Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Az összes felsorolt tétel szokványos autóknál a nem említett hátsó lámpákkal együtt kb a felét veszi fel. Még ha négylámpás Zsiguliról... lenne szó, az is csak +10 A.
Bár ment már el mellettem extrém felszerelésű autó, aminek a zenéjétől düledeztek a falak az utcában. Talán ha pontos típust említett volna, aminek ismerni lehet a felszereltségét. A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2018
Egy gyertya a vízben olyan jó 20-23A vesz fel. A 10A felizzott állapotra érvényes csak. Én is építettem ilyen fűtésgyorsítót onnan tudom.
Sziasztok vw polo 6n1 98 as autóm.
Olyan kapcsolást vagy eszközt szeretnék beépíteni hogy ha az egyik fogyasztó fent marat és a gyújtás levettem és kinyitogatom a vezető ülés ajtaját akkor csipogjon nekem sajnos sokszor sikerült fent hagyni . Segítségeteket előre köszönöm.
Bővebben: Link
Ez is megfelelhet??? Másik kérdésem accesory power pontosan mit jelent? Ajtónál van egy "kapcsoló" amit a lámpát gyújtana be hova kössem?? A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2018
Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2018
Igen, igy van, vizben nem csokken az aramfelvetele, mert hideg marad az izzogyertya. Ezert is szamoltam 60A-t a kiegeszito futesnek.
...Pl. a diesel ll-es Golf-omban.
Szép estét! Akkor itt kérdezném meg, lehet ezt cserélni nagyobbra? Azaz, persze hogy lehet (mert gondolom a tekercselésben van a trükk és ezt a 45-öst nem húzhatom feljebb), de tud-e v.ki róla (VW-s pl.), volt-e ezekbe nagyobb rakva, vagy melyik típusé jöhet szóba? Sajnos leginkább városi autó. Hifi van benne, meg eleve az izzítás leszipkázza télen azért (még ha nem is full, azaz teljes sebességen megy a fűtőventillátor). Mire átérek a városon, az kevés (10km). Meghallgatok bármi érvet és ellenérvet. Jahhh, 72Ah-s akku! A "W" pont szükséges lenne, mert van fordulatszámmérőm. A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2018
Volt, talán 55-ös a leggyakoribb, meg létezett azt hiszem 65-ös, 90-es. A későbbi típusokon meg sokkal nagyobbak.
90-es van például az én 87-es Passat-omban. Van rajta fordulatszámmérő kimenet. Nagyobb az 16D-hez nem kell, mert ez is lefogja az alapjáratot nagy terhelés esetén.
Sziasztok!
Köszi az infókat mindkettőtöknek! Akkor elkezdek keresgélni 90-es után. Az a Passat milyen motorral rendelkezik? Gyári rajta a "töltő"? Csak hogy legyen kiindulási alapom.
GrandePunto.1.3multijet 66kw. (199).10./2006. 199A3.000. Selespeed CFCV300 sebváltós.
INDITÁSI PROBLÉMA! Auto nem indul,de már öninditó sincs kivezérelve: Mert hibakód szerint Nincs kommunikáció a motor ECU és Sebváltó ECU között., Can bus hibákkal., müszerfalon ABS, ESP nem áll rendelkezésre, automata váltó kijelzèse megszünt.. Akku,öninditó, biztik,testelések,csatik nagy valószinüséggel jók. Can hálozatot igy ellenöriztem: :Obd2 csati 6 és 14 közt kb 60 Ohm., Can re föltett minden készülékeknél ugyanennyit mértem.., rövidzárlatra és testre is ellenöriztem. Ugyanigy ellenőrizve : CAN .H kb 2.7V és CAN L kb 2.3 V- t mértem mindenhol. Köszönök minden segitséget!
Tuti, hogy csak 1 CAN hálózat van? Mivel ír ott CAN hálózat hibát és C-CAN hálózatot is. Át kellene nézni minden rendszert.
Köszi..., de ki mondta hogy egy Can hálozat van? Van Hs ès C - is., egyvezetékes nincs.
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 75X-re bekötketem-e az ülésfűtést? Bővebben: Link
Sziasztok, Opel Corsa az alany, diesel. A müszerfalon világít az izzitás lámpa viszont izzitás nincs.
Az izzitó reléig már nem jut el az áram ,hogy meghuzzon ezért szétszedtem a vezérlő egységet(Glow Timer) amiben találtam(multiméterrel) egy szakadt smd biztosítékot. Az lenne végülis a kérdés ,hogy hogyan tudnám megállapítani ,hogy az mekkor A-res? A segítséget előre köszi. Ui: Biztosítékon lévő írás: 200 és egy m jel bekarikázva, és egy c betü és fölötte egy vonal
A biztosítékon lévő felirat nem segít? Sajnos a képről nem olvasható.
A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2018
De a szövegben benne van:
Idézet: „Ui: Biztosítékon lévő írás: 200 és egy m jel bekarikázva, és egy c betü és fölötte egy vonal”
Sziasztok!
A szakértő Urak segítségét kérném Egy VW Polo Classic 1.6 ALM motorkód Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hibát ír a VAG-Com hidegen is 45 fok, ettől szegény a keverék, és hidegen nehezen indul. Program szerint a képen látható alkatrész lenne az, ami valahol a szívócsonkban van, de nem találom.
Szerintem az nem biztosíték, hanem egy SMD kvarc.
Ha jobban megnézed, mindkét lába kondival hidegítve van,és a vezetősávok a mikrovezérlőbe vannak huzalozva. Valamint a jelölése "X1" is erre utal.(X=X-tal) A biztosítékot F-el jelölik a panelen.(F=Fuse) A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2018
Köszönöm!
Ilyen van benne, MAP szenzorként hozza a program. Cseréltem már, de akkor gondolom nem megfelelő került bele
Sziasztok!
Autonal 60-65A-re, 1 maximum 1,5M hosszusagu kabelnek eleg 6mm2-es kabel, vagy hasznaljak inkabb 10mm2-est? A motorterben lesz elhelyezve, es egy 60, ha nem eleg maximum 70A-es biztositek lesz sorbakotve vele. Koszi!
Sziasztok Iveco 35 s12 index egő csere után a légzsák indító világít. Nem koccantam, nincs az ülések alatt szétcsúszott vezeték. Mit tegyek annak érdekében hogy ne világítson? Csak szakszervíz vagy van valami trükk? Az akksi saru is le lett szedve rövidebb időre.
Én szakszervízbe vinném. A légzsák, ha valóban gond van vele, de úgy egyébként sem hobbi kategória.
Sziasztok! Fiat Pandámat szeretném ledesíteni! Nemsikerül. A probléma a következő. Hátsó helyzetjelző és féklámpa ( kétszálas izzó helyére betett a képen látható ledlámpa csak a jobb oldali foglalatban működik. A hagyományos izzóval mindkét oldali foglalat jól működik. A rendszám világítás helyére szánt ledlámpák egyáltalán nem világítanak. Ezeknél lényeges a helyes polaritás, de egyik irányba sem működnek. Mi lehet a hiba?
Auto elektronikai tanfolyam anyaga, hibaleírások pdf-ben:
Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Vagy innen: Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link A következő 5 pdf egy hét múlva. A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2018
Van egy Fiat 500-ba való, Blaupunkt rádióm. Úgy vettem az autót hogy a rádió blokkolva van.
Elvileg a kódot tudom. Most labortápról táplálom, de fél óránként kikapcsol, és a blokkolásból nem akar engedni. Várnom kell tovább, vagy van valami okosság? Ha az autóban lenne, milyen jelet érzékel, hogy ne kapcsoljon ki? |
Bejelentkezés
Hirdetés |