Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Van egy Marshall 5210. A probléma az hogy állandóan szól benne a Kossuth. Gitárral, gitár nélkül, 0 gain, max gain, 0 master, max master. A hiba nem a gitárral, és nem a kábellel van. Ha a reverb tankot hehúzom, megszűnik. Gondolom a kábelével van a gond. Pedig gyári. Lehet vele valamit csinálni? Mellékelem a rajzát.
Az IC3 5. lábára meg a földre forrassz egy kisebb kondit. Néhány 10 pF-dal kezdj és növeld amig meg nem szünik a jelenség. ( nézz körül ott a földek körül, lehet, hogy valami valahol leszakadt.)
Sziasztok!
Van nekem itthon egy egész jó kis csöves gitárerősítőm, egyedi darab, PTP szerkezetű. Szépen szól, de azért negyed hangerőtől felfelé már szépen sistereg - pláne crunch csatornán. Arra gondoltam, kicserélem benne a vezetékeket nagyon kis ellenállású, tömör huzalokra, csökkentendő az alapjazát. Ki milyet ajánl? Mire kell figyelni? Laikus vagyok, de forrasztani azért tudok. Ha kell lövök róla képeket. A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
Szia!Talán ne a vezetékkel kezd a cserét.Kondenzátor kiszáradástól, cső elhasználódástól szokott sisteregni.
Szia!
Minden friss, minden új benne. Minőségi cuccokból készült: Orange Drop, Silver Mica, ERO kondik, orosz katonai 6N2P és JJ KT88 csövek. Kerámia csőfoglalatok, Alpha potik, Neutrik aljzatok. A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
Ha új akkor a vezetékek is újak!Magas frekvenciás gerjedés lehet.A gain poti szélső lábait áthidalnám 220 pikofarados kondenzátorral.6n2p csövekkel is dolgozom, nagyon kell válogatni mert fülre mást és mást produkálnak.
6N2P-kben előfordulnak zajos darabok... Első fokozatban főleg anódban metalfilm ellenállást használnék, nem tudom mi van benne. Meg rácslevezetőnek is.
A kapcsolás milyen? Pár alkatrész áthelyezése is segíthet, sőt, az se mindegy, hogy a kettőstrióda melyik triódája hol van használva.
Köszönöm mindkettőtöknek!