ha kicserélem a hangprocit, vagy hagyjam a fenébe így ahogy van.
(#) proba válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Alldatasheet.com szerint egy árva memória cella sincs az ic-ben (tehát valószínű hugy nem tárol semmit.) ,Ha a hangerőszabályzód egyébbként jó és nincs szükséged a max hangerőre valahova biztosan be tudsz építeni egy egyszerű feszültségosztót (esetleg a már meglévő értékeit módosítva egyszerűbb) .Így már a te általad beállított hangerő lesz az alapértelmezett.
(#) titi válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Hali!

Kapcsirajzod nincs hozzá?
Meg kell nézni, hogy a proci mely lábára kell a memória megörzéséhez fesz.
Valószínű, ott van a bibi.
Volt nekem is First rádióm, ahoz adtak rajzot, de nem biztos, hogy a tiéd ugyanaz a típus.
Esetleg dobj egy képet róla, hátha mégis egyezik.
(Egyébként két szálon kap tápot? Az egyiken folyamatosan kell!)

Ja, és amint proba írta, nem a TDA 7313 a hibás.
(#) oregtamas0202 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Üdv.alap hangerő beállítása: Nem biztos de a legtöbb gépen állítható. Be állítod a kívánt hangerőt. MENÜ-gomb 4-5mp ig nyomva tartva . Űj menürendszer:Volume: (1) LAST (2) ADJ.Az (1) -re kapcsolod és a beállított hangerőn fog szólni a bekapcsoláskor. Ha ez nem lenne, akkor Reset, es visza áll a gyári alap értékekre a gép, és be állítod a dolgokat. Öreg T.
(#) Ricsi89 válasza titi hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Helló
Találtam hozzá kapcsolási rajzot. De nem tudom miért lenne baj a memória rész tápellátásával, hiszen mindent megjegyez a hangerőn kívül. És ez is két szálon kapja a tápfeszt, ami csak simán össze van kötve és állandó tápot kap. Felteszem a rajzot hátha valaki okosabb lesz tőle.

FIRST 436.pdf
    
(#) titi válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 13, 2008 /
 
Bocsi, elkerülte a figyelmem, hogy a hangerőn kívűl mindent megtart. (Ez érdekes.)
Mert ugye elvileg, ha kikapcsolod, majd újra be, akkor az utolsó beállított értéket kellene visszahoznia.
(Kivéve, ha közben a tápvezeték teljesen meg van szakítva.)
Márpedig, ha állandó tápot kap, és nem gyújtáskapcsolón keresztül, akkor meg kellene őriznie a beállításokat.
Esetleg próbálj meg egy reset-et, amint öregtamás is ajánlotta.
(#) KondorCsaba hozzászólása Ápr 14, 2008 /
 
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy nem tudja valaki milyen hibát takar az error 4jelzés a CLATRONIC AR589 CD-és autómagnón.Azt kiprobáltam,hogy ha nincs lemez benne akkor error 7-et ír ki.
Előre is köszönöm
(#) Ricsi89 válasza titi hozzászólására (») Ápr 19, 2008 /
 
Na kipróbáltam amit öregtamás írt,de nem jött be. Tegnap kaptam egy majdnem ugyan ilyen rádiót és annak is ugyanott volt a hangerő amikor bekapcsoltam. Pedig az egy olasz noname rádió volt. Megnéztem és ugyanazok az alkatrészek voltak abban is. Lehet hogy akkor ezen nem lehet segíteni. mivel így van a proci programjában. Azért kösz a segítséget.
(#) thomasp hozzászólása Ápr 21, 2008 /
 
Sziasztok!

Volna egy olyan kérdésem, hogy egy 24 v-os teherautót javíunk fel, és szeretnék bele autósrádiót tenni, namost eddig egy 24/12 v- os átalakító volt ott a rádió mellett, azonban most, hogy le van bontva minden kárpit, be tudok húzni egy szálat a két akku"közül", ahol elvileg 12 volt van. Megtehetem ezt, vagy mindenképp alkalmazzam az eddigi 24/12 váltót? Egyáltalán mi a különbség az egyik és a másik megoldás közt azon kívűl, hogy az átalakítón keresztül nem küldhetek keresztül bármekkora áramot+ melegszik.

A segítséget előre is köszönöm!!!

Üdv: thomas
(#) Dudus válasza thomasp hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Aszimmetrikusan terheled az akkumulátorokat és ezáltal hamarabb tönkremennek , ha DC-DC (24/12) konvertert használsz ugyanaz az áram terheli mindkét akkumulátort.
(#) thomasp válasza Dudus hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Ahha értem!

Megmondom őszintén gondoltam az asszimetrikus terhelésre, de én a két akkut egy olyan rendszernek képzeltem el, mint két víztartályt, ami középen egy csővel össze van kötve, és ha egyikből mered a vizet akkor is egyenlő lesz a két tartályban víz szintje, ergó egyformán merül a két akku is, azaz a terhelés is megoszlik. Nade akkor ez mégsem egészen így van. Akkor viszakötöm a konvertert.
Köszi a választ!
(#) oregtamas0202 válasza thomasp hozzászólására (») Ápr 22, 2008 /
 
Üdv. Igaz amit irtak az aksi terheléséröl, de az is igaz amit, Te irtál. 100Ah aksinál egy rádió az semmmmi. Viszont a (+) és (-) -ot is vidd az egy aksiról,mert ha valamelyik aksi negatívja szakad,vagy kontakthibás akkor 24V kerülhet a rádiódra, főleg az autó inditásánál.A negativot a rádió testpontjára is kösd rá és minden OK. Természetesen a biztosítékot nehagyd ki. ÖregT.
(#) oregtamas0202 válasza mazsola hozzászólására (») Ápr 22, 2008 /
 
Üdv. Ebben az esetben a fekete (-), de a két hangszórónak is a közös negatívja, a Piros kapcsolt (12V) A SÁRGA AZ memoria. A piros és sárga összeköthető ,ha gyujtásról nem akarod működtetni. Öreg T.
(#) thomasp válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Ápr 22, 2008 /
 
Köszönöm a választ neked is.
abban maradtam, hogy visszakötöm azt a konvertert, de azért azt hiszem az eredeti kérdésre, hogy mi a különbség a két 12v között, megkaptam a választ.
üdv. thomasp
Következő: »»   9 / 213
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem