Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Sziréna
Mindenki jól van, szépen hízogatnak. Tudnak szirénázni természetesen Már vagy 5x nekiálltam befejezni a szirénát, de mindig akad valami intéznivaló... estére meg már elfogy az energiám. De meg lesz egyszer, nem adom fel.
Sziasztok!
Ha tudtok valakit, akit érdekelne: http://www.vatera.hu/code3_rendorsegi_szirena_100_watt_65805362.html üdv, Z
Meg akarom próbálni lelassítani a Wail hangot a szirénámon. Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora ellenállással kísérletezzek? A másik kérdésem az, hogy hova kössem az ellenállást?(kezdő vagyok)
Előre is köszönöm!
Szia Tomi!
Nem figyeltél! A 202281-es hozzászólásban csatoltam egy rajzot, EZTETET Ott szépen szerepel, hogy R2-->470kohm és frekvencia beállítására szolgál. Tehát beteszel "lógóban" egy ekkora potit és addig tekergeted, míg tuti nem lesz. Utána kivesz, lemér, sima ellenállattal helyettesít.
Én figyeltem
Csak nem ezt a kapcsolást építettem meg. Tonsiltól kaptam egy panelt, mert neki felesleges volt, és elküldte nekem. Én ez a kapcsolás szerint építettem meg. Egyébként mindegy, csak telhetetlen vagyok
Roszul linkeltem...
itt vannak a képek
Akkor én nem figyeltem!
De ez ugyanaz szinte , csak a végfok gyengusabb, mint az én linkem szerintin. R2 itt 220k, szerintem 470k-val potival próbálkozz és jó lesz.
Köszönöm!
Félre értettük egymást, de meglett. Tehát 220k helyett 470k lesz. Ha kész lesz, akkor írok.
A potit tekergetve a többi hang is elmászik, arra készülj!
Én a wail és a yelp hangokat figyelném, a másik kettő úgysem sokat ér.
Ennél rosszabbak aligha lehetnek a hangok... Egyébként 3 hangú. Wail, Yelp és valamilyen Nííí-Nóóó hang. Ebből az első kettő használható. Köszönöm a segítséget!
(Egy egyszerű 470k-s ellenállással csinálhatom?)
Potméterrel kell kikisérletezni a pontos ellenállás értéket, egy sima 470k-s ellenállás nem biztos, hogy jó.
A 4.hang a géppisztolysortűz, az ic 1-es lábára 3V-ot adva lehet kicsiholni
Értem. És bármilyen potméter jó?(kezdő vagyok)