Fórum témák
» Több friss téma |
A dobban van a szűrő, ki kell vennem az "ablakot" és úgy férek hozzá.
Sziasztok!
Egy Arctic mosógép motorjának kettétört a tachog. mágnese. Kérdésem hogy miként javitható az ilyen jellegű hiba, gondolok itt valamiféle hókuszpókusz ragasztásra avagy bármi egyébb jellegű ötletre, vagy csak a csere jöhet szóba? Jónéhány mosógép javítottam már meg de ilyen jellegű esttel még nem találkoztam. A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2017
Sajnos ezt megragasztani nem lehet. így szerezned kell másik mágnesgyűrűt.
Azt nem tudom, hogy mi kapcsolja ebben a gépben az áramot rá, relé vagy triac, de azt az alkatrészt kéne megvizsgálni.
Köszönöm a gyors választ!
Valahogy éreztem hogy a ragasztas nem lessz járható út. Remélem a csere mágnes felhejezése probléma mentes lessz. Persze ha sikerűl egyett beszereznem. Kösszi mégegyszer.
Megoldódott a probléma.
Kontakt hiba volt a szivattyú lábain. Köszönöm a segítséget!
Köszönöm a segítséget!
Kontakt hiba volt...
Sziasztok!
Van egy Whirlpool fl5105 típusú mosógépem. Az lenne a problémám vele hogy elindul a programja de nem ad áramot a mágnesszelepnek. Bár ha tekerjük a programot az egyik programon elindítja pár másodpercig a vízszivattyút. A triakot már cseréltem az elkókat is de semmi. Találkozott már valaki ilyen hibával? Üdv Gábor A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2017
Szia!
Nem a motor nem indul hanem még az elején a vizet nem engedi.
Igen de ha nem tud forgatni vagy szakadt a motorkör akkor már vizet sem vesz...
Szia.
Vegre megjott a rendelt Fet. Kicsereltem de sajnos semmi nem valtozott. Lehetseges , hogy mas is tonkrement? Mit erdemes cserelni/ellenorozni? Talaltam nehany diodat amire meg sem mozdul a multimeter.
Szia a szénkefe volt eltörve köszönöm a segítségedet.
Szia!
Sikerült megjavítani ezt a vezérlőt? Fel tudnád rakni a kapcsolási rajzot? Esetleg ha másnak meg van az is nagy jó lenne... Nekem is ilyen adta meg magát az Indesit WP80 típusú mosógépben. Köszi előre is!
Sok esély nincs rá, hogy válaszol, mert 57 hónapja járt itt utoljára.
Hello! "...ha másnak meg van" panelje!?
Hello! A hiba úgy keletkezett, hogy elöl egy nagyobb kattanás (talán a prg. kapcsolótól). Majd kihúztuk a konnektorból és vissza. Úgy nézett ki magához tért, de nem. Majd a vezérlő panelnél villanás. Eztán power LED sem világít. Most először meg kellene keressem mi az ami tönkre vágta a vezérlőt. Ha megtaláltam akkor belevágok a vezérlő cserébe. Vannak füst nyomok a panelen, talán ezt visszafejtve elárulja nekem mi okozta a meghibásodást. Szerinted /-tetek mi lehet? Köszi
Szia!A villanásból következtetve én a hálózati résznél kezdenék el kutakodni, relék, trafó, triak
A hozzászólás módosítva: Ápr 5, 2017
Én így első ránézésre az ajtózár zárlatára gyanakodnék, ami galibát okozott a panelen.
Készítettem egy képet a hibás panelról. Az egyik fekete folt mintha a CND csatihoz menne. Ami egy orosz rajz szerint a prg. kapcsoló motorja. Minden esetre megnézem mindkettőt. Egyébként az ajtó reteszelőt, hogy érdemes ellenőrízni?
A fekete foltokkal ne törődj, azok csak a szénkefe portól vannak.
Ja, azokkal a fekete foltokkal ne törődj. Ecsettel seperd le. Lőjj egy képet a panel másik oldaláról is. Az ajtó reteszt mérd meg ellenállás mérővel. A háromból valamelyik kettő a bimetál. Ennek szobahőmérsékleten kb1-1,5kohmot kellene, hogy mutasson.
Szia!
Esetleg ellenőrizd azokat az alkatrészeket amelyeket bekarikáztam. Jól gondolom, hogy a hűtőbordán egy triak van ?
Hello!
Idézet: A téglalap mióta "karika"? „"bekarikáztam"” Ott egy MAC12N triak meg egy 100nF X2-es kondi van...
Megnéztem az ajtóretesz kapcsolót, bimetálon ~1,2kohmot mértem, égés nyom nincs. A prg. kapcsoló motorját direktben ellenőriztem. az is működik. A másik oldalról is tettem fel képet. Hétvégén megnézem a főmotort közelebbről. Lehetséges, hogy csak a vezérlő panel adta meg magát és a többi rész nem sérült?
Nem tudom, de vannak "gyanús" foltok a panelon.
A kékkel bekarikáztam egy esetleges ónátfolyást. De lehet, hogy nem az. Továbbá, az általam narancssárgával bekarikázott résznél én úgy látom, hogy oxidálódott a forrasztás. Az okozhat érintkezési hibát. Azon a részen pont a Gräetz-híd és a pufferkondenzátor van. Lehet kifolyt az elektrolit a kondenzátorból. Nekem az lenne , az ötletem egyelőre. Azt tanácsolnám, hogy forraszt ki a Gräetz-hídat és szakadásvizsgálóval, sípold ki, hogy jó-e. A pufferkondenzátort is ki kellene mérni. Esetleg kitudnád forrasztani, megnézni, hogy tényleg kifolyt-e? Legalább akkor ezeknek az alkatrészeknek a hibáját kizárnánk. A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |