Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Szia.
Mire érted az elhalkuló bemenetet?
Szia.
Kicsit kevés ez az információ szerintem, hogy segíteni tudjunk... Én úgy tapasztaltam, hogy ha meg van törve a kábel, akkor hol szól, hol nem, ha pedig szól, néha recseg, néha nem. Ha csak mély szól, az lehet hangszóróhiba is, de nem tudjuk milyen autó, milyen hangszóró (gyári vagy sem), és azt sem, hogy hány hangszóró van rákötve, illetve hogy ha 4 van, akkor mindkét bal oldali ugyanúgy szól vagy sem... így csak találgatni lehet.
Ha rádugom a telefont például, hogy az azon lévő zenéket hallgassam, a rádió is szól. Nincs külön opció, amit ki lehetne választani, hogy csak a jack aljzatra csatlakoztatott eszkőzről érkező zene szóljon. És csak akkor szól a külső forrásból érkező zene, ha rádióra állítom a fejegységet.
Idézet: Nem sok köze van a doboz kialakításához, illetve méretéhez. Az impedancia adja a terhelést, azon túl csak annyi, hogy bírja-e a hangsugárzó a hangerőt. Nagyobb doboz nem teheli feltétlenül jobban a végfokot, főleg, hogy a szobai cuccok jellemzően inkább 6-8ohmosak, a kommersz autós hangszórók meg 4ohmosak. „pl. nagy szobai hangdobozt magas hangerôn hajtva nem csoda ha melegszik.”
Nem a terhelés miatt írtam. Van amikor hallgatod az autóban a 25-30 wattos 4 ohmos hangszórókat fél hangerôvel, és van amikor egy 80-100 wattos 6 ohmos szobai dobozt kötsz az autórádióra, ráadásul nagyobb térben, mint amekkora egy autó belseje. Na erre értettem, mert ebben az esetben valószínűleg nem elég a fél hangerô, jóval magasabbra kell tekerni, hogy valamennyire szóljon. Melegedni is jobban fog úgy. Lehet nem tudtam érthetôen elmagyarázni, bocs.
Most már értem... Nem tudom mit mondjak erre, furcsa. Ha van gyári aux bemenet, akkor az nem így kellene viselkedjen. Valami más probléma lesz ott szerintem, de várd meg, hátha valaki okosabb, mint én és többet tud mondani neked
set68i,koszonom.
Másik hasonló fejegységben ki-be lehet kapcsolni ezt a lehetőséget. Ebben nincs ilyen. Azért köszönöm!
Szép estét mindenkinek!
Tud valaki vw kódra megoldást? Na nem a méregdrága bolti megoldásra gondolok, hanem hogy a kódot ami nincs meg hogy lehetne beszerezni, és végre beüzemelni.
Itt nem találsz rá megoldást... google, youtube, más oldalak esetleg segítenek...
Hali!
Ha gyári beszerelésű a rádió, a szervízben forgalmi engedély alapján meg mondják.
Köszönöm az nem fog menni mert bár gyári teljesen, másik köcsiból (vw-ből) vw be került át.
Oksa köszönöm akkor nem fogk sokra jutni vele eddig is ott kerestem kis sikerrel az eeprom dolog meg nagyon nem fekszik nekem nem ruházok be annyi kütyüre amennyi kell hozzá 1 alkalomra.
5000+Áfa/db árat mondott kedves VW szalon egy kódra, ezelőtt két évvel. Annyiért nekem nem kellett.
Szerencsére megoldódott másképp.
Egy kicsit olvass visszább.
Üdv. mindenkinek!
Rádió zavarási problémákkal küzdök. Adott egy vdo dayton cd3300-as fejegység, de ez igazából mind1, mert a gyári rádiókkal is ugyan ez a helyzet, az autó pedig egy Opel Vectra A, barmolásmentes, gyári kábelezéssel, gyári antennával (hirschmann) és antennakábellel. A problémám az, hogy bizonyos alkalmakkor az ablaktörlő zavarja a rádióadást, illetve a szivargyújtós mobiltöltők is elég sokszor. Mit lehetne ezzel kezdeni, illetve mit és hova kellene beépíteni hogy ezek a zavarások megszűnjenek?
Hali!
Tudna valaki javasolni olyan autórádiót, ami egy jól felszerelt antennával, RDS el folyamatosan simán, sistergés nélkül veszi az adókat.? Nem arra vagyok kíváncsi, hogy a Google mit ad be, hanem a tapasztalatokra. 30 - 40 e. között. De ha vaki tud kedvezőbb árban, az még jobb.
clarion fz501 régi de iszonyat stabil és kifogástalan, nem tudom, hogy használtan fellelhető e még. De nekem ez van a mai napig esküszöm rá. Annó 2010 körül vettem kb 30 ezerért.
Estleg egy szűrőhurok sal féle a rádió betápjára jó közel a csatlakozóba. Vagy a generátor fesz-szabályozó okozhat ilyent az viszont gáz! Mert mind a generátor csere mint a szervíz iszonyat drága. Esetleg figyeld meg nem vibrál e indexelés közben a műszerfal világítás mert ha igen akkor szinte biztos a generátor hiba!
A hozzászólás módosítva: Júl 5, 2018
Hali!
Köszönöm! Egyébként ez a CLARION, - ez menő márka.? Ha esetleg talánék a mostaniakból a pénztárcámnak megfelelőt. A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2018
Igen, a Clarion jó márka, nekik is van olcsóbb kategóriájuk és prémium termékeik is egyaránt. Nem sok rosszat hallani róluk.
Sziasztok!
Számomra érdekes jelenségről szeretnék tájékoztatást kérni, ha tud valaki segíteni. A 2007-es SEAT Cordobám-ban minap menet közben a nem gyári és nem is a legújabb JVC CD-s autórádióm egyszer csak elnémult, de áramot kapott, kijelző továbbra is világított..(nem mute üzem!) Kiszereltem, megnéztem, lehúztam a hangszóró csatlakozót (gyári), a tápot nem, látszólag tovább üzemelt a rádió hang nélkül természetesen! Ha csak hozzáérintem a csatlakozósarut a rádió csatijához, akkor szólnak a hangszórók, de ha bedugom teljesen, akkor egyik sem! Két kérdésem van, az egyik az, hogy az autó gyári hangszórókábelei közvetlenül a hangszórókba mennek-e pl. ennél a típusnál (nem a táp), vagy valamilyen közbenső elektronikán keresztül?(CAN-BUS) A második: a rádióban, vagy a hangszóró vezetékrendszerben keressem-e a hibát? Mert ha a vezeték közvetlenül a hangszórókhoz megy, akkor csak a rádió kimenetében lehet a hiba! Jól gondolom? Köszi! A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2018
Ha ott tartod és folyamatosan szól, akkor kontakt hiba lehetne (amiért bedugáskor elnémul), de négy hangszórónál egyszerre ez elég valószínűtlen. Ha kicsit később elnémul, akkor esetleg lehet zárlat és letilt... Mérni kellene, kihúzott hangszóró csatlakozóval. Testhez képest a rádió hangszóró kimeneteken féltáp (kb. 6V DC). A hangszórók pedig (ellenállásmérés) 4ohm körül, testhez képest szakadás.
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2018
Sziasztok! tud valaki autórádió USB error 13 hiba kóddal való megoldást, sem pendrive, sem kártyával nem működik.
Ez szabvány hibakód, minden rádiónál azonos hibánál ezt kapnánk? Nem csak az adott típus által használt kódok egyike?
Üdv Mindenkinek.
Van egy Becker Traffic Pro Speed autórádióm, ami az akkumlátor cseréje után kódot kér, sajnos nem mellékeltek hozzá és így nem tudom használni. Ebben kérném a segítségeteket. Model: BE7820 Sorozatszám:35041726
Ezen a fórumon csak így tudunk segíteni. Ha egy kicsit olvasgattál volna már tudnád.
Sziasztok!
Bele olvasgattam a topikba, és megosztanék egy infót rádió kód ügyben. Én a múlt hónap elején vettem Renault Megane 3 -at amihez nem volt meg a gyári rádió kódja. Ebből nem is egyszerű kiszedni a fejegységet, hogy leolvassuk a számokat róla. Szinte mindenhol fizetős megoldásokat láttam. DE. Nézelődtem a renault.hu oldalon és élő chat -ben kérdezősködtem. Ott kaptam azt az infót, hogy ez a szolgáltatás (mármint a kód kiadása) márka szervizben fizetős, de ha az "ugyfel.kapcsolat@renault.hu" címre elküldjük a forgalmi, személyi/jogosítvány , lakcímkártya másolatát amivel igazolhatjuk , hogy a kocsi a tulajdonunk akkor ingyen elküldik a kódot. Én meg is kaptam pár órán belül. Érdemes tehát a központi márka képviseletnél érdeklődni elsőként. A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2018
|
Bejelentkezés
Hirdetés |