Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LED-es index
 
Témaindító: Einstein21, idő: Márc 29, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 29
(#) uniman válasza szs hozzászólására (») Vas, 20:11 /
 
Ez a szöveg:
Idézet:
„A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát, tompított és távolsági fényszóró esetében minősítő jellel rendelkező helyettesítő LED fényforrást is szabad használni.”

Szerintem ez 2 részből áll, a 2. részt akár külön is leírhatták volna (ez független az 1. résztől, másra vonatkozik):
"Tompított és távolsági fényszóró esetében minősítő jellel rendelkező helyettesítő LED fényforrást is szabad használni"
(Ilyen. pl. H7-es LED már most is van, már tárgyaltuk is valahol. hoyg németországban engedélyezték is néhány autóba)
H4-es két ledesem is van egy maréknyi (kínai) (Csak már lekopott róluk a printelt E jel...)
A hozzászólás módosítva: Vas, 20:20
(#) szs válasza uniman hozzászólására (») Vas, 20:17 /
 
Azért nem írták külön, mert egy mondat, együtt értelmezendő.
Akkor is úgy van, ha te most szándékosan lehagytad az elejét.

Idézet:
„Ilyen H4-es LED már most is van, már tárgyaltuk is valahol. hoyg németországban engedélyezték is néhány autóba”

Ha igaz lenne, akkor MINDEN autóba engednék, amelyikbe H4-es kell Azaz: biztosan nem igaz
A hozzászólás módosítva: Vas, 20:20
(#) bbb válasza uniman hozzászólására (») Vas, 20:22 /
 
Korábban linkeltem a 6/1990-es KÖHÉM rendeletet. Abban leírják hogy néz ki a jóváhagyási jel (23. kiegészítés). Igen, az e# azt jelenti, hogy melyik országban hagyták jóvá. Az utána következő szám pedig a jóváhagyás száma. Pl. A második képen lévő H7-es izzó E1 (Németország) és 27F számon van jóváhagyva. A hengeres fém felületen nehezebb lefotózni, de ott is követi szám a jelet.

Ami legális fényforrás lesz, azon lesz ilyen jelölés. Más kérdés, hogy például nálam még egy tükörrel talán meg lehet nézni, de a kicseréléshez már ki kell venni a fényszórót kompletten, ezért ember legyen a talpán, aki ezt ellenőrizni tudja. Ezért is írtam, hogy érdemes magadnál tartani a "bizonyítékot".
(#) szs válasza bbb hozzászólására (») Vas, 20:29 /
 
No, az enyémben is (Ford) ki kellett venni a lámpatestet egy izzócseréhez, szereztem is hozzá szárnyasfejű csavarokat -legalább szerszámkészlet ne kelljen már egy izzócseréhez
(#) FAZ1 válasza uniman hozzászólására (») 7:06 /
 
A hozzászólás módosítva: 7:06
(#) uniman válasza szs hozzászólására (») 7:48 /
 
Ezt talán a Totalcar írja le értelmesebben:
"...lehet használni olyan minősítő jellel ellátott LED csereizzókat, amik használhatók a minősítésben megjelent típusokban."
Tehát már a megvásárlása előtt el kéne olvasnunk a termék "minősítését", és ha ott meg van nevezve az autónk típusa, akkor hajrá!
Persze ezt bizonyára csak a "LEDesítők" töredéke fogja megtenni...
Vagyis bármelyikbe mégsem tehetünk, ráadásul (bármilyen) H4/H7-es LED-et... Pl. az általam említett osram H7-es engedélyezesési listájában 2-3 országra és csak kb. egytucatnyi 2015-től gyártott autótípus van felsorolva.
Persze nálunk már évek óta a (nem ideszületett) ficsúrok kocsijiban több helyen is vakítanak a ledek... De a rendőr ezt nem veszi észre, de még még azt sem, hogy alu meg vasfelni van keverve egy kocsin, meg hogy a 4 keréken 3 féle gumi van, de még csak nem is azonos méretekben.
A hozzászólás módosítva: 7:49
(#) kalmi.kalmi válasza bbb hozzászólására (») 9:47 /
 
Ha a két izzó lumen-je ugyanannyi, akkor minek küzdeni ? Az autóban nincs villanyóra, és nagyobb fényerőt sem szabad alkalmazni... Akkor ???
Következő: »»   29 / 29
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem