Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Sziréna

Témaindító: vanzerr, idő: Jan 5, 2006
Lapozás: OK   30 / 51
(#) Frankye válasza watt hozzászólására (») Ápr 24, 2008 /

Simán leordítják...
(#) még1MbR hozzászólása Ápr 24, 2008 /

Mindenki jól van, szépen hízogatnak.
Tudnak szirénázni természetesen

Már vagy 5x nekiálltam befejezni a szirénát, de mindig akad valami intéznivaló... estére meg már elfogy az energiám.
De meg lesz egyszer, nem adom fel.

(#) bzolee601 hozzászólása Ápr 25, 2008 /

Sziasztok!

Ha tudtok valakit, akit érdekelne:

http://www.vatera.hu/code3_rendorsegi_szirena_100_watt_65805362.html

üdv, Z
(#) tomi675 hozzászólása Ápr 26, 2008 /

Meg akarom próbálni lelassítani a Wail hangot a szirénámon. Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora ellenállással kísérletezzek? A másik kérdésem az, hogy hova kössem az ellenállást?(kezdő vagyok)
Előre is köszönöm!
(#) még1MbR válasza tomi675 hozzászólására (») Ápr 26, 2008 /

Szia Tomi!

Nem figyeltél!
A 202281-es hozzászólásban csatoltam egy rajzot, EZTETET
Ott szépen szerepel, hogy R2-->470kohm és frekvencia beállítására szolgál.
Tehát beteszel "lógóban" egy ekkora potit és addig tekergeted, míg tuti nem lesz. Utána kivesz, lemér, sima ellenállattal helyettesít.
(#) tomi675 válasza még1MbR hozzászólására (») Ápr 26, 2008 /

Én figyeltem
Csak nem ezt a kapcsolást építettem meg. Tonsiltól kaptam egy panelt, mert neki felesleges volt, és elküldte nekem. Én ez a
kapcsolás
szerint építettem meg. Egyébként mindegy, csak telhetetlen vagyok
(#) tomi675 válasza tomi675 hozzászólására (») Ápr 26, 2008 /

Roszul linkeltem...
itt vannak a képek

Akkor én nem figyeltem!
De ez ugyanaz szinte , csak a végfok gyengusabb, mint az én linkem szerintin.
R2 itt 220k, szerintem 470k-val potival próbálkozz és jó lesz.

Köszönöm!
Félre értettük egymást, de meglett. Tehát 220k helyett 470k lesz. Ha kész lesz, akkor írok.

A potit tekergetve a többi hang is elmászik, arra készülj!